Page 88 - e-agora 01-11-21
P. 88
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N
Εκτοξεύεται σαν πύραυλος, την κρεμαγιέρα κ.α. Στο δρόμο, ανάρτη-
στρίβει και φρενάρει με ση είναι σφιχτή, ενισχυμένη με πίσω «δι-
πλό» κοίλο ημιάκαμπτο και μεγαλύτερης
απόλυτη ακρίβεια διατομής αντιστρεπτικές, ταιριάζει απόλυ-
Το i20 N παράγει ένα στρωτό racing ήχο τα στην φιλοσοφία και στις δυνατότητες
κατά την οδήγηση που μεταβάλλεται ανά- του i20N. Είναι τόσο, που το αυτοκίνητο
λογα με τα οδηγικά προφίλ N-Grin και σου δίνει την εντύπωση ότι στρίβει πάνω
στο πιο hot απολαμβάνεις το γουργου- σε ράγες, κυριολεκτικά σαν τρένο, δίχως
ρητό της εξάτμισης και κάποια σκασίμα- να «ψαρεύει» μέσα στις στροφές. Το άκα-
τα. Στο ταξίδι το θετικό είναι πως δεν σου μπτο πλαίσιο του σε συνδυασμό με την
παίρνει τα αυτιά, αλλά μην περιμένετε και σπορ αίσθηση του πίσω άξονα σε βάζουν
την άνεση ενός κανονικού i20. Όπως εί- στις στροφές με περισσότερα χιλιόμετρα
παμε υπάρχει πλήρης παραμετροποίη- απ ότι περίμενες. Γενικότερα το i20N μοιά-
ση σε πολλές λειτουργίες από την επιλο- ζει να αγνοεί την έννοια της υποστροφής
γή Custom για την απόκριση του μοτέρ, και δεν θα σου βγάλει μούτρα, ακόμα και
την μεταβλητή ενεργή εξαγωγή, την πα- στις πιο σημαντικές φουρκέτες, εφόσον
ρεμβατικότητα του ESC, το Rev-Match, το σεβαστείς και το διαχειριστείς ανάλο-
Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, σε σημείο που θα ενοχλήσει όσους δεν είναι συνειδητο-ποιημένοι για
το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που επέλεξαν να οδηγήσουν αλλά κάνει αυτό για το οποίο εξελίχθηκε:
στηρίζει το άκαμπτο πλαίσιο, χαρίζοντάς του μηδενικές κλίσεις και δίνοντας όχι μόνο απόλυτη σιγουριά
στον οδηγό για τα πατήματά του.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 88
#e-agora-themata-1-11-21.indd 88 4/11/2021 10:59:10 πμ