Page 82 - e-agora 01-12-21
P. 82
n n n n ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΟ DACIA DUSTER TCE 150 EDC 2WD
Τακτοποι- Η άσφαλτος είναι ασφαλής… νούν ασύρματα με το σύστημα. Όποιος θέ-
ημένο λει να κάνει τη δουλειά του απλά κι απρο-
Η καμπί- …το Duster δεν πρόκειται να της βάλει βλημάτιστα και, κυρίως, οικονομικά, με το
να των φωτιά. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδο-
επιβατών εί- τούμενος κινητήρας των 1.300 κυβικών Dacia Duster έκλεισε.
ναι κομπλέ,
όλα είναι τα- και το εξατάχυτο, αυτόματο EDC με τον δι- DACIA DUSTER TCE 150 EDC 2WD
κτοποιημέ- πλό συμπλέκτη, συνεργάζονται καλά, αλ- Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Υπερτροφοδοτούμενος
να εκεί που λά τους λείπει μια σχετική σπιρτάδα, τό- σε σειρά/4
πρέπει. Επι- σο σε επιταχύνσεις από στάση, όσο και σε Θέση εμπρός, εγκάρσια
πλέον έχου- ρεπρίζ. Σε σχέση με την προηγούμενη κα- Τύπος εκκεντροφόρου με καδένα
1.332
Χωρητικότητα κινητήρα cm3
με και cruise Ισχύς PS/σ.α.λ. 150/6.000
control με τα τάσταση τα πράγματα είναι καλύτερα, αλ- Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ. 250/1.700
χειριστήρια λά όχι όσο θα περιμέναμε. Η Dacia δεν Τελική ταχύτητα km/h 199
αριστερά από έχει επενδύσει στη σπορ συμπεριφορά, Κιβώτιο Διπλού συμπλέκτη, 6 σχέσεων
το τιμόνι το αποδεικνύει και το ESP, που επεμβαίνει Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς
δίσκοι/ταμπούρα
Φρένα εμπρός/πίσω
αχρείαστα νωρίς. Ρύποι CO2 141 g/km
Τώρα, η κατανάλωση των 7,4 λίτρων ανά Κατανάλωση (WLTP) 5,9 l/100 km
50 l/super
Ρεζερβουάρ/καύσιμα
100 χιλιόμετρα είναι αποδεκτή για την κα- Θόρυβος (πέρασμα) 69 dB(A)
τηγορία, ιδιαίτερα για ένα αυτοκίνητο που Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/
χωρίς φρένα
ξεπερνά τους 1,3 τόνους. Το θέμα είναι ότι Χώρος αποσκευών λίτρα 1.500/665 kg
445-1.478
το εργαλείο με 150 άλογα είναι μια χαρά. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm 4.341/1.804-2.050*/1.693
Ούτε αργό ούτε γρήγορο. Και η έκδοση Επιδόσεις
Επιτάχυνση
Prestige περιλαμβάνει αρκετά καλούδια 0-100 km/h 9,7 δευτ.
που πολλοί από εμάς θέλουν να έχουν στο 0-130 km/h 15,3 δευτ.
27,5 δευτ.
0-160 km/h
αμάξι τους, ενώ το σύστημα infotainment Ρεπρίζ 60-100 km/h5 δευτ.
είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και τα 80-120 km/h 6,9 δευτ.
Apple CarPlay και Android Auto επικοινω- Βάρος/φόρτωση 1.315/463 kg
Κατανομή βάρους ε/π60/40 %
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m 11,1/10,7
Φρένα
από τα 100 km/h κρύα 35,1 m
από τα 100 km/h ζεστά 35,4 m
Θόρυβος
με 100 km/h 66 dB
Κατανάλωση test 7,4 l/100 km super
Αυτονομία 670 km
Τιμή μοντέλου δοκιμής (στην Ελλάδα) 22.290 ευρώ
Συμπέρασμα
Βελτιωμένο σε σημεία όπου έπρεπε, το
Dacia Duster παραμένει ένα από τα κορυ-
φαία οχήματα σε επίπεδο σχέσης ικανο-
τήτων/τιμής. Προσφέρει ουσία αποφεύγο-
ντας τους φτηνούς εντυπωσιασμούς. v
Το facelift το καταλαβαίνετε από τα νέα πίσω φώτα
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 82
#e-agora-themata-1-12-21.indd 82 2/12/2021 2:28:31 μμ