Page 39 - 3-2022
P. 39
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Renault Megane E-Tech
O επιλογέας ξονίου, 2,7 μέτρα είναι αρκετά ευρύχω-
ταχυτήτων ρο και μπορεί να φιλοξενήσει πίσω άνετα
θυμίζει έντονα
Mercedes 2 ενήλικες, που θα τα βρουν λίγο σκού-
ρα μόνο στο χώρο για τις πατούσες τους,
αφού δε υπάρχει αρκετός «αέρας» κάτω
Ευρύχωρο το εσωτερικό, από τα μπροστινά καθίσματα, ενώ ίσως
νιώσουν λίγο κλειστοφοβικά λόγω του
αρκετά πλούσιο από το δεύ- coupe σχεδιασμού οροφής και πίσω πα-
τερο εξοπλιστικό πακέτο ραθύρων. Όσο για το πορτμπαγκάζ, ακου-
μπάει τα 440 λίτρα σε 5θεσια διάταξη και
H καμπίνα είναι «χτισμένη» με γνώμο- τα 1332 λίτρα σε 2θεσια διάταξη.
να τον οδηγό και την ευρυχωρία. Την πα-
ράσταση κλέβει η 12ιντση οθόνη στο κέ- Προσανατολισμένο στην
ντρο του ταμπλό, που είναι διαθέσιμη από άνεση, με πολιτισμένο χαρα-
το εξοπλιστικό πακέτο Techno, το δεύτερο
στη σειρά (στη βασική έκδοση Equilibre, κτήρα στο όριο
η οθόνη είναι 9 ιντσών). To σύστημα Η γαλλική εταιρία έχει ρίξει αρκετό βά-
infotainment του Megane, ονομάζεται ρος στο τομέα της άνεσης και της οδι-
OpenR, τρέχει σε Android, ανταποκρίνεται κής συμπεριφοράς στο Megane E-Tech
στο «Hey Google» και ελέγχει πολλές λει- Electric. Η ποιότητα κύλισης του είναι αρ-
τουργίες, όπως τους χάρτες και το Google κετά υψηλή, με την ανάρτηση να διαχειρί-
Assistant. Oι κάτοχοι iPhone δεν θα μεί- ζεται άψογα τις ανωμαλίες του οδοστρώ-
νουν απογοητευμένοι, αφού μπορούν να ματος, ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών
συνδέσουν το smartphone τους μέσω του συνδέσμων κάνει αισθητή την παρουσία
Apple CarPlay. Λόγω του μεγάλου μετα- της και σε γρήγορες διαδρομές, επηρεά-
ζοντας θετικά το χαρακτήρα του αυτοκινή-
του. Το τιμόνι είναι άμεσο, αλλά χάνει λίγο
σε αίσθηση, ειδικά στα «χαλαρά» προ-
γράμματα οδήγησης, με το κύκλο στρο-
φής να είναι σχετικά μεγάλος. Πολύ καλό
και το σύστημα ανάκτησης που ρυθμίζεται
από τα χειριστήρια του τιμονιού και δου-
λεύει σε ικανοποιητικό βαθμό.
Η σχεδίαση του Renault Megane E-Tech
Electric φέρνει ένα φρέσκο αέρα στην κα-
τηγορία των ηλεκτρικών crossover και κα-
ταφέρνει να παραμείνει σε λογικό κόστος,
αν δεν σε πειράζει η αργή φόρτιση κι η μι-
κρή αυτονομία. Σύντομα θα είναι διαθέσι-
μο και στη χώρα μας, με τις τιμές να παρα-
Τα 440 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι αρκετά για μια
S οικογένεια. Ένας διπλός πάτος θα ήταν μια καλή προσθήκη μένουν ακόμα άγνωστες. v
39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-03-22 new.indd 39 1/3/2022 3:25:17 μμ