Page 53 - e-agora 01-11-21
P. 53

n HARD ROCK SUPER TEST 9 Best sellers μικρά SUV


               ρωμένο μικρό SUV και σκέφτηκαν ότι ίσως                        και  περνάει  την  ισχύ  στους  εμπρός  τρο-
               κάποιοι σαν εμάς, θα ήθελαν να το κάνουν                       χού μέσω ενός 6ταχυτου κιβώτιου ταχυ-
               off-road machine, εκτός από την αυξημέ-                        τήτων. Με το υβριδικό σύστημα να βελτι-
               νη απόσταση από το έδαφος το εφοδία-                           ώνει την απόκριση του μοτέρ στα χαμηλά
               σαν και με το trail mode. Το συγκεκριμένο                      και να βοηθάει στις πιο ψηλές στροφές, το
               mode προσαρμόζει την ισχύ του κινητή-                          Puma γράφει το 0-100 σε 10,1 δευτερό-
               ρα, την αίσθηση του τιμονιού, την επέμβα-                      λεπτα, ενώ ταυτόχρονα η μέση κατανάλω-
               ση του traction control και τη λειτουργία                      ση δεν ξεπερνάει τα 5,1 λτ/100 χλμ.
               του συστήματος πέδησης,  ώστε να μπο-

               ρέσει να κινηθεί με ασφάλεια και γρήγο-                        Χάρη στο mega box, το
               ρα το αυτοκίνητο στο χώμα, χωρίς όμως                          πορτμπαγκάζ του Ford
               να χαλαρώνει τις σφιχτές αναρτήσεις, που                       Puma ξεπερνάει σε λίτρα
               μπορεί να γίνουν λίγο παραπάνω κουρα-
               στικές,  αν  περάσεις  γρήγορα  πάνω  από                      ακόμα και SUV μεγαλύτερης
               μεγάλες πέτρες.                                                κατηγορίας

               Κορυφαίο οδηγικά στην                                            Ακόμα ένα δυνατό στοιχείο του Puma εί-

               άσφαλτο, με εξαιρετικό                                         ναι το τεράστιο πορτμπαγκάζ που αγγίζει
                                                                              σε σύνολο τα 536 λίτρα, χάρη στο Mega
               κράτημα στις στροφές το                                        Box που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα, στα
               Ford Puma                                                      456 λίτρα του αποθηκευτικού χώρου και

                                                                              έχει ακόμα και τάπα αποστράγγισης.  Τα
                 Μπορεί οι σφιχτές αναρτήσεις να μην εί-                      διαθέσιμα  λίτρα  είναι  περισσότερα  από
               ναι και τόσο άνετες σε off-road διαδρομές,                     αρκετά αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγο-
               αλλά στην άσφαλτο παραδίδουν μαθήμα-                           ριών.
               τα στον ανταγωνισμό. Σχεδόν αγωνιστικό                           Η  τιμή  της  βασικής  έκδοσης  του  Ford
               το στήσιμο του, με τις κλίσεις να μην θυ-                      Puma με το ήπιο υβριδικό κινητήρα των

               μίζουν σε τίποτα ότι οδηγάς SUV και τις                        125 ίππων και το χειροκίνητο σασμάν ξε-
               αντιδράσεις του να είναι προβλέψιμες και                       κινάει από τις 21.402 ευρώ.
               ομαλές. Επιλέγοντας και το sport mode,
               το  Puma  μεταμορφώνεται  σε  πυραυλάκι
               εδάφους, με την απόκριση του γκάζι να γί-
               νεται πιο άμεση και να αλλάζει ελαφρώς ο
               ήχος της εξάτμισης.

               To Puma καίει μόνο

               5,1λτ/100χλμ


                 Το  αυτοκίνητο  της  δοκιμής  παίρνει  κί-
               νηση από τον ήπια υβριδικό Ecoboost κι-
               νητήρα  1.000  κυβικών  εκατοστών,  που
               αποδίδει  125  ίππους  με  170Nm  ροπή
  S                                                                                                                      S

                                                   53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   53                                                                     4/11/2021   10:57:12 πμ
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58