Page 90 - e-agora 01-12-21
P. 90
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i30N Performance
Σημαδεύεις τη στροφή, πατάς γκάζι και το φοβερό τρίγωνο ανάρτηση-τιμόνι-
διαφορικό βάζει μούρη μέσα, δίνοντας την εντύπωση ότι έμπαινε και με περισσότερα
φές το hatchback, αφήνοντας σου πάντα κατεβάσει ταχύτητα, είναι ιδιαίτερα χρή-
την αίσθηση, ότι το αυτοκίνητο μπορού- σιμο, ειδικά όταν έρχεται «πατημένος»
σε να στρίψει με περισσότερα χιλιόμετρα. από την ευθεία και ετοιμάζεται να στρί-
Η υποστροφή δεν υφίσταται, αν ο οδηγός ψει χωρίς ανάσα. Ακόμα και στο τέρμα
δεν την επιδιώξει τεχνικά ή με λάθος «σφικτό», οι αναρτήσεις θα κρατήσουν
χειρισμό, ενώ η υπερστροφή θα έρθει τα προσχήματα της άνεσης και δεν θα
μετά από πολύ κόπο και με απενεργο- «κοπανήσουν», παρά τις 19αρες ζάντες,
ποιημένα όλα τα συστήματα ασφαλείας. ενώ στην eco ή normal ρύθμιση θα πε-
To Rev Matching, που αυξάνει αυτόματα ράσουν πιο εύκολα από τις κακοτεχνίες,
τις στροφές του κινητήρα, όταν ο οδηγός θυμίζοντας όμως πάντα στον οδηγό ότι
βρίσκεται μέσα σε ένα αυτοκίνητο επιδό-
σεων κι όχι ένα απλό i30. Τα φρένα είναι
εντυπωσιακά και άκρως αποτελεσμα-
τικά, βγάζοντας μια αναλογική αίσθηση
«από τα παλιά», μιας κι έχουν μικρή δια-
δρομή πριν ξεκινήσουν να «δαγκώνουν»,
βοηθώντας στο τσίμπημα πριν την είσοδο
στη στροφή, άκρως αντίθετο σε σχέση με
τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα
που νιώθεις σαν να έχουν υπερβολική
υποβοήθηση, κοκαλώνοντας με το που
πλησιάσεις το πεντάλ, ενώ δεν κουράζο-
νται ακόμα και μετά από αρκετά γρήγορα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 90
#e-agora-themata-1-12-21.indd 90 2/12/2021 2:28:58 μμ