Page 87 - e-agora 01-12-21
P. 87

n ΔΟΚΙΜΗ  Hyundai i30N Performance



               ναι σπαρτιάτικο και καλαίσθητο, το εσω-                        ρών, η κεντρική ψηφιακή οθόνη μέσα στο
               τερικό  του  Hyundai  είναι  ζηλευτό,  τόσο                    πίνακα, όπου δείχνει επιπλέον πληροφο-
               για  τον  εξοπλισμό  άνεσης  που  διαθέτει,                    ρίες, όπως την επιλεγμένη σχέση στο κι-
               όσο  και  για  τα  «αγωνιστικά»  συστήμα-                      βώτιο, το οδηγικό mode και τις προσωπι-
               τα του. Τα ημίbucket καθίσματα αγκαλιά-                        κές παραμέτρους του κάθε οδηγού, όπου
               ζουν  τους  επιβάτες,  προσφέρουν  καλή                        μπορεί να ρυθμίσει από την συμπεριφορά
               πλευρική  στήριξη,  χωρίς  να  καταπονούν                      του κινητήρα, μέχρι τις αναρτήσεις και τον
               και  να  κουράζουν  σε  χαλαρές  διαδρο-                       ήχο της εξάτμισης. Με «αγωνιστικό» αέρα

               μές και ταξίδια. Το δερμάτινο τιμόνι έχει                      και  το  μηχανικό  χειρόφρενο,  που  πλέον
               το κατάλληλο μέγεθος και ιδανικό grip για                      έχει γίνει είδος προς εξαφάνιση και είναι
               «παιχνίδια», με τα ειδικά πλήκτρα N να ξε-                     σημαντικό εργαλείο για γρήγορες σφικτές
               χωρίζουν.  Ο πίνακας οργάνων είναι μια                         διαδρομές.  Η οθόνη του infotainment στο
               ωδή στα αγωνιστικά οχήματα του παρελ-                          ταμπλό  είναι  10,25  ιντσών  και  προσφέ-
               θόντος  που  αγαπήσαμε,  με  τα  αναλογι-                      ρει όλες τις σύγχρονες λειτουργίες, όπως
               κά όργανα να κλέβουν τις εντυπώσεις και          Γεμάτο        πλοήγηση  και  κατοπτρισμό  οθόνης,  ενώ
               να δίνουν στον οδηγό την ευχαρίστηση να      αεροδυναμικά  ξεχωρίζει  το  Performance  Driving  Data

               βλέπει τη LED βελόνα του στροφόμετρου,         βοηθήματα       System, που δείχνει σε πραγματικό χρό-
                                                             που βοηθάνε
               που αλλάζει χρώμα όσο ζεσταίνεται ο κι-      στο τομέα των     νο, την ιπποδύναμη, τη ροπή, την θερμο-
               νητήρας, να βυθίζεται στις κόκκινες περι-    επιδόσεων και  κρασία λαδιού, την πίεση του turbo, ακό-
               οχές του κινητήρα. Στο πνεύμα των ημε-        του ελέγχου      μα και το γυρολόγιο σε πίστα. Από θέμα











































  S                                                                                                                      S

                                                   87 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-12-21.indd   87                                                                      2/12/2021   2:28:47 μμ
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92