Page 42 - e-agora 10-05-21
P. 42

n TEST Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition



                                                                                                       Με πλήκτρο: το
                                                                                                       μπουτόν έναρξης
                                                                                                       και παύσης
                                                                                                       λειτουργίας του
                                                                                                       κινητήρα σε
                                                                                                       κόκκινο χρώμα,
                                                                                                       ο επιλογέας
                                                                                                       του κιβωτίου
                                                                                                       ταχυτήτων
                                                                                                       δεν είναι πολύ
                                                                                                       βολικός.




                 Υπό έλεγχο:     km/h κάτω από 4 δευτερόλεπτα, ενώ από
                 ο διακόπτης     τα 100 km/h η BMW ακινητοποιείται έπει-
                     επιλογής
               προγράμματος      τα από μόλις 32 μέτρα. Σε ό,τι αφορά δε
                    οδήγησης     την πίστα αξιολόγησης της οδικής συμπε-
                  και τα pad-    ριφοράς, η BMW «πυροβολεί» από χαρά
                dles αλλαγής
               σχέσεων είναι     στη γραμμή του τερματισμού μετά από 1
               τοποθετημένα      λεπτό και 31,26 δευτ., χρόνος που αποτε-
                      σε θέση    λεί μια συγκλονιστική επίδοση.
                      πρώτης
                    κλάσης. Η    Οδηγώντας τα …θηρία
                   οθόνη του
                 cockpit είναι     Ωστόσο, στην κυκλική πίστα προηγείται
                    ψηφιακή.
                                 της μέγιστης ταχύτητας της Μ3 μια ιερο-
                                 τελεστία, αυτή της επιλογής του κατάλλη-
                  Με το πλάι,    λου προγράμματος οδήγησης, αφού μόνο         Carbon γλυπτά: σπορ καθίσματα με στιλ
                     χάρη και                                                 και αδιάλλακτη πλευρική στήριξη.
                 στο σύστημα
                     ελέγχου
                  πρόσφυσης
                  πολλαπλών
                    σταδίων ή
                   την απενε-
               ργοποίηση του
                  τελευταίου.
                       Με τις
                  κατάλληλες
                ρυθμίσεις και
                την ικανότητα
                    οδήγησης
                 θα προκύψει
                    κάτι τόσο
                εντυπωσιακό,
                όσο αυτό που
                 βλέπετε στη
                 φωτογραφία
                         μας.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   42                                                                     10/5/2021   9:45:24 πμ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47