Page 77 - 3-2022
P. 77

n ΔΟΚΙΜΗ  Seat Ibiza FR





                                                                                              Νέα γραμματοσειρά για
                                                                                           το όνομα του μοντέλο στο
                                                                                         πίσω μέρος, που μοιάζει σαν
                                                                                                         χειρόγραφη





























               ων να γίνονται αρωγοί στη δυναμική οδι-                        Seat Ibiza FR: Μια επιλογή
               κή συμπεριφορά του Ibiza. Σε αυτοκινη-                         που δεν περνάει απαρατήρη-
               τόδρομους διακρίνεται για την ευθυβολία
               του  και  την  καλή  ποιότητα  κύλισης,  πα-                   τη
               ρά  τους  λογικούς  αεροδυναμικούς  θο-                          Το  Seat  Ibiza  FR  είναι  ένα  μικρό  «πυ-
               ρύβους,  με  τα  συστήματα  της  ημιαυτο-                      ραυλάκι» πόλης, που καταφέρνει να συν-

               ποιημένης οδήγησης να κάνουν το ταξίδι                         δυάζει την ευχρηστία με τη δυναμική εμ-
               ξεκούραστο.  Όσο αφορά τις λακκούβες,                          φάνιση, χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και
               θα τις αποσβέσει σχετικά εύκολα  και θα                        στιβαρότητα. Ταυτόχρονα κρατάει χαμηλά
               γίνει ελαφρώς κουραστικό μόνο σε συνε-                         την  κατανάλωση  και  προσφέρει  χώρους
               χόμενα σαμαράκια και «τάφρους».                                μεγαλύτερων  μοντέλων,  κάνοντας  μια
                 Το Seat Ibiza με τον 1.000αρη ΤSI των                        εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία του. v
               110 ίππων στην έκδοση FR Vision της δο-
               κιμής,  που  εφοδιάζεται  επιπλέον  με  αι-                    SEAT IBIZA 1,0 TSI 110 PS     999/3 σε σειρά
                                                                                Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)
               σθητήρες  στάθμευσης  και  κάμερα  οπι-                          Καύσιμο                          Βενζίνη
               σθοπορείας σε σχέση με την FR (18.390                            Ισχύς (ίπποι)                       110
                                                                                                                    200
               ευρώ),  ξεκινά  από  18.890  ευρώ.  Η  βα-                       Ροπή (Nm)                 μηχανικό/μπροστά
                                                                                κιβώτιο/μετάδοση
               σική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα είναι η                         Start/Stop                          ΝΑΙ
               πλούσια Style με τιμή εκκίνησης να είναι                         0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  9,9
               τα 17.590 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοση                            Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)           195
                                                                                                                    6,5
                                                                                Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
               με 150 ίππους και αυτόματο 7άρι κιβώτιο                          Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)               122
               DSG ανεβαίνει στα 22.390 ευρώ.                                   Χώρος αποσκευών (λίτρα)             355
                                                                                Τιμή από                         17.590


                                                   77 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   77                                                                    1/3/2022   3:33:31 μμ
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82