Page 44 - e-agora 10-05-21
P. 44

n TEST Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition



               Η διαδρομή         BMW M3 COMPETITION
               της δοκιμής            1.31,26 λ.
               Η πίστα ελέγχου
               της οδικής
               συμπεριφοράς των
               αυτοκινήτων, μήκους
               3,8 χιλιομέτρων, στο                       Εκκίνηση/
               κέντρο δοκιμών                            τερματισμός                ALFA ROMEO GIULIA
               Contidrom (της                                                           QUADRIFOGLIO
               Continental)                                                           1.32,63 λ.
               λειτουργεί και ως
               πίστα για δοκιμές
               σπορ αυτοκινήτων.                                              ο έλεγχος πρόσφυσης διαθέτει δέκα επί-
               Εδώ σημειώνουμε
               τους χρόνους                                                   πεδα. Ωστόσο, μέχρι το θάρρος, η ικανό-
               και αξιολογούμε                                                τητα, η γνώση της διαδρομής και τα ηλε-
               τα οχήματα                                                     κτρονικά  συστήματα  να  συνδυαστούν
               υποκειμενικά.                              ΚΑΤΑΤΑΞΗ            τέλεια μεταξύ τους, η M3 έχει κάψει αρ-
                1                                                             κετή super plus αμόλυβδη και έχει αφή-

                                                                              σει στην άσφαλτο πολύτιμη γόμα από τα
                                                                              πίσω ελαστικά. Όδηγώντας την M3 προς
                                                                              την  κορυφή  της  στροφής  με  ήπια  υπο-
                                                                              στροφή,  θα  καταλήξετε  με  ένα  υπέροχα
                                                                              μαλακό  σκίρτημα  της  πίσω  πλευράς  του
                                                                              αυτοκινήτου στο τέλος του ανοίγματος της
                                                                              στροφής,  ενώ  στην  ευθεία  που  ακολου-
                                                                              θεί η Μ3 εκτοξεύεται προς τα εμπρός με

                                 BMW M3 Competition                           την βελόνα του στροφόμετρου να φλερτά-
                                 Μεγαλειώδης κινητήρας, υψηλό επίπεδο         ρει τις 7.000 σ.α.λ. Αν, πάλι, αντέχετε με
                                 πρόσφυσης, εξαιρετικό τιμόνι, σταθερό        τα  συστήματα  εντελώς  απενεργοποιημέ-
                                 σύστημα διεύθυνσης. Πολύ ακριβή στην         να, η M3 μετατρέπεται σε ένα… κτηνώδες
                2                έκδοση της δοκιμής μας.                                                                                             μηχάνημα οδήγησης για προχωρημένους

                                                                              χρήστες. Τότε θα καταγραφούν, μάλιστα,
                                                                              οι δεξιότητες της πλαγιολίσθησης σε ένα
                                                                              ψηφιακό ημερολόγιο, όπου θα αξιολογη-
                                                                              θούν τα μεγάλα σε διάρκεια… twerk.
                                                                                Υπάρχουν, όμως, και στην Alfa πολλά

                                                                              προγράμματα οδήγησης για να επιλέξε-
                                                                              τε. Το πιο καυτό και διασκεδαστικό βρί-
                                                                              σκεται πίσω από τη ρύθμιση “race”. Σε
                                 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio               αυτήν, η ανάρτηση σφίγγει, η απόκριση
                                 Ακούγεται καλά, πηγαίνει καλά και            του γκαζιού είναι εκρηκτική, το κιβώτιο
                                 διασκεδάζει πολύ. Δεν είναι φινιρισμένη      ταχυτήτων  βρίσκεται  σε  απόλυτη  ετοι-
                                 σε πολλούς τομείς. Γι’ αυτό είναι η          μότητα, ο ήχος της εξάτμισης εκφράζε-
                                 νικήτρια της καρδιάς μας.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   44                                                                     10/5/2021   9:45:42 πμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49