Page 86 - e-agora 01-11-21
P. 86

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N



                                                                              απ  όπου  υπάρχει  άμεση  πρόσβαση  στα
                                                                              προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport, N,
                                                                              N Custom) και ένα μεγάλο εύρος παραμε-
                                                                              τροποίησης. Το κόκκινο κουμπί, ακριβώς
                                                                              κάτω  δεξιά  από  τους  διακόπτες  αφορά
                                                                              στην λειτουργία rev-match, που συγχρο-
                                                                              νίζει/ανεβάζει τις στροφές ανά λεπτό στα
                                                                              κατεβάσματα  ταχυτήτων  του  κιβωτίου.
                                                                              Υπερπλήρης  είναι  η  πληροφόρηση  από

                                                                              τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25
                                                                              ιντσών  με στοιχεία για τη ροπή, την ισχύ,
                                                                              την πίεση turbo κ.α. Εντυπωσιακά δεδομέ-
                                                                              να, με τις μεγάλες οθόνες να είναι μπρο-
               Ο βενζινοκινητήρας του i20N είναι ξυράφι. Αποδίδει 204         στά σου, μία κεντρική και μία στο ταμπλό,
               ίππους με 274Nm ροπή, που για μερικά δευτερόλεπτα              για να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις
               σκαρφαλώνει στα 304 Nm, χάρη στη λειτουργία overboost.
                                                                              ότι θες, όπως θες, συνδέοντας και το κι-

                    Πίσω από                                                  νητό σου ασύρματα. Από την καμπίνα του
                   το σήμα Ν                                                  λείπουν οι sport πινελιές, ενώ τα πλαστι-
                κρύβεται μια
                   ολόκληρη                                                   κά μέρη στο ταμπλό και στις πόρτες, είναι
                  αγωνιστική                                                  σκληρής  κατασκευής  και  καλής  ποιότη-
                  φιλοσοφία                                                   τας. Τέλος, οι χώροι του i20N είναι αρκε-
               και μια ομάδα                                                  τοί για 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευ-
                αποκλειστικά
                      για την                                                 ών με 352 λίτρα θα καλύψει τις ανάγκες
                      εξέλιξη                                                 τους έχοντας και τον κατάλληλο όγκο, αλ-
                αυτοκινήτων                                                   λά και το κανονικό σχήμα.
                     υψηλών
                  επιδόσεων
                                 Μπάκετ καθίσματα, μεγάλες  Κινητήρας Hyundai i20N
                                 οθόνες και τα κουμπιά «Ν»                      Το 1.600άρι τούρμπο μοτέρ βενζίνης, με

                                 πάνω στο τιμόνι στο                          άμεσο ψεκασμό αποδίδει 204 άλογα και

                                 εσωτερικό του i20N                           275 Nm ροπής στις 1.750 - 4.500 στρο-
                                                                              φές, που για μερικά δευτερόλεπτα σκαρ-
                                   Ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου  φαλώνει στα 304 Nm από τις 2.000 - 4.000

                                 σε καθηλώνουν τα μπάκετ καθίσματα και  στροφές, χάρη στη λειτουργία overboost.
                                 τα κουμπιά ειδικού σκοπού στο τιμόνι. Τα  Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230χλμ./ώρα
                                 καθίσματα  είναι  άνετα,  βολεύεσαι  μονο- και  τα 0-100 χλμ/ώρα στα 6,2 δευτερό-
                                 μιάς και εκτιμάς την καλή πλευρική στή- λεπτα. Έχει 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυ-
                                 ριξη. Το τιμόνι έχει γεμάτη λαβή, πολλούς  τήτων, Launch Control, Rev Matching, N
                                 διακόπτες,  ιδανική  διάμετρο  και  πάχος  Grin Control System και N Corner Carving


                                 και  στέκεται  σχεδόν  κάθετα,  στο  σωστό  Differential, ενώ προαιρετικό είναι το μη-
                                 ύψος. Το μάτι αμέσως μετά  πέφτει στους  χανικό μπλοκέ διαφορικό. Το καθαρό του
                                 δύο γαλάζιους διακόπτες  με το logo «Ν»  βάρος αγγίζει τα 1.190 κιλά, με  την ανα-      S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 86




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   86                                                                     4/11/2021   10:59:01 πμ
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91