Page 87 - e-agora 01-11-21
P. 87
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N
Το ιδιαίτερα επιθετικό αεροδυναμικό κιτ με τα led φώτα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα πλαϊνά
σπόιλερ δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για το χαρακτήρα του μοντέλου
λογία να είναι 5,8 κιλά ανά ίππο, γεγονός νοι ώστε να μην δούμε καταναλώσεις
που θα σε αφήσει με το στόμα ανοιχτό στο αντίστοιχες των υβριδικών. Έτσι λοιπόν
πάτημα του γκαζιού. Μόλις ξεπερνάς τις το i20N, με τέρμα τα γκάζια καίει, και με
2.000 στροφές, το μοτέρ κάνει στην άκρη όλα τα είδη οδήγησης η μέση κατανάλω-
τις ντροπές και με την έκρηξη του σε κολ- ση να ανέρχεται στα 10-11 λίτρα./100χλμ.
λάει στο κάθισμα. Σύμφωνα με τα παρα- Με τη λειτουργία ECO όμως, πέφτεις
πάνω, σαφώς και είμαστε προετοιμασμέ- και κάτω από τα 8 λίτρα χωρίς όμως να
απολαμβάνεις τις χάρες του. Τέλος, αξί-
Η αεροτομή ζει να αναφερθεί ότι το i20 N είναι το
που πρώτο Hyundai εξοπλισμένο με Virtual
δεσπόζει
ψηλά, Turbospeed Control (VTC). Πρόκειται για
στα 200 μια νέα τεχνολογία που μεγιστοποιεί την
χιλιόμετρα/ απόδοση του κινητήρα ελέγχοντας τον
ώρα πιέζει
την «ουρά» υπερσυμπιεστή, όπου συλλέγοντας διά-
με 20 κιλά φορα δεδομένα, προβλέπει τη λειτουργία
κάθετης και ρυθμίζοντας ανάλογα τη βαλβίδα δια-
δύναμης
φυγής (wastegate). S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 87
#e-agora-themata-1-11-21.indd 87 4/11/2021 10:59:06 πμ