Page 22 - e-agora 1-7-2021
P. 22
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗ ΝΕΑ MERCEDES C-CLASS
4
3
1 5
2
Μέσα στη C-Class
Με το εσωτερικό της διακοσμημένο
στο στυλ της S-Class, η C-Class εξο-
πλίζεται επίσης και με το νέο MBUX της
περίπου επτά λίτρα απαιτήθηκαν για να κα- πρώτης.
λύψουμε 100 χιλιόμετρα, αλλά εμείς το γκα- 1 Η οθόνη είναι τοποθετημένη στο κα-
ζώσαμε αρκετά – και ανάλογα με το οδηγικό τάλληλο σημείο και επιτρέπει στον οδη-
στυλ ο αριθμός αυτός μπορεί να πέσει κά- γό να την χειρίζεται με ευκολία, ακόμα
τω από τα έξι λίτρα, σχετικά κοντά με τα 5,2 και με τον αγκώνα ακουμπισμένο στο
λίτρα κατανάλωσης που ανακοινώνει ονο- υποβραχιόνιο.
μαστικά η εταιρεία. Σε επίπεδο βάρους, τε- 2 Η μπάρα γρήγορης πρόσβασης ση-
τρακίνησης και επιδόσεων τα πράγματα εί- μαντικών λειτουργιών περιλαμβάνει δι-
ναι εντυπωσιακά και δεν έχουμε να πούμε ακόπτες για την επιλογή modes οδήγη-
πολλά – το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για σης και φώτων, αισθητήρα δακτυλικών
να ικανοποιεί όποιον οδηγεί για να οδηγή- αποτυπωμάτων και έλεγχο της έντασης
σει, και όχι απλά για να μετακινηθεί. του ήχου.
3 Το ψηφιακό καντράν πλέον δεν έχει
Σαν μαγικό χαλί η άνεση πλαίσιο.
4 Μπροστά του βρίσκεται ο προτζέ-
Στον τομέα της άνεσης η νέα C-Class εί-
ναι ιδιαίτερα αποτελεσματική χάρη στις νέες κτορας για το σύστημα head-up diplay,
αναρτήσεις. Στη μαλακή ρύθμιση το σώμα που πλέον καταλαμβάνει μεγαλύτερη
σου νιώθει να ταξιδεύει πάνω σε βελούδι- έκταση (29,5 ίντσες), με την εικόνα να
νο μαγικό χαλί και το όλο θέμα θυμίζει αε- είναι ευκρινής.
5 Το ταμπλό έχει ελαφριά κλίση προς
ρανάρτηση (που προσφέρεται προαιρετικά). τον οδηγό και ξεχωρίζει από τη διαφο-
Βέβαια όσο η ταχύτητα αυξάνεται, κάποιες ρετική τοποθέτηση των εξωτερικών αε-
ανωμαλίες του δρόμου περνούν στην καμπί- ραγωγών.
να, αλλά εδώ έρχεται η λειτουργία Sport, για
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22
#e-agora-themata-1-07-21.indd 22 28/6/2021 1:37:31 μμ