Page 28 - e-agora 10-05-21
P. 28
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai Ioniq 5
τερη με 58 kWh), που ζυγίζει 453 κιλά, νει… Κόβουμε αμέσως μιας και είμαστε
συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες μέσα σε πόλη και συνεχίζουμε τη βόλτα
συνολικής ισχύος 306 PS, ροπής 605 ακολουθώντας το GPS και το HUD που
Nm, και έχει αυτονομία 462 χλμ. (432 αρέσει, αν και θα μπορούσε να προβά-
με τις 20άρες ζάντες). Όταν «βάλαμε λει τις πληροφορίες και λίγο πιο ψηλά.
μπροστά» η αυτονομία έγραφε 300 χλμ. Γενικά, πάντως, ως προς την εργονομία
με full μπαταρίες, όμως αυτό οφειλόταν δεν έχουμε καμία ένσταση αφού στα πρώ-
στο ότι πιο πριν η κατανάλωση ήταν αυ- τα κιόλας 3 χιλιόμετρα έχουμε συνηθίσει,
ξημένη λόγω μετρήσεων. Υπό κανονικές όπως και τον τρόπο φρεναρίσματος. Συ-
συνθήκες που οδηγήσαμε μετά, η αυτο- γκεκριμένα, μπορείς να φρενάρεις είτε με
νομία φαίνεται ρεαλιστικά επιτευκτέα. τα paddles πίσω από το τιμόνι, είτε επιλέ-
Κινητήρας στο ready λοιπόν, το φανά- γοντας το i-pedal. Δεν είναι κάτι που συνα-
ρι ανάβει πράσινο και εμείς δεν χάνουμε ντήσαμε για πρώτη φορά, ωστόσο το κα-
την ευκαιρία να πιέσουμε τέρμα το γκά- λό είναι πως η υλοποίηση είναι καλή και
ζι. Το Ioniq 5 εκτοξεύεται κυριολεκτικά έτσι επιλέξαμε να συνεχίσουμε την δοκι-
στον ορίζοντα, πιάνει τα 50 χλμ./ώρα σε μή στην επιλογή οδήγησης με το 1 πεντάλ.
χρόνο dt και μας κάνει να υποθέσου- Μετά από τις διαδρομές μέσα στην
με ότι ακόμη και η «μικρή» εκδοχή με πόλη βγαίνουμε στον αυτοκινητόδρο-
τα 235 άλογα αντίστοιχη αίσθηση θα δί- μο, πεδίο δράσης που δεν «αγαπάνε»
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-10-05-21.indd 28 10/5/2021 9:43:16 πμ