Page 82 - e-agora 2021-09
P. 82
n n n
Οδηγώντας: Μικρές κατα- να ανάμεσα στους δυο ανταγωνιστές.
ναλώσεις και ευελιξία μέσα Το Bayon είναι προσανατολισμένο
στην άνεση με τα συστήματα ασφαλεί-
στη πόλη ας να επεμβαίνουν γρήγορα και να συ-
Εδώ τα πράγματα είναι ισορροπημέ- νεργάζονται ιδανικά με την ανάρτηση
του αυτοκινήτου. Ο 1000άρης κινητή-
ρας του Bayon αποδίδει 100 ίππους
με 175Νm ροπή, συνεργάζεται απρο-
βλημάτιστα με το 6τάχυτο μηχανικό κι-
βώτιο και κινεί αξιοπρεπώς το αμάξω-
μα των 1.100 περίπου κιλών. Τα πρώτα
100χλμ./ώρα στο κοντέρ έρχονται σε
11,4 δευτερόλεπτα και η κατανάλω-
ση είναι 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα
σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ κατά
την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση
τιμή ήταν 6,1 λτ./100χλμ..
Το VW T-Cross παίρνει κίνηση από τον
κινητήρα 1.0 TSI που αποδίδει 95 ίπ-
πους και έχει 175Νm ροπή. H ανάρτηση
του είναι σωστά ρυθμισμένη και μπορεί
Η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment
περιλαμβάνει λειτουργία mirroring και μπορεί να να περνάει πάνω από κακοτεχνίες χω-
συνδεθεί εύκολα και χωρίς καλώδια με τα Apple CarPlay ρίς κοπανήματα αλλά ταυτόχρονα χω-
και Android Auto
Τα συστήματα
ασφαλείας
επεμβαίνουν
σχετικά
γρήγορα και
δεν αφήνουν
μεγαλύτερα
περιθώρια
για παιχνίδι,
κάτι όμως
που δεν είναι
το ζητούμενο
σε ένα τέτοιο
αυτοκίνητο
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 82
#e-agora-themata-1-09-21.indd 82 1/9/2021 10:18:09 πμ