Page 43 - 3-2022
P. 43
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 308 1.2 130PS
άψογο. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη,
με το πάνω μέρος του ταμπλό να κα-
λύπτεται κατά μήκος από αεραγωγούς.
Το τιμόνι διατηρεί το γνωστό και μικρό
σχήμα του, ενώ από πίσω του, στο αυ-
τοκίνητο της δοκιμή μας, δεσπόζει ο
προαιρετικός 3D ψηφιακός πίνακας
οργάνων με πληθώρα παραμετροποιή-
σεων στα γραφικά, χωρίς όμως να έχει
λυθεί το πρόβλημα της οπτικής επαφής
για ψηλούς οδηγούς. Η κεντρική οθό-
νη αφής είναι 10 ιντσών κι ακολουθάει
περίτεχνα τις γραμμές της κονσόλας,
ενώ είναι αρκετά ευκρινής, ανταπο- Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, αναρτήσεις που «σιδερώνουν»
κρίνεται άμεσα κι έχει μεγάλες δυνα- και ησυχία θα απολαύσει ο οδηγός του Peugeot 308
τότητες συνδεσιμότητας. Ακριβώς από μεταξονίου που διαθέτει (2.67 μέτρα)
κάτω συναντάμε τα i-toggles, που ου- από την προηγούμενη γενιά έχει αυ-
σιαστικά πρόκειται για διακόπτες συ- ξηθεί κι η ευρυχωρία του μοντέλου,
ντόμευσης, οι οποίοι ελέγχουν διάφο- όπου πίσω μπορούν να κάτσουν άνε-
ρες καθημερινές λειτουργίες, όπως ο τα 3 ενήλικα άτομα, με τον αέρα για
κλιματισμός. Λόγω του μεγαλύτερου
τα γόνατα να είναι αρκετά καλός για
την κατηγορία (8.2 εκ), αλλά να υστε-
ρεί ελαφρώς στο χώρο για το κεφάλι,
λόγω της χαμηλής γραμμής της ορο-
φής. Όσο αφορά το χώρο αποσκευών,
αυτός φτάνει τα 412 λίτρα και συμπλη-
ρώνεται από ένα επιπλέον χώρο 28 λί-
τρων, που βρίσκεται κάτω από το δά-
πεδο του πορτμπαγκάζ.
Το Peugeot 308
έρχεται με το βραβευμένο
PureTech κινητήρα των
130 ίππων
Το Peugeot 308 είναι διαθέσιμο στην
ελληνική αγορά με έναν κινητήρα πε-
τρελαίου 1,5 λίτρων, τον 1.200αρη
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον PureTech των 130 ίππων Puretech βενζίνης διαθέσιμο σε δυο ιπ-
και των 230Nm ροπής ποδυνάμεις κι ένα υβριδικό κινητήριο
S S
43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-03-22 new.indd 43 1/3/2022 3:26:46 μμ