Page 76 - 3-2022
P. 76

n n n                                     n ΔΟΚΙΜΗ  Seat Ibiza FR



                   Κάτω από                                                   ξέραμε μέχρι τώρα και μπορεί να φιλο-
                     το καπό                                                  ξενήσει με άνεση 4 ενήλικες, με το πορ-
               βρίσκεται ένα
                 3κύλινδρος                                                   τμπαγκάζ να είναι 355 λίτρα, από τα κο-
                         TSI                                                  ρυφαία της κατηγορίας.
                  κινητήρας
                που αποδίδει                                                  Ικανοποιητικές επιδόσεις,
                  110 ίππους
                  και 200Nm                                                   καίει μόλις 6,5 λτ/100χλμ
                   ροπής, με
                     τη μέση     αεραγωγών και τη συναρμογή να είναι            Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο χώρο
                κατανάλωση       σε πολύ καλό επίπεδο. Το μαλακό πάνω         του μηχανοστασίου κουρνιάζει ο γνωστός
                  του να μην                                                  3κύλινδρος TSI κινητήρας, με την απόδο-
                   ξεπερνάει     μέρος του ταμπλό βγάζει μια premium
                       τα 6,5    αύρα κι είναι αρκετά ευχάριστο στη αφή,      ση του να είναι 110 ίππους και η ροπή του
                  λτ/100χλμ                                                   200Nm. O πολιτισμένος και ελαστικός κι-
                                 αλλά και οπτικά. Τα στάνταρ σπορ καθί-
                                 σματα της έκδοσης FR προσφέρουν ικα-         νητήρας κινεί αξιοπρεπώς το Ibiza, προ-
                                 νοποιητική πλευρική στήριξη και  χαρα-       σφέροντας το 0-100χλμ/ώρα σε 9,9 δλ και
                                 κτηρίζονται από τις κόκκινες ραφές, τις      δίνοντας ικανοποιητικά νούμερα στις ρε-
                                 οποίες  συναντάμε  επίσης  το  λεβιέ  τα-    πρίζ. Το μοντέλο της δοκιμής μας συνερ-
                                 χυτήτων  και  στο  χειρόφρενο.  Το  Flat-    γάζεται με ένα 6ταχυτητο χειροκίνητο κι-
                                 bottom πολυλειτουργικό τιμόνι με επέν-       βώτιο, με τις πρώτες 5 ταχύτητες να έχουν
                                 δυση  Nappa  δεν  κόβει  καθόλου  την        μια σχετικά κοντή κλιμάκωση που επηρε-

                                 οπτική επαφή με τον πίνακα οργάνων, ο        άζει θετικά τις επιδόσεις και στην 6η να
                                 οποίος είναι μια μίξη αναλογικών οργά-       είναι  μακριά,  προσφέροντας  έχτρα  οικο-
                                 νων και οθόνης (προαιρετικά ψηφιακός         νομία στα ταξίδια. Πιο συγκεκριμένα στο
                                 πίνακα  10,25  ιντσών).  Στο  κέντρο  του    τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή κυ-
                                 ταμπλό  υψώνεται  η  νέα  «αιωρούμενη»       μαίνεται γύρω στα 6,5λτ/100 χλμ, ενώ σε
                                 οθόνη των 8,25 ιντσών, στο προαιρετικό       ανοιχτούς  δρόμους  με  το  eco  πρόγραμ-
                                 εξοπλισμό προσφέρεται και 9,2 ιντσών,        μα ενεργοποιημένο μπορεί να πέσει κάτω
                                 που  τρέχει  το  νέο  λογισμικό  της  Seat,   από τα 5λτ/100χλμ.
                                 έχει  εκπληκτικές  δυνατότητες  σύνδε-       Στιβαρό και παιχνιδιάρικο
                                 σης κι ακούει σε φωνητικές εντολές. Σε

                                 θέμα χωροταξίας δεν διαφέρει από όσα         στο δρόμο το Seat Ibiza FR
                                                                                Το Seat Ibiza ανέκαθεν είχε ένα πιο παι-
                                                                              χνιδιάρικο προσανατολισμό και η νέα γε-

                  H χωρητι-                                                   νιά  συνεχίζει  πάνω  σε  αυτό  το  μοτίβο.
                 κότητα του                                                   Μάλιστα η έκδοση FR διαθέτει σπορ ανάρ-
                   πορτμπα-                                                   τηση και επιλογή οδηγικών προφίλ κάνο-
                γκάζ αγγίζει
                      τα 355                                                  ντας  πιο  έντονο  το  διασκεδαστικό  χαρα-
                  λίτρα, ένα                                                  κτήρα του αυτοκινήτου. Σε διαδρομές με
                      από τα                                                  γρήγορες εναλλαγές στροφών, το μοντέ-
                  κορυφαία
                νούμερα της                                                   λο  θα  ξεδιπλώσει  τις  αρετές  του,  με  το
                 κατηγορίας                                                   άμεσο  τιμόνι  και  το  σύστημα  αναρτήσε-  S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 76




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   76                                                                    1/3/2022   3:33:29 μμ
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81