Page 44 - 3-2022
P. 44

n n n                                n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 308 1.2 130PS



                                                                              γάζεται  άψογα  με  το  ακριβές  τιμό-
                                                                              νι  και  σε  συνδυασμό  με  το  σταθερό
                                                                              πάτημα του αυτοκινήτου, του επιτρέ-
                                                                              πουν να μπει γρήγορα και με ασφά-
                                                                              λεια σε καμπές, ανοιχτές ή κλειστές.
                                                                              Το  μόνο  που  χαλάει  λίγο  την  αρμο-
                                                                              νία είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας,
                                                                              που γίνεται κάπως απότομος και θο-
                                                                              ρυβώδης  σε  συνεχόμενες  ανωμαλί-

                                                                              ες. Μέσα στην πόλη, ο μικρός κύκλος
                                                                              στροφής  και  το  εύκολα  διαχειρίσιμο
                                                                              τιμόνι  εκτοξεύουν  την  ευελιξία  και
                                                                              την  ευχρηστία  του  μοντέλου,  με  το
                                                                              μικρό  όμως  πίσω  παράθυρο  να  πε-
                                                                              ριορίζει  ελαφρώς  την  ορατότητα.  Σε

                                 σύνολο 180 ή 225 ίππων. Κάτω από το          ανοιχτούς δρόμους, η καμπίνα παρα-
                                 καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας         μένει ήσυχη ακόμα και στα 120 χλμ/
                                 βρισκόταν ο 1.200αρης βενζινοκινητή-         ώρα, με την ευθυβολία, την ποιότητα
                                 ρας των 130 ίππων και 230Nm ροπής,           κύλισης και τη σταθερότητα του 308
                                 που  συνεργαζόταν  με  ένα  χειροκίνη-       να  ενθουσιάζουν  ευχάριστα.  Εντυ-
                                 το  κιβώτιο  6  σχέσεων.  To  συγκεκρι-      πωσιακό και το σύστημα πέδησης του
                                 μένο μοτέρ προσφέρει ικανοποιητικές          αυτοκινήτου, που ακινητοποιεί το μο-

                                 επιδόσεις στο γαλλικό hatchback των          ντέλο μέσα σε 36,4 μέρα από τα 100
                                 1.450 κιλών, με το 0-100 χλμ/ώρα να          χλμ/ώρα  κι  είναι  ακούραστο.  Για  τέ-
                                 έρχεται σε 10,1 δλ, ενώ η κατανάλωση         λος  αφήσαμε  τα  συστήματα  ασφά-
                                 παραμένει κάτω από τα 8 λτ./100χλμ.          λειας  και  υποβοήθησης  με  τα  όποια
                                                                              εφοδιάζεται το 308. Ανάλογα το εξο-
                                 Απόλυτη ισορροπία μετα-                      πλιστικό πακέτο ο οδηγός μπορεί να

                                 ξύ άνεσης και δυναμικής                      έχει στη διάθεση του συστήματα που

                                 οδήγησης                                     συναντάγαμε  σε  αρκετά  ακριβότε-
                                                                              ρα  μοντέλα,  όπως  ενεργό  σύστημα
                                   Στο  δρόμο,  το  Peugeot  308  εί- ελέγχου  τυφλού  σημείου,  σύστημα
                                 ναι ένα αμάγαλμα άνεσης και γαλλι- αυτόματου  φρεναρίσματος  με  ανα-
                                 κού οδηγικού DNA. To σύστημα των  γνώριση πεζών και μοτοσικλετιστών,

                                 αναρτήσεων είναι ρυθμισμένο με τέ- υποβοήθηση  στάθμευσης  με  κάμε-
                                 τοιο  τρόπο  ώστε  να  «σιδερώνει»  με  ρες 360 μοιρών κι άλλα πολλά, ενώ
                                 μαεστρία  τις  ανωμαλίες  του  δρόμου  μέσα στο 2022 αναμένεται και το σύ-
                                 και  ταυτόχρονα  να  κρατάει  τις  έντο- στημα ημιαυτόματης οδήγησης Drive
                                 νες κλίσεις έξω από το παιχνίδι των  Assist 2.0
                                 στροφών. Το στιβαρό πλαίσιο συνερ-             Όσο  για  την  τιμή  του  Peugeot  308,

                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   44                                                                    1/3/2022   3:27:06 μμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49