Page 83 - e-agora 2021-09
P. 83
Oι offroad
δυνατότητες
είναι
περιορισμένες
χωρίς αυτό
να σημαίνει
ότι το VW T-
Cross θα πει
όχι σε κάποιες
χωμάτινες
εξορμήσεις.
Το Bayon
είναι ευέλικτο ρίς να παίρνει κλίσεις που είναι απο- στασιακή κατανάλωση να είναι στα 4,9
λόγω των
διαστάσεων θαρρυντικές για τον οδηγό. Το 0-100 λτ/100χλμ., με την πραγματική μέση κα-
και της μικρής χλμ/ώρα έρχεται σε 11,5 δευτερόλεπτα τανάλωση της δοκιμής μας να είναι 6,8
ακτίνας για το γερμανικό B-SUV με την εργο- λτ./100χλμ.
στροφής.
μεσα: Η
οθόνη αφής
8 ιντσών του
συστήματος
infotainment
περιλαμβάνει
λειτουργία
mirroring
και μπορεί
να συνδεθεί
εύκολα
και χωρίς
καλώδια με τα
Apple CarPlay
και Android
Auto
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ όλους τους τομείς έχοντας δώσει ήδη τα διαπι-
Στην βασική του έκδοση το Hyundai Bayon έρ- στευτήρια του. Στη βασική του έκδοση είναι σχε-
χεται με περισσότερο τεχνολογικό εξοπλισμό και τικά φτωχό και για να φτάσει τον εξοπλισμό του
συστήματα ασφαλείας, ενώ κοστίζει φτηνότε- Bayon πρέπει ο καταναλωτής να δώσει ένα σε-
ρα από το T-Cross. Η σχεδίαση και η φρεσκάδα βαστό ποσό. Με το κάθε ένα αυτοκίνητο να έχει
του κορεάτικου μοντέλου είναι από τα προτερή- τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του και ταυ-
ματα του, όμως υστερεί λίγο σε θέμα στησίμα- τόχρονα να προσφέρει ίδιες δυνατότητες σε θέ-
τος και fun to drive. Το VW T-Cross, από την άλ- μα κινητήρα και ευελιξίας μέσα στη πόλη, το απο-
λη μεριά, είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο σε τέλεσμα μπορεί να κριθεί μόνο σαν ισόπαλο! v
83 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-09-21.indd 83 1/9/2021 10:18:13 πμ