Page 89 - e-agora 01-12-21
P. 89

n ΔΟΚΙΜΗ  Hyundai i30N Performance



                                                                              τανάλωση  έπεσε κάτω από 8λτ/100 χλμ.
                                                                              Βεβαία  δεν  πιστεύουμε  ότι  κάποιος  θα
                                                                              αγόραζε το i30N, με βάση την κατανά-
                                                                              λωση του.


                                                                              Κάνει τις στροφές, ευθείες
                                                                              το εντυπωσιακό Hyundai

                                                                              i30N


                                                                                Το  εκρηκτικό  hatchback  της  Hyundai
                                                                              καταφέρνει να συνδυάσει  2 σχολές σε
                                                                              ένα αμάξωμα, αφού σου επιτρέπει να του
                                                                              συμπεριφέρεσαι, σε λογικά πλαίσια, σαν
                                                                              καθημερινό «απλό» αυτοκίνητο, με τους
                                                                              χώρους, τις πρακτικές μικροθήκες, τα με-
                                                                              γάλα παράθυρα και τις επιλογές παραμε-

                                                                              τροποιήσεις που θα το κάνουν λιγότερο
                                                                              «τέρας», να διευκολύνουν τις καθημερι-
                                                                              νές μετακινήσεις, ενώ από την άλλη μό-
                                                                              λις νιώσεις την ανάγκη για λίγο αδρενα-
                                                                              λίνη  παραπάνω,  αρκεί  το  πάτημα  ενός
                                                                              κουμπιού. Γρήγορο και νευρικό στις  ευ-
                                                                              θείες, το  i30N  θα εκκινήσει δυναμικά
                                                                              από στάση, χάρη στο launch control,  χω-
                                                                              ρίς  όμως  να  εντυπωσιάσει  τους    έμπει-
                                                                              ρους  σε  αρκετά  άλογα  χρήστες,  με  την

               αλλά σίγουρα προσφέρουν συγκινήσεις                            ιπποδύναμη  του,  αλλά    θα  πάρει  το  αί-
               και ενθουσιασμό, με το 0-100χλμ./ώρα                           μα  του  πίσω  όταν  βρεθεί  σε  διαδρομές
               να έρχεται μόλις σε 5,9 δλ, τις ρεπρίζ να                      με απαιτητικές στροφές ή πίστα.  Η χαμη-
               είναι ιδιαίτερα δυναμικές και την τελική                       λή θέση οδήγησης  φέρνει τον οδηγό κο-
               να φτάνει τα 250χλμ./ώρα. Στο θέμα της                         ντά στην άσφαλτο, το τιμόνι να είναι άμε-
               κατανάλωσης, τα πράγματα είναι αρκε-                           σο και υψηλής ακρίβειας, με αποτέλεσμα
               τά ρευστά και εξαρτάται καθαρά από το                          οι πληροφορείς που λαμβάνει ο τυχερός

               πόσο μπορεί ο οδηγός να αντισταθεί στο                         που κάθεται στο αριστερό κάθισμα να εί-
               πειρασμό,  να  πατήσει  το  γκάζι  τέρμα.                      ναι απόλυτες και γρήγορες. Η εκπληκτι-
               Εμείς  χωρίς  να  είμαστε    ιδιαίτερα  φει-                   κή στρεπτική ακαμψία και η στιβαρότητα
               δωλοί στο τέρμα γκάζι, είδαμε μια μέση                         του πλαισίου, σε συνδυασμό με το άψογα
               κατανάλωση κοντά στα  11,2λτ/100χλμ,                           στημένο-ρυθμισμένο σύστημα αναρτήσε-
               ενώ όταν βρεθήκαμε σε ανοιχτούς δρό-                           ων και  το διαφορικό περιορισμένης ολί-
               μους και «μπήκαμε» σε eco mode, η κα-                          σθησης,  N  Corner  Carving  Differential,
                                                                              βάζουν εντυπωσιακά γρήγορα στις στρο-
  S                                                                                                                      S

                                                   89 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-12-21.indd   89                                                                      2/12/2021   2:28:54 μμ
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94