Page 53 - e-agora 01-11-21
P. 53
n HARD ROCK SUPER TEST 9 Best sellers μικρά SUV
ρωμένο μικρό SUV και σκέφτηκαν ότι ίσως και περνάει την ισχύ στους εμπρός τρο-
κάποιοι σαν εμάς, θα ήθελαν να το κάνουν χού μέσω ενός 6ταχυτου κιβώτιου ταχυ-
off-road machine, εκτός από την αυξημέ- τήτων. Με το υβριδικό σύστημα να βελτι-
νη απόσταση από το έδαφος το εφοδία- ώνει την απόκριση του μοτέρ στα χαμηλά
σαν και με το trail mode. Το συγκεκριμένο και να βοηθάει στις πιο ψηλές στροφές, το
mode προσαρμόζει την ισχύ του κινητή- Puma γράφει το 0-100 σε 10,1 δευτερό-
ρα, την αίσθηση του τιμονιού, την επέμβα- λεπτα, ενώ ταυτόχρονα η μέση κατανάλω-
ση του traction control και τη λειτουργία ση δεν ξεπερνάει τα 5,1 λτ/100 χλμ.
του συστήματος πέδησης, ώστε να μπο-
ρέσει να κινηθεί με ασφάλεια και γρήγο- Χάρη στο mega box, το
ρα το αυτοκίνητο στο χώμα, χωρίς όμως πορτμπαγκάζ του Ford
να χαλαρώνει τις σφιχτές αναρτήσεις, που Puma ξεπερνάει σε λίτρα
μπορεί να γίνουν λίγο παραπάνω κουρα-
στικές, αν περάσεις γρήγορα πάνω από ακόμα και SUV μεγαλύτερης
μεγάλες πέτρες. κατηγορίας
Κορυφαίο οδηγικά στην Ακόμα ένα δυνατό στοιχείο του Puma εί-
άσφαλτο, με εξαιρετικό ναι το τεράστιο πορτμπαγκάζ που αγγίζει
σε σύνολο τα 536 λίτρα, χάρη στο Mega
κράτημα στις στροφές το Box που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα, στα
Ford Puma 456 λίτρα του αποθηκευτικού χώρου και
έχει ακόμα και τάπα αποστράγγισης. Τα
Μπορεί οι σφιχτές αναρτήσεις να μην εί- διαθέσιμα λίτρα είναι περισσότερα από
ναι και τόσο άνετες σε off-road διαδρομές, αρκετά αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγο-
αλλά στην άσφαλτο παραδίδουν μαθήμα- ριών.
τα στον ανταγωνισμό. Σχεδόν αγωνιστικό Η τιμή της βασικής έκδοσης του Ford
το στήσιμο του, με τις κλίσεις να μην θυ- Puma με το ήπιο υβριδικό κινητήρα των
μίζουν σε τίποτα ότι οδηγάς SUV και τις 125 ίππων και το χειροκίνητο σασμάν ξε-
αντιδράσεις του να είναι προβλέψιμες και κινάει από τις 21.402 ευρώ.
ομαλές. Επιλέγοντας και το sport mode,
το Puma μεταμορφώνεται σε πυραυλάκι
εδάφους, με την απόκριση του γκάζι να γί-
νεται πιο άμεση και να αλλάζει ελαφρώς ο
ήχος της εξάτμισης.
To Puma καίει μόνο
5,1λτ/100χλμ
Το αυτοκίνητο της δοκιμής παίρνει κί-
νηση από τον ήπια υβριδικό Ecoboost κι-
νητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών, που
αποδίδει 125 ίππους με 170Nm ροπή
S S
53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-11-21.indd 53 4/11/2021 10:57:12 πμ