Page 104 - 5-2022
P. 104

n n n                                    n ΔΟΚΙΜΗ  Kia EV6 GT-Line

































                Η εξαιρετική     συναντάμε ακόμα ένα εκπληκτικό πλεονέ- και πριν το αντιληφθείς βρίσκεις υποστή-
                   κατανομή      κτημα της πλατφόρμας, που επιτρέπει  δυ- ριξη από το πολύ καλό σύστημα πέδησης,
                     βάρους,
                  το στιβαρό     νατότητα φόρτισης έως  και 800V, κάτι που  με το τιμόνι να σου προσφέρει την απα-
                     πλαίσιο,    είχαμε δει μόνο σε Audi και Porsche μέχρι  ραίτητη αίσθηση και πληροφόρηση για να
                    η σφιχτή     τώρα. Αυτό μεταφράζεται ότι με 18 λεπτά  μπεις γρήγορα στη στροφή που ακολου-
                   ανάρτηση
                         κι η    στην πρίζα supercharger 350 kW η μπατα- θεί. Όλα αυτά υπό τον τεχνικό ήχου του
                τετρακίνηση      ρία θα φτάσει από το 10 στο 80% ή σε 4,5  «Active Sound Design» που αναπαράγεται
               απογειώνουν       λεπτά θα πάρει αυτονομία 100 χλμ.            από  ένα ηχοσύστημα 14 ηχείων Meridian,
                 την οδηγική                                                  αλλά σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κου-
                 αίσθηση και     Σπορ ηλεκτρικό με αστικές
                τα περιθώρια                                                  ραστικός.  Μην νομίζεις όμως ότι δεν τα
                 πρόσφυσης       αρετές                                       καταφέρει εξίσου καλά και μέσα στην πό-

                                                                              λη.  Η ωραία θέση οδήγησης κι η καλή πε-
                                   Ειδικά στην τετρακίνητη εκδοχή του, το
                                 Kia EV6 δείχνει ένα πιο σπορτίφ πρόσωπο.     ριφερειακή ορατότητα που προσφέρει κά-

                                 Η εξαιρετική κατανομή βάρους (53:47), το     νουν εύκολη την κίνηση στον αστικό ιστό,
                                 στιβαρό  πλαίσιο  κι  η  σφιχτή  ανάρτηση,   ενώ ο οδηγός απολαμβάνει εικόνα  360
                                 που δεν υστερεί όμως σε άνεση, συμβάλ-       μοιρών, χάρη στις κάμερες  που δεν αφή-
                                 λουν στο να αναρωτιέσαι αν οδηγείς ένα       νουν τυφλά σημεία. Η σταθερότητα είναι
                                 ηλεκτρικό  βαρύ  όχημα  ή  κάποιο  αγωνι-    πάντα  παρούσα  ενώ  τα  συστήματα  υπο-
                                 στικό μια άλλης εποχής.  Στις στροφές, η     βοήθησης, ασφάλειας, παρκαρίσματος κι
                                 τετρακίνηση  δίνει ρεσιτάλ στο τομέα της     ημιαυτόνομης  οδήγησης  με  εξελιγμένα
                                 πρόσφυσης , οι κλίσεις είναι περιορισμέ-     χαρακτηριστικά δείχνουν πως θα είναι το

                                 νες και τα ηλεκτρονικά θα σε κρατήσουν       μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.
                                 στη γραμμή που έχεις χαράξει! Η ευθεία         Πόσο κοστίζει το Κia EV6? H αλήθεια όχι
                                 πριν την επόμενη καμπή τελειώνει σε χρό-     πολλά για αυτά που προσφέρει. Η βασική
                                 νο  dt  λόγω  της  λυσσαλέας  επιτάχυνσης    έκδοση με τη μικρή μπαταρία και τον ηλε-
                                                                              κτροκινητήρα των 170 ίππων αρχίζει από
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 104




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   104                                                                   3/5/2022   1:10:20 μμ
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109