Page 23 - e-agora 1-7-2021
P. 23

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗ ΝΕΑ MERCEDES C-CLASS






















                    Δεξιά είναι το τιμόνι της καινούργιας,
                      κάτω της προηγούμενης. Οι κομψοί
                         διακόπτες και τα κουμπιά έχουν
                   αντικατασταθεί από επιφάνειες αφής.
                    Το τιμόνι είναι όμορφο, αλλά όχι όσο
                                 ακριβές ήταν παλιότερα


               να βάλει τα πράγματα στη θέση τους χωρίς                      τοκίνητο δεν είναι τόσο αποτελεσματικό στις
               να θυσιάσει πολλά από την άνεση. Μόνο σε                      αλλαγές  κατεύθυνσης  με  μεγάλη  ταχύτη-
               μεγάλα σαμαράκια ή λακκούβες μέσα στην                        τα και στις γρήγορες στροφές. Και εκεί είναι
               πόλη βλέπεις μια μικρή υστέρηση, αλλά η                       που ξεχωρίζει άλλωστε αυτή η Mercedes. Το
               αερανάρτηση το βελτιώνει αυτό.                                μήκος των 4,75 μέτρων, οι μόλις 2,1 στρο-
                 Μαζί με την τετρακίνηση, το σύστημα τε-                     φές που απαιτούνται για να φτάσει το τιμόνι
               τραδιεύθυνσης  εξασφαλίζει  μεγαλύτε-                         από την μία άκρη στην άλλη και τα 10,6 μέ-
               ρη ακρίβεια στην οδήγηση για το μοντέλο,                      τρα κύκλου στρέψης καθιστούν την ευέλικτη

               αφού σε ταχύτητες άνω των 60 km/h οι πί-                      συμπεριφορά στις μεγάλες ταχύτητες μεγά-
               σω  τροχοί  στρίβουν  παράλληλα  με  τους                     λο πλεονέκτημα. Ωστόσο, βάσει του μήκους
               εμπρός, προσδίδοντας καλύτερη κατευθυν-                       της, η C-Class δυσκολέυει λιγάκι τους πίσω
               σιμότητα. Χωρίς την τετραδιεύθυνση το αυ-                     επιβάτες. Χώρος για τα πόδια υπάρχει αρκε-
                                                                             τός, αλλά η κεκλιμένη οροφή περιορίζει λιγά-
                                                                             κι τον χώρο για τα κεφάλια – εδώ η E-Class
                                                                             συνεχίζει να υπερέχει. Έτσι είναι αυτά: δίνεις
                                                                             κάτι, παίρνεις κάτι. Εδώ η Mercedes αντάλ-
                                                                             λαξε χώρο με αντίτιμο βελτιωμένη αισθητική
                                                                             και ίσως καλύτερο επιμέρους αεροδυναμικό
                                                                             συντελεστή.

                                                                             Με 100χλμ. αυτονομία η

                                                                             PHEV έκδοση


                                                                               Εντωμεταξύ,  μας  δόθηκε  η  ευκαιρία  να
                                                                             οδηγήσουμε και λίγα χιλιόμετρα με την υβρι-
               Το μεγάλο μεταξόνιο δίνει χώρο για τα πόδια πίσω, αλλά        δική plug-in έκδοση, που προς το παρόν συν-
               όχι τόσο χώρο για τα κεφάλια                                  δυάζεται με κινητήρα βενζίνης – οι diesel εκ-  S
  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 23




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   23                                                                      28/6/2021   1:37:34 μμ
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28