Page 21 - e-agora 1-7-2021
P. 21

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗ ΝΕΑ MERCEDES C-CLASS



               μου το παράθυρο λιγάκι, άναψε τα θερμαι-
               νόμενα καθίσματα και παίξε μου Τσαλίκη».
               Είναι ωραίο να μπορείς να ανοίξεις διάλογο
               με το αυτοκίνητό σου – ιδιαίτερα όταν εκεί-
               νο  σε  καταλαβαίνει.  Μπορεί  το  MBUX  να
               έχει ένα από τα πιο περίεργα ονόματα συ-
               στήματος στην ιστορία, αλλά είναι, ούτως ή
               άλλως, το πιο εξελιγμένο φωνητικό σύστη-
               μα που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνη-

               το. Η δυνατότητα χρήσης πολλαπλών εντο-
               λών κάνει τον φωνητικό έλεγχο ακόμα πιο
               χρήσιμο και πρακτικό, ενώ θα υπάρξει μέ-
               χρι και δυνατότητα χειρισμού του με απλές
               χειρονομίες! Στη Mercedes δουλεύουν πά-
               νω σε τέτοιου τύπου βελτιώσεις και σε εντε-
               λώς νέες λειτουργίες, οι οποίες θα μπορούν
               να προστεθούν στο σύστημα αργότερα με

               αναβαθμίσεις.  Επίσης  νέα  είναι  η  επιλογή   στον προκάτοχό του, αλλά έχει νέο στροφα-  Προσφέρεται
                                                                                                         εξαρχής και σε
               προφίλ οδηγού είτε μέσω δακτυλικού απο-     λοφόρο άξονα και ελαφρώς μεγαλύτερη δι-       station wag-
               τυπώματος (με τον αισθητήρα να βρίσκεται    αδρομή πιστονιών (χωρητικότητα πλέον στα      on, αλλά στη
               κάτω από την κεντρική οθόνη), είτε μέσω     1.993 κυβικά, αντί για τα 1.950 προηγουμέ-    χώρα μας
               φωνητικής εντολής. Όχι μόνο στο δικό σας    νως). Εξοπλισμένος με διπλό τούρμπο, δι-      προτιμούμε τα
                                                                                                         σεντάν
               αυτοκίνητο, αλλά ακόμα και σε ενοικιαζό-    αθέτει  βελτιωμένη  απόκριση  και  ένα  ήπιο
               μενο: «Hey Mercedes, φόρτωσε το προφίλ      υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το σύστημα αυ-
               μου», λες, και κατευθείαν έχεις πρόσβαση    τό έχει μίζα-δυναμό ISG (παράγει ενέργεια
               στις επιλογές ρυθμίσεών σου, στα αγαπη-     όταν επιβραδύνετε και τη διοχετεύει στον κι-
               μένα σου, στα emails σου, στο ημερολόγιό    νητήρα για να πάρει μπροστά, κάνοντας πιο

               σου και σε ένα σωρό άλλα δεδομένα. Το σύ-   ομαλή και λιγότερο ενεργοβόρα τη λειτουρ-
               στημα  περιλαμβάνει  ακόμα  τη  λειτουργία   γία start-stop), που συνεργάζεται άψογα με
               Online Music, μια υπηρεσία streaming σαν    το εννιατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και προ-
               το Spotify ή το Apple Music, που συνεργά-   σθέτει ακόμα 20 άτια στους 265 ίππους που
               ζεται με το σύστημα πολυμέσων και φυσικά    αποδίδει ο πετρελαιοκινητήρας. Τι σημαίνει
               σου φτιάχνει το κέφι.                       αυτό στην πράξη; Το μοτέρ παίρνει μπροστά
                                                           με βελούδινο τρόπο και η ισχύς είναι περίσ-
               Οδηγώντας                                   σια όποτε και να τη χρειαστείτε μέχρι τα 250

                                                           km/h, όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά.
                 Καλά τα πολυμέσα βέβαια, αλλά μιας που
               μιλάμε για αυτοκίνητο, είναι σημαντικότερο    Αξίζει να σημειώσουμε ότι πάνω από τις
               για τους περισσότερους από εμάς να δούμε    4.000  στροφές  το  μοτέρ  δεν  σου  επιτρέ-
               πώς πάει στο δρόμο. Το αυτοκίνητο που οδη-  πει να ξεχάσεις ότι οδηγείς έναν κινητήρα
               γήσαμε είναι μια C-Class 300d 4Matic. Ό κι-  diesel. Ρίχνοντας μια ματιά στην κατανάλω-
                                                           ση της δοκιμής μας σημειώνουμε το εξής:
  S            νητήρας diesel τελευταίας γενιάς βασίζεται                                                                 S

                                                   21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   21                                                                      28/6/2021   1:37:25 μμ
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26