Page 57 - e-agora 01-11-21
P. 57

n HARD ROCK SUPER TEST 9 Best sellers μικρά SUV


               ριά. Τα 17,2 εκατοστά απόστασης από το
               έδαφος κάνουν το μικρό SUV να μην «μα-
               σάει» από κοτρώνες, ενώ στα νεροφαγώ-
               ματα το Nissan Juke περνάει υψώνοντας
               επιδεικτικά και… αυθάδικα τον τροχό στον
               αέρα. Το αυτοκίνητο δεν κόλλησε πουθε-
               νά και μας έβγαλε ασπροπρόσωπους, ενώ
               σε σημεία που αγχώνεσαι και νομίζεις ότι
               θα χτυπήσει κάτι από κάτω, το Juke περ-

               νάει «αέρας», αποδεικνύοντας πως αυτός
               ο μικρός Ίάπωνας είναι άξιος off-road μα-
               χητής.

               Άνετο στο ταξίδι και fun to

               drive στο στροφιλίκι                                           μεγέθεις προβολείς των αγωνιστικών των

                 ΌΚ, το Juke είναι… σκληρός ροκάς. Στην                       70s, ενώ τα LED φώτα ημέρας είναι μα-
               άσφαλτο τι κάνει; Βγαίνοντας από τα χώ-                        κρόστενα  και  αποτελούν  προέκταση  της
               ματα, κυκλοφορήσαμε σε ορεινό επαρχια-                         V-Motion μάσκας, κάνοντας το αυτοκίνη-

               κό δρόμο. Η ανάρτηση απορροφά τις ανω-                         το να παραπέμπει σε φιγούρα από Ίαπω-
               μαλίες αλλά είναι σχετικά σφικτή, η θέση                       νικό manga.
               οδήγησης χαμηλή και το τιμόνι «ακούει»                           Από το πλάι θυμίζει περισσότερο coupe,
               άμεσα. Έτσι μπαίνεις στην «πρίζα» να κι-                       με τα χερούλια των πίσω θυρών να είναι
               νηθείς γρήγορα στο στροφιλίκι, απολαμ-                         κρυμμένα  στο  πλαίσιο  του  παραθύρου
               βάνοντας την καλή στήριξη των ημιbucket                        (μία παράδοση της Nissan από το 1985).
               καθισμάτων  και  αλλάζοντας  με  ακρίβεια
               ταχύτητες. Στον αυτοκινητόδρομο, το SUV                        Ευχάριστο και ποιοτικό το

               καταπίνει  απροβλημάτιστα  τα  χιλιόμετρα                      εσωτερικό, με όλες τις ανέ-
               με 6η σχέση, αφού ο 1000άρης turbo κι-                         σεις
               νητήρας  έχει  114  ίππους,  και  στο  ταξίδι
               καταναλώνει 5,5 λίτρα/100 χλμ.                                   Το εσωτερικό του Juke είναι αναβαθμι-
                                                                              σμένο σε εμφάνιση και ποιότητα. Μία φά-
               Το Nissan Juke συνδυάζει                                       σα από μαλακό υλικό «τρέχει» κατά μήκος

               τις καμπύλες με έντονες ακ-                                    του ταμπλό, ενώ η οθόνη αφής 8 ιντσών
               μές                                                            της έκδοσης Acenta είναι βολική, με γρή-
                                                                              γορη απόκριση. Τα ημιbucket θερμαινόμε-
                 Η  δυναμική  συμπεριφορά  του  Nissan                        να καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο δί-
               Juke  αντικατοπτρίζεται  στην  εμφάνισή                        νουν sport εικόνα, που ενισχύεται από το
               του.  Όι  καμπύλες  της  πρώτης  γενιάς  εί-                   flat bottomed τιμόνι.
               ναι παντρεμένες με έντονες ακμές. Όπως                           Εκτός αυτού, η καμπίνα είναι ευρύχωρη,
               πριν,  τα  κύρια  στρογγυλά  φανάρια  είναι                    και ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 422 λί-

  S            εμπνευσμένα  από  τους  πρόσθετους  ευ-                        τρα.                                       S

                                                   57 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   57                                                                     4/11/2021   10:57:26 πμ
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62