Page 40 - e-agora 10-05-21
P. 40

n TEST Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition



                   Με το πλάι
                  στη ροή της
               κυκλοφορίας:
                          Στο
                  πρόγραμμα
                    οδήγησης
                    “race”, η
                     ρύθμιση
                    της Giulia
                    επιτρέπει
                 προκλητικές
                      πλαγιο-
                   λισθήσεις.















                                                                                                       Πολυθρόνες
                                                                                                       με κουλτούρα,
                                                                                                       που είναι
                                                                                                       περισσότερο
                                                                                                       σπορ καθίσματα,
                                                                                                       με άνετα
                                                                                                       στηρίγματα
                                                                                                       μηρών.









                   Ευχάριστα     των προτέρων: Η νέα M3 είναι σήμερα η
                      οικείος    πιο καυτή BMW. Δε θα μπορούσε να εί-
                      πίνακας    ναι πιο γρήγορη, πιο ενεργή, πιο τολμη-
                 οργάνων, με
                   το κόκκινο    ρή και ταυτόχρονα πιο σταθερή! Η αιχμή
                     μπουτόν     του δόρατος!  Ένας πρώτης τάξης, πειθαρ-
                   εκκίνησης     χημένος «στρατός» ηλεκτρονικών συστη-
                  λειτουργίας
                του κινητήρα     μάτων υποβοήθησης του οδηγού, βοηθά-         Με το γύρισμα του χεριού: το χειριστήριο
                    στο τιμόνι   ει τη Μ3 να κινηθεί με ασυνήθιστο τρόπο,     επιλογής προγράμματος οδήγησης, που
                και το γεμάτο    να παραμένει στη λωρίδα της κινούμενη        λειτουργεί διαισθητικά.
                     άνθρακα
                   εσωτερικό.    στο  όριο,  να  διατηρεί  τους  τροχούς  της  νικοβάλλεται κανείς ακόμα κι αν κινείται
                                 σταθερά στην άσφαλτο, να μετατρέπει τη  με την υψηλότερη ταχύτητα. Στο τέλος, τα
                                 δύναμή της σε ώθηση, να κατανέμει ιδα- όργανα μετρήσεων καταγράφουν επίδοση
                                 νικά την ισχύ στα φρένα, για να μην πα- για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100         S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   40                                                                     10/5/2021   9:44:55 πμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45