Page 55 - e-agora 01-11-21
P. 55

n HARD ROCK SUPER TEST 9 Best sellers μικρά SUV



                                                                              νητήρας των 100 ίππων έχει θετική απόκρι-
                                                                              ση και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κι-
                                                                              βώτιο 6 σχέσεων.
                                                                                Όσον αφορά την κατανάλωση, σε ταξίδι
                                                                              το αυτοκίνητο «έκαψε» 5 λίτρα/100 χιλιό-
                                                                              μετρα.

                                                                              Με μοναδική εμφάνιση που

                                                                              ξεχωρίζει από μακριά


                                                                                Το νέο B-SUV της Hyundai έχει ξεχωρι-
               ενώ όταν τα πράγματα έγιναν πιο… δύσκο-                        στή εμφάνιση, που εκδηλώνει τον «Hard
               λα και εμφανίστηκαν οι πέτρες, η ελευθε-                       Rock»  χαρακτήρα  του  και  το  διαφορο-
               ρία κινήσεων λόγω του ψηλού αμαξώμα-                           ποιεί  από  τη  «μάζα»,  χάρη  στη  σχεδια-
               τος μας επέτρεψε να περάσουμε «κύριοι»,                        στική  γλώσσα  «Sensuous  Sportiness»
               χωρίς το παραμικρό σημάδι επαφής με το                         της εταιρείας. Εμπρός, τα κύρια τριγωνι-

               έδαφος, ενώ παράλληλα η ήσυχη καμπίνα                          κά φανάρια δεσπόζουν στον προφυλακτή-
               δεν έτριζε. Αυτό μας έδωσε σιγουριά για                        ρα,  εκατέρωθεν  της  τραπεζοειδούς  γρί-
               το μικρό SUV και συνεχίσαμε την πορεία                         λιας. Ξεχωριστή είναι και η πίσω όψη του
               μας, η οποία γινόταν πιο δύσκολη, αφού                         Bayon, με φώτα σχήματος boomerang.
               τα νεροφαγώματα καραδοκούσαν…
                 Κανένα  πρόβλημα  για  το  Bayon,  αφού                      Το εσωτερικό του Hyundai
               κατάφερε να περάσει από όλα χωρίς να…                          Bayon είναι ευρύχωρο και
               ιδρώσει,  σηκώνοντας  τους  τροχούς,  και                      πλούσια εξοπλισμένο
               μάλιστα σε εντυπωσιακό ύψος.
                                                                                Περνώντας  στο  εσωτερικό  βλέπουμε
               Το Bayon συμπεριφέρεται                                        πως η άμεση σχέση του SUV με το i20 εί-
               σαν i20 στην άσφαλτο και                                       ναι  έκδηλη,  αφού  τα  2  οχήματα  μοιρά-

               έχει άνετη κύλιση                                              ζονται  το  ίδιο  ταμπλό.  Η  ποιότητα  κατα-
                                                                              σκευής είναι πολύ καλή και ο σχεδιασμός
                 Περνώντας  από  το  χώμα  στην  άσφαλτο,                     μοντέρνος  και  εργονομικός.  Ακόμα  και

               το Bayon αποδεικνύει τον διπλό του χαρα-                       στη βασική έκδοση Exclusive που κοστί-
               κτήρα: Ίκανό στο χώμα, άνετο και ευχάριστο                     ζει 17.290 ευρώ, στο κέντρο του ταμπλό
               στο δρόμο. Το σύστημα παραμετροποίησης                         δεσπόζει η οθόνη 8 ιντσών με εικόνα από
               έχει 3 επιλογές: Eco, Normal και Sport. Στην                   camera οπισθοπορείας, ενώ πίσω από το
               τελευταία, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου                       τιμόνι  υπάρχει  ψηφιακός  πίνακας  οργά-
               γίνεται πιο δυναμική, ενώ η ανάρτηση δεν                       νων 10,25 ιντσών.
               παίρνει ενοχλητικές κλίσεις. Το τιμόνι έχει                      Το μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή της

               ωραία αίσθηση και το όλο σύνολο σε κάνει                       κατηγορίας όσον αφορά τους χώρους της
               να κινείσαι σβέλτα στον επαρχιακό δρόμο                        καμπίνας και το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλι-
               αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, αφού ο κι-                      μο όγκο 411 λίτρα.
  S                                                                                                                      S

                                                   55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   55                                                                     4/11/2021   10:57:19 πμ
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60