Page 86 - e-agora 01-11-21
P. 86
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N
απ όπου υπάρχει άμεση πρόσβαση στα
προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport, N,
N Custom) και ένα μεγάλο εύρος παραμε-
τροποίησης. Το κόκκινο κουμπί, ακριβώς
κάτω δεξιά από τους διακόπτες αφορά
στην λειτουργία rev-match, που συγχρο-
νίζει/ανεβάζει τις στροφές ανά λεπτό στα
κατεβάσματα ταχυτήτων του κιβωτίου.
Υπερπλήρης είναι η πληροφόρηση από
τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25
ιντσών με στοιχεία για τη ροπή, την ισχύ,
την πίεση turbo κ.α. Εντυπωσιακά δεδομέ-
να, με τις μεγάλες οθόνες να είναι μπρο-
Ο βενζινοκινητήρας του i20N είναι ξυράφι. Αποδίδει 204 στά σου, μία κεντρική και μία στο ταμπλό,
ίππους με 274Nm ροπή, που για μερικά δευτερόλεπτα για να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις
σκαρφαλώνει στα 304 Nm, χάρη στη λειτουργία overboost.
ότι θες, όπως θες, συνδέοντας και το κι-
Πίσω από νητό σου ασύρματα. Από την καμπίνα του
το σήμα Ν λείπουν οι sport πινελιές, ενώ τα πλαστι-
κρύβεται μια
ολόκληρη κά μέρη στο ταμπλό και στις πόρτες, είναι
αγωνιστική σκληρής κατασκευής και καλής ποιότη-
φιλοσοφία τας. Τέλος, οι χώροι του i20N είναι αρκε-
και μια ομάδα τοί για 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευ-
αποκλειστικά
για την ών με 352 λίτρα θα καλύψει τις ανάγκες
εξέλιξη τους έχοντας και τον κατάλληλο όγκο, αλ-
αυτοκινήτων λά και το κανονικό σχήμα.
υψηλών
επιδόσεων
Μπάκετ καθίσματα, μεγάλες Κινητήρας Hyundai i20N
οθόνες και τα κουμπιά «Ν» Το 1.600άρι τούρμπο μοτέρ βενζίνης, με
πάνω στο τιμόνι στο άμεσο ψεκασμό αποδίδει 204 άλογα και
εσωτερικό του i20N 275 Nm ροπής στις 1.750 - 4.500 στρο-
φές, που για μερικά δευτερόλεπτα σκαρ-
Ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου φαλώνει στα 304 Nm από τις 2.000 - 4.000
σε καθηλώνουν τα μπάκετ καθίσματα και στροφές, χάρη στη λειτουργία overboost.
τα κουμπιά ειδικού σκοπού στο τιμόνι. Τα Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230χλμ./ώρα
καθίσματα είναι άνετα, βολεύεσαι μονο- και τα 0-100 χλμ/ώρα στα 6,2 δευτερό-
μιάς και εκτιμάς την καλή πλευρική στή- λεπτα. Έχει 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυ-
ριξη. Το τιμόνι έχει γεμάτη λαβή, πολλούς τήτων, Launch Control, Rev Matching, N
διακόπτες, ιδανική διάμετρο και πάχος Grin Control System και N Corner Carving
και στέκεται σχεδόν κάθετα, στο σωστό Differential, ενώ προαιρετικό είναι το μη-
ύψος. Το μάτι αμέσως μετά πέφτει στους χανικό μπλοκέ διαφορικό. Το καθαρό του
δύο γαλάζιους διακόπτες με το logo «Ν» βάρος αγγίζει τα 1.190 κιλά, με την ανα- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 86
#e-agora-themata-1-11-21.indd 86 4/11/2021 10:59:01 πμ