Page 47 - e-agora 10-05-21
P. 47

n TEST Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition



               ται στο μέγιστο και ο έλεγχος της ταχύ-                        γή στην επιτάχυνση από στάση έως τα 100
               τητας  γίνεται  μια  πανεύκολη  υπόθεση.                       km/h και ακινητοποιείται κατά μια ανάσα
               Πρόκειται για τη ρύθμιση μετά από την                          νωρίτερα  από  την  ίδια  ταχύτητα.  Σημει-
               περιστροφή του διακόπτη DNA στην κε-                           ώνει  επίσης  υψηλότερη  τελική  ταχύτητα
               ντρική κονσόλα. Η Alfa αφήνει την εντύ-                        (307 km/h!), επειδή η BMW την περιορί-
               πωση πως είναι πιο ομαλή σε σχέση με                           ζει ηλεκτρονικά στην M3 στα 290 km/h.
               την  BMW,  αλλά  παραμένει  και  κάπως                         Εν ολίγοις, η Giulia Quadrifoglio Verde εί-
               νευρική,  γιατί  το  τιμόνι  γίνεται  ακόμα                    ναι επίσης ένα γρήγορο θηρίο. Παρόλ’ αυ-
               πιο άμεσο και το αμάξωμα παρουσιάζει                           τά, εμείς μετράμε τα αυτοκίνητα, μετράμε

               πιο έντονες κλίσεις μετά από τη στροφή.                        όλα τα… κουκιά, διαβάζουμε και αισθανό-
               Ωστόσο,  η  Giulia  σπαταλά  χρόνο  στην                       μαστε όλες τις λεπτομέρειες. Με την M3
               κυκλική  πίστα,  είναι  πιο  υποστροφική                       κερδίζει εδώ το πιο σπορτίφ αυτοκίνητο,
               από την Μ3 και πιο ευαίσθητη στις από-                         αλλά το πιο συναρπαστικό προέρχεται από
               τομες αλλαγές φορτίου. Έτσι, αυτή η κα-                        την Ίταλία.
               τάσταση πιέζει αρκετά τον οδηγό, αλλά            Έτσι τα
               «βγάζει»  επίσης  περισσότερη  ψυχή  σε        βλέπουν οι      Συμπέρασμα
               σχέση με τον ψυχρό ηλεκτρονικό υπο-           περισσότεροι:
                                                                από την
               λογιστή αγώνων της BMW.                       πίσω πλευρά        Στη νέα M3 βλέπουμε ποιο είναι αυτήν
                 Στο  τέλος,  διαβάζουμε  στις  επιδόσεις     και, μεταξύ     τη  στιγμή  το  καλύτερο  σπορ  αυτοκίνητο
               της  Alfa  χρόνο  γύρου  σχεδόν  κατά  ένα      τους, στο      της BMW. Ακόμα και στη σύγκρισή μας, η
               δευτερόλεπτο αργότερο. Προσοχή, όμως:         ίδιο επίπεδο.    ενεργή, ασφαλής και γρήγορη λιμουζίνα
                                                               Παρεμπι-
               Σε  μια  άμεση  σύγκριση  των  επιδόσεων     πτόντως, η Al-    είναι η καλύτερη επιλογή. Η Alfa Romeo
               των δύο αυτοκινήτων, η Giulia δεν μένει      fa βροντά από     είναι μια… υπέροχη κυρία, επίσης εξαιρε-
               στο παρασκήνιο. Γιατί η Alfa είναι μόνο κα-  τέσσερα τελικά    τικά γρήγορη και, μάλιστα, με έναν πιο…
                                                             εξάτμισης της
               τά δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αρ-        Akrapovic.      τραγανό χαρακτήρα. v

































  S

                                                   47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   47                                                                     10/5/2021   9:45:49 πμ
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52