Page 29 - e-agora 10-05-21
P. 29
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai Ioniq 5
τα ηλεκτρικά. Ίσχύει το ίδιο και για το Το βάρος των
Ioniq 5; Μέχρι τα 140 χλμ./ώρα έχουμε μπαταριών
την αίσθηση ότι βρισκόμαστε πίσω από φτάνει έως
και τα 465
το τιμόνι ενός 6κύλινδρου diesel, τόσο κιλά. Το
καλή είναι η επιτάχυνση δηλαδή, όμως νούμερο
δεν είναι
από εκεί και ύστερα τα πράγματα γίνο- τεράστιο για
νται… ηλεκτρικά. Η επιτάχυνση μειώνε- ηλεκτρικό κές γραμμές λοιπόν; Όπως στα περισσό-
ται και η τελική ταχύτητα σταματάει στα όχημα. τερα ηλεκτρικά, λείπει το πιπέρι που θα
185 χλμ./ώρα (το κοντέρ μας έδειξε μέ- κάνει την οδήγηση πιο πικάντικη, όπως
χρι και 191 χλμ./ώρα). Δεν μπορούσε να η ουσία υπάρχει και εν τέλει ικανοποιεί
γίνει διαφορετικά καθώς η αυτονομία θα αυτόν που επιλέγει ένα ηλεκτρικό…
εξανεμιζόταν σε λίγα μόλις λεπτά. Όσο
για την ανάρτηση αυτή είναι ρυθμισμέ- Η γνώμη μας
νη ώστε να νικάει το βάρος των 2 τόνων Σχεδίαση που εντυπωσιάζει, γρήγορη
ακόμη και όταν ανεβάσει λίγο τον ρυθ- φόρτιση, κορυφαία επιτάχυνση, μεγάλοι
μό, όμως στο επίκεντρο βρίσκεται η άνε- εσωτερικοί χώροι και άνετο στην οδήγηση.
ση. Ενισχυτικά στοιχεία προς αυτή την Αυτά είναι τα στοιχεία που σε κερδίζουν στο
κατεύθυνση είναι άλλωστε η ηχομόνω-
ση και η αίσθηση από το τιμόνι. Σε γενι- 1ο μοντέλο της οικογένειας Ioniq. v
S
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-05-21.indd 29 10/5/2021 9:43:27 πμ