Page 84 - 3-2022
P. 84
n n n n ΔΟΚΙΜΗ VW Taigo 1.0 TSI 110ps DSG
Κάτω από επιλογές διαμόρφωσης. Ό digital προσα-
το καπό, ο νατολισμός του μοντέλου ενισχύεται από
γνωστός το σύστημα πολυμέσων τελευταίας γενιάς
κινητήρας
1.000 MB3 με την 8αρα οθόνη αφής (9,2 ιντσών
κυβικών προαιρετικά) που μοστράρει στο κέντρο
TSI που του ταμπλό και το σύστημα App-Connect
αποδίδει Wireless. Στο βωμό της εξωτερικής εμφά-
110 ίππους
και 250Nm νισης θυσιάστηκε μόνο η αίσθηση της ευ-
ροπής. ρυχωρίας κι όχι οι πραγματικοί χώροι. Έτσι
πίσω μπορούν να κάτσουν άνετα 2 ενήλι-
κες, με αρκετό κενό στα γόνατα και ικανο-
ποιητικό αέρα στο κεφάλι πάρα τη coupe
σχεδίαση, ενώ το μη επίπεδο πάτωμα κά-
νει δύσκολο γρίφο το κάθισμα στη μεσαία
πίσω θέση. Ό χώρος του πορτμπαγκάζ αγ-
γίζει τα 440 λίτρα, με το σχήμα του να εί-
ναι άκρως αξιοποιήσιμο.
Δοκιμασμένος ο TSI
κινητήρας
Ιδιαίτερα Επαρκής χώροι, πλούσιος Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορού-
όμορφα και σε το γνωστό 1.0 λίτρου TSI κινητήρα των
λιτά τα πίσω διάκοσμος
φωτιστικά 110 ίππων και των 200Nm ροπής, ο οποί-
σώματα, που Αν κι η εξωτερική σχεδίαση είναι αρκετά ος συνεργαζόταν με το DSG αυτόματο κι-
γεφυρώ- ρηξικέλευθη για την εταιρία, στο εσωτερι- βώτιο 7 σχέσεων, με paddles πίσω από το
νονται
με μια κό η εικόνα είναι πιο γνώριμη, μιας και δα- τιμόνι. Το Taigo με το συγκεκριμένο κινη-
οριζόντια νείζεται αρκετά στοιχεία από το Polo και το τήρα είναι αρκετά σβέλτο και γεμάτο σε
φωτιζόμενη T-Cross. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρη- όλο το φάσμα, με μια μικρή «απέχθεια»
λωρίδα LED σιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο κομμάτι εί- στις πολύ χαμηλές στροφές και «γράφει»
ναι αντάξια του ονόματος της VW, με τη καλούς χρόνους, τόσο από στάση, όσο και
συναρμογή να είναι καλή και να μας εν- στα ρεπρίζ. Η κατανάλωση, όπως μας έχει
θουσιάζει η χρωματιστή φάσμα που τρέχει συνηθίσει ο συγκεκριμένος κινητήρας,
οριζόντια το ταμπλό. Η θέση οδήγησης εί- δεν ξεφεύγει πάνω από τα 7,8 λτ/100 χλμ,
ναι καλή, αν κι ελαφρώς ψηλή, με τα καθί- νούμερο που θα μπορούσαμε να πούμε
σματα να ξεχωρίζουν για τη σωστή στήριξη ότι είναι λογικό για την κατηγορία. Το SUV
που προσφέρουν, ενώ το πολυλειτουργικό της VW διατίθεται επίσης με τον 1000αρη
τιμόνι θα διευκολύνει την καθημερινότητα ΤSI των 95 ίππων, αλλά και τον κορυφαίο
του οδηγού. Το Taigo από τη βασική έκδο- 1,5 ΤSI με 150 ίππους, ιδανικό για αυτούς
ση έρχεται με υψηλής ευκρίνειας ψηφια- που θέλουν δυναμικές επιδόσεις και εμ-
κό πίνακα οργάνων 8 ιντσών με αρκετές φάνιση σε ένα.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 84
#e-agora-themata-03-22 new.indd 84 1/3/2022 3:34:00 μμ