Page 44 - 3-2022
P. 44
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 308 1.2 130PS
γάζεται άψογα με το ακριβές τιμό-
νι και σε συνδυασμό με το σταθερό
πάτημα του αυτοκινήτου, του επιτρέ-
πουν να μπει γρήγορα και με ασφά-
λεια σε καμπές, ανοιχτές ή κλειστές.
Το μόνο που χαλάει λίγο την αρμο-
νία είναι ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας,
που γίνεται κάπως απότομος και θο-
ρυβώδης σε συνεχόμενες ανωμαλί-
ες. Μέσα στην πόλη, ο μικρός κύκλος
στροφής και το εύκολα διαχειρίσιμο
τιμόνι εκτοξεύουν την ευελιξία και
την ευχρηστία του μοντέλου, με το
μικρό όμως πίσω παράθυρο να πε-
ριορίζει ελαφρώς την ορατότητα. Σε
σύνολο 180 ή 225 ίππων. Κάτω από το ανοιχτούς δρόμους, η καμπίνα παρα-
καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας μένει ήσυχη ακόμα και στα 120 χλμ/
βρισκόταν ο 1.200αρης βενζινοκινητή- ώρα, με την ευθυβολία, την ποιότητα
ρας των 130 ίππων και 230Nm ροπής, κύλισης και τη σταθερότητα του 308
που συνεργαζόταν με ένα χειροκίνη- να ενθουσιάζουν ευχάριστα. Εντυ-
το κιβώτιο 6 σχέσεων. To συγκεκρι- πωσιακό και το σύστημα πέδησης του
μένο μοτέρ προσφέρει ικανοποιητικές αυτοκινήτου, που ακινητοποιεί το μο-
επιδόσεις στο γαλλικό hatchback των ντέλο μέσα σε 36,4 μέρα από τα 100
1.450 κιλών, με το 0-100 χλμ/ώρα να χλμ/ώρα κι είναι ακούραστο. Για τέ-
έρχεται σε 10,1 δλ, ενώ η κατανάλωση λος αφήσαμε τα συστήματα ασφά-
παραμένει κάτω από τα 8 λτ./100χλμ. λειας και υποβοήθησης με τα όποια
εφοδιάζεται το 308. Ανάλογα το εξο-
Απόλυτη ισορροπία μετα- πλιστικό πακέτο ο οδηγός μπορεί να
ξύ άνεσης και δυναμικής έχει στη διάθεση του συστήματα που
οδήγησης συναντάγαμε σε αρκετά ακριβότε-
ρα μοντέλα, όπως ενεργό σύστημα
Στο δρόμο, το Peugeot 308 εί- ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα
ναι ένα αμάγαλμα άνεσης και γαλλι- αυτόματου φρεναρίσματος με ανα-
κού οδηγικού DNA. To σύστημα των γνώριση πεζών και μοτοσικλετιστών,
αναρτήσεων είναι ρυθμισμένο με τέ- υποβοήθηση στάθμευσης με κάμε-
τοιο τρόπο ώστε να «σιδερώνει» με ρες 360 μοιρών κι άλλα πολλά, ενώ
μαεστρία τις ανωμαλίες του δρόμου μέσα στο 2022 αναμένεται και το σύ-
και ταυτόχρονα να κρατάει τις έντο- στημα ημιαυτόματης οδήγησης Drive
νες κλίσεις έξω από το παιχνίδι των Assist 2.0
στροφών. Το στιβαρό πλαίσιο συνερ- Όσο για την τιμή του Peugeot 308,
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44
#e-agora-themata-03-22 new.indd 44 1/3/2022 3:27:06 μμ