Page 80 - 3-2022
P. 80
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i
υπόλοιπες απλές εκδόσεις, είναι παραπάνω κά άνετα 2 ενήλικες!
από εμφανείς. Τα υλικά είναι ποιοτικά, αλ-
λά ελαφρώς σκληρά, με τη συναρμογή και Με όπλο την οικονομία του
το φινίρισμα να είναι προσεγμένα. Η εργο- το κινητήριο σύνολο του
νομία και η πρακτικότητα της καμπίνας βοη- Toyota Yaris Cross Hybrid
θούν αρκετά στην τρέλα της καθημερινότη-
τας, μιας και συναντάμε αρκετές θήκες για AWD-i
μικροπράγματα, ενώ οι φυσικοί διακόπτες Όπως στη δικίνητη υβριδική έκδοση, έτσι
είναι εντός των ορίων των χεριών του οδη- και στην τετρακίνητη της δοκιμή μας, το κι-
γού. Προβληματίζουν λίγο οι «κρυμμένες» νητήριο σύνολο αποτελείται από ένα βεν-
χειρολαβές που ανοίγουν τις πόρτες, αλλά ζινοκινητήρα 1.500 κυβικών εκατοστών,
σχεδιαστικά είναι αρκετά όμορφες. Η θέση ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία ιό-
οδήγησης είναι ψηλή, προσφέροντας στον ντων λιθίου, με συνολική απόδοση 116 ίπ-
οδηγό εξαιρετική περιφερειακή όραση, ενώ πους. Ταυτόχρονα φοράει ακόμα ένα ηλε-
ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ανασχε- κτροκινητήρα 5,3 ίππων στον πίσω άξονα,
διασμένος σε σχέση με το απλό Yaris. Στο ο οποίος εμπλέκεται μόνο σε χαμηλές
ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 9 ιντσών, συνθήκες πρόσφυσης, με τη ροπή να μπο-
με το καινούργιο και πιο γρήγορο λογισμικό ρεί να μοιραστεί στιγμιαία 40:60 μπροστά
της Toyota. Όι διαφορές σε σχέση με τις δικί- πίσω (100% μπροστοκίνητο σε κανονικές
νητες εκδόσεις είναι στον περιστροφικό δια- συνθήκες). Το όλο σύνολο συνεργάζεται
κόπτη πίσω από τον λεβιέ, που επιτρέπει την με το γνωστό e-CVT αυτόματο κιβώτιο της
επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης κι η Toyota με πλανητικά γρανάζια, που δυστυ-
μείωση του χώρου πορτμπαγκάζ από τα 397 χώς είναι ελαφρώς θορυβώδες στο τέρμα
λίτρα στα 320 λίτρα, λόγω του επιπλέον ηλε- πάτημα του γκαζιού. Από θέμα επιδόσεων
κτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Από εκεί και παραμένει στα ρηχά της κατηγορίας, αλλά
πέρα χωροταξικά δεν αλλάζει κάτι, με το πί- στον τομέα της κατανάλωσης δίνει τα ρέ-
σω κάθισμα να μπορεί να φιλοξενήσει σχετι- στα του, αφού η μέση τιμή της δεν ξεπερ-
νάει τα 5,7 λτ/100 χλμ (μόλις 0,4 λίτρα πά-
νω από το δικίνητο).
Πάει παντού, δεν κολλάει
πουθενά χάρη στην τετρακί-
νηση
Το Toyota Yaris Cross Hybrid AWD-i
συνδυάζει έντεχνα τις αστικές του αρετές
με τις χωμάτινες δυνατότητες του λόγω
τετρακίνησης. Στην πόλη το πλάτος του, η
To Toyota Yaris Cross Hybrid AWD-i ψηλή θέση οδήγησης, το αυτόματο κιβώ-
πάει παντού χάρη στην ενεργητική του
τετρακίνηση, στα 17 εκατοστά απόστασης τιο κι ο μικρός κύκλος στροφής, το κάνουν
και τις καλές γωνίες κίνησης ιδανικό σύμμαχο στην καθημερινές μετα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 80
#e-agora-themata-03-22 new.indd 80 1/3/2022 3:33:44 μμ