Page 85 - 3-2022
P. 85
n ΔΟΚΙΜΗ VW Taigo 1.0 TSI 110ps DSG
Σπορτιφ όταν χρειάζεται, σε 36,7 μέτρα, ενώ τα 18,4 εκατοστά από
άνετο όταν πρέπει το έδαφος του επιτρέπουν να κινηθεί σε
χωμάτινες διαδρομές, όσο του αφήνουν
Το VW Taigo στο δρόμο είναι αρκετά περιθώριο τα ασφάλτινα ελαστικά.
άνετο και στιβαρό, με ευχάριστες νότες Η βασική έκδοση του VW Taigo με τους
«αθλητικής» συμπεριφοράς που το ξεχω- 95 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο ξεκι-
ρίζουν από τα πιο ανιαρά «αδέρφια» του. νά από τα 21.100 ευρώ. Για την έκδοση με
Η καλή θέση οδήγησης, το σταθερό κά- τους 110 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο,
θισμα και το πιο βαρύ τιμόνι σε παροτρύ- η τιμή εκκίνησης αρχίζει από τα 23.800 ευ-
νουν να κινηθείς όσο πιο σβέλτα μπορείς ρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Life κι ανεβαί-
και να «ξεζουμίσεις» κινητήρα και κιβώτιο, νει στα 25.800 στο πακέτο Style, που το
που συνεργάζονται άψογα με το πλαίσιο. Η θεωρούμε την καλύτερη επιλογή. Τέλος η
σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, που όμως κορυφαία έκδοση με τον 1,5 TSI των 150
φιλτράρει έντεχνα τις ανωμαλίες, σε συν- ίππων και το DSG στοιχίζει 27.500 ευρώ.
δυασμό με τις 17αρες ζάντες επιτρέπουν
ένα στιβαρό πάτημα στις στροφές, με τα Ισορροπημένο με
επίπεδα πρόσφυσης να είναι αρκετά ικα- σχεδιαστική γοητεία
νοποιητικά και τις κλίσεις να είναι αρκετά
περιορισμένες. Μέσα στην πόλη, το αυτό- Σχεδίαση που ξεχωρίζει, πλούσιο εξοπλι-
ματο κιβώτιο και ο σχετικά μικρός κύκλος σμό από τις βασικές εκδόσεις και δοκιμα-
στροφής δίνουν βαθμούς στην ευχρηστία σμένα μηχανικά σύνολα κάνουν το νέο VW
και στην ευελιξία του μοντέλου, το οποίο Taigo ένα δυνατό αντίπαλο στην κατηγόρια
διακρίνεται για την ευθυβολία και τη στι- των μικρών SUV. Δεν είναι πολεμικό, δεν εί-
ναι αδιάφορο, δεν είναι τέρμα ευρύχωρο,
βαρότητα του σε ανοιχτούς δρόμους, με δεν είναι «στριμωγμένο», είναι ακριβώς αυ-
μόνο μας παράπονο τον θόρυβο μετά τα τό που χρειάζεται κάποιος στην καθημερινό-
120χλμ/ ώρα. Τα φρένα του είναι αρκετά
δυνατά, με το 100-0 χλμ/ώρα να έρχεται τητα του, ισορροπημένο. v
VW TAIGO 1,0 ΤSI 110 PS DSG7
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 999/3 σε σειρά
Καύσιμο Aμεσος ψεκασμός βενζίνης, turbo
Ισχύς (ίπποι) 110
Ροπή (Nm) 200
κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 191
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 7,8
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 134
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 440
Τιμή από 23.800
85 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-03-22 new.indd 85 1/3/2022 3:34:04 μμ