Page 80 - 3-2022
P. 80

n n n                       n ΔΟΚΙΜΗ  Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i



                                 υπόλοιπες απλές εκδόσεις, είναι παραπάνω  κά άνετα 2 ενήλικες!
                                 από εμφανείς. Τα υλικά είναι ποιοτικά, αλ-
                                 λά ελαφρώς σκληρά, με τη συναρμογή και       Με όπλο την οικονομία του
                                 το φινίρισμα να είναι προσεγμένα. Η εργο- το κινητήριο σύνολο του
                                 νομία και η πρακτικότητα της καμπίνας βοη-   Toyota Yaris Cross Hybrid
                                 θούν αρκετά στην τρέλα της καθημερινότη-
                                 τας, μιας και συναντάμε αρκετές θήκες για    AWD-i
                                 μικροπράγματα,  ενώ  οι  φυσικοί  διακόπτες    Όπως στη δικίνητη υβριδική έκδοση, έτσι

                                 είναι εντός των ορίων των χεριών του οδη- και στην τετρακίνητη της δοκιμή μας, το κι-

                                 γού. Προβληματίζουν λίγο οι «κρυμμένες»  νητήριο σύνολο αποτελείται από ένα βεν-
                                 χειρολαβές που ανοίγουν τις πόρτες, αλλά  ζινοκινητήρα  1.500  κυβικών  εκατοστών,
                                 σχεδιαστικά είναι αρκετά όμορφες. Η θέση  ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία ιό-
                                 οδήγησης είναι ψηλή, προσφέροντας στον  ντων λιθίου, με συνολική απόδοση 116 ίπ-
                                 οδηγό εξαιρετική περιφερειακή όραση, ενώ  πους. Ταυτόχρονα φοράει ακόμα ένα ηλε-
                                 ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ανασχε- κτροκινητήρα 5,3 ίππων στον πίσω άξονα,
                                 διασμένος σε σχέση με το απλό Yaris. Στο  ο  οποίος  εμπλέκεται  μόνο  σε  χαμηλές

                                 ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 9 ιντσών,  συνθήκες πρόσφυσης, με τη ροπή να μπο-
                                 με το καινούργιο και πιο γρήγορο λογισμικό  ρεί να μοιραστεί  στιγμιαία 40:60 μπροστά
                                 της Toyota. Όι διαφορές σε σχέση με τις δικί- πίσω (100% μπροστοκίνητο σε κανονικές
                                 νητες εκδόσεις είναι στον περιστροφικό δια- συνθήκες). Το όλο σύνολο συνεργάζεται
                                 κόπτη πίσω από τον λεβιέ, που επιτρέπει την  με το γνωστό e-CVT αυτόματο κιβώτιο της
                                 επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης κι η  Toyota με πλανητικά γρανάζια, που δυστυ-
                                 μείωση του χώρου πορτμπαγκάζ από τα 397  χώς είναι ελαφρώς θορυβώδες στο τέρμα
                                 λίτρα στα 320 λίτρα, λόγω του επιπλέον ηλε- πάτημα του γκαζιού. Από θέμα επιδόσεων
                                 κτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Από εκεί και  παραμένει στα ρηχά της κατηγορίας, αλλά
                                 πέρα χωροταξικά δεν αλλάζει κάτι, με το πί- στον τομέα της κατανάλωσης δίνει τα ρέ-

                                 σω κάθισμα να μπορεί να φιλοξενήσει σχετι- στα του, αφού η μέση τιμή της δεν ξεπερ-
                                                                              νάει τα 5,7 λτ/100 χλμ (μόλις 0,4 λίτρα πά-
                                                                              νω από το δικίνητο).

                                                                              Πάει παντού, δεν κολλάει

                                                                              πουθενά χάρη στην τετρακί-

                                                                              νηση

                                                                                Το  Toyota  Yaris  Cross  Hybrid  AWD-i
                                                                              συνδυάζει έντεχνα τις αστικές του αρετές
                                                                              με  τις  χωμάτινες  δυνατότητες  του  λόγω
                                                                              τετρακίνησης. Στην πόλη το πλάτος του, η
                                 To Toyota Yaris Cross Hybrid AWD-i           ψηλή θέση οδήγησης, το αυτόματο κιβώ-
                                 πάει παντού χάρη στην ενεργητική του
                                 τετρακίνηση, στα 17 εκατοστά απόστασης       τιο κι ο μικρός κύκλος στροφής, το κάνουν
                                 και τις καλές γωνίες κίνησης                 ιδανικό σύμμαχο στην καθημερινές μετα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 80




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   80                                                                    1/3/2022   3:33:44 μμ
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85