Page 103 - 5-2022
P. 103

n ΔΟΚΙΜΗ  Kia EV6 GT-Line



                                                                              Καταιγιστικές επιδόσεις, τα-

                                                                              χύτατη φόρτιση, εξαιρετική
                                                                              αυτονομία


                                                                                Το Kia EV6 είναι διαθέσιμο στην ελληνι-
                                                                              κή αγορά σε δυο διαφορετικές εκδόσεις,
                                                                              όσο αφορά τη χωρητικότητα της μπαταρί-
                                                                              ας, σε 3 εξοπλιστικά πακέτα και με κίνηση
                                                                              στο πίσω άξονα ή  τετρακίνητο.  Το αυτο-

                                                                              κίνητο δοκιμής είναι στην κορυφή της λί-
                                                                              στας του τιμοκαταλόγου και του πακέτου
                                                                              εξοπλισμό, με το πλήρες όνομα του να εί-
                                                                              ναι Kia EV6 GT-Line Long Range AWD. H
                                                                              δύναμη του φτάνει στους 325 ίππους και
               Η μπαταρία 77,4kWh μπορεί να                                   τα 605Νm ροπής, η οποία έρχεται συνδυ-
               προσφέρει πραγματική αυτονομία 410
               χιλιόμετρων, με το έξυπνο σύστημα                              αστικά  από  τους  δυο  ηλεκτροκινητήρες
               ανάκτησης να βοηθάει τα μέγιστα                                που  βρίσκονται  στους  δυο  άξονες  (101

               «mini menu» διακόπτη μπορούν να διαχει-                        ίπποι και 205Nm ροπής εμπρός, 225 ίπ-
               ριστούν  τον κλιματισμό, την πλοήγηση ή                        ποι  και  350Nm  ροπής  πίσω).  Όι  επιδό-
               άλλες καθημερινές λειτουργίες. Η σταθερή                       σεις  είναι  εκρηκτικές,  παρά  το  αμάξω-
               «αιωρούμενη » κεντρική κονσόλα φιλοξε-                         μα των 2.105 κιλών, με το 0-100χλμ/ώρα
               νεί το κουμπί εκκίνησης, το περιστροφικό                       να σταματάει το χρονόμετρο στα  5,3δλ,

               διακόπτη  επιλογής  ταχυτήτων  και  θήκες,                     το 60-100χλμ/ώρα στα 2,8 δλ και το 80-
               με το πίσω μέρος της να λειτουργεί σαν τε-                     120χλμ/ώρα στα 3,9δλ, ενώ η τελική των
               μπέλης,  ενώ  ακριβώς  από  κάτω  υπάρχει                      188 χλμ/ώρα να έρχεται μόλις σε 16,7 δλ
               ακόμα ένα χώρος για μικροπράγματα. Το                          από  στάση!  Η  επιτάχυνση  είναι  τόσο  βί-
               πρώτα μεγάλο πλεονέκτημα της πλατφόρ-                          αιη που τους πιο αμύητους μπορεί να τους
               μας κάνει έντονα την εμφάνιση του στο θέ-                      πιάσει και ναυτία! Η μπαταρία που φορά-
               μα της ευρυχωρίας, όπου το μεταξόνιο των                       ει είναι 77,4kWh (η μικρή είναι 58kWh) κι
               2,9 μέτρων κι η τοποθέτηση των μπαταριών                       αν δεν έχεις συνέχεια το γκάζι στο πάτω-
               με τρόπο που δεν ενοχλούν τους επιβάτες                        μα, μπορεί να δεις πάνω από 410 χιλιόμε-
               δημιουργούν  εξαιρετικούς  χώρους.  Πίσω                       τρα  πραγματικής  αυτονομίας  (θεωρητική

               θα κάτσουν χαλαρά και με βασιλικό αέρα                         484χλμ).  Για  να  επιτευχθεί  αυτό  το  νού-
               2 ενήλικες (3ος με κάποιες θυσίες) , έχο-                      μερο συμβάλλει το έξυπνο σύστημα ανά-
               ντας τη δυνατότητα να ρυθμίσουν την κλί-                       κτησης, που ρυθμίζει από τα paddles πίσω
               ση στην πλάτη του καθίσματος για ακόμα                         από το τιμόνι και το πρόγραμμα οδήγησης
               μεγαλύτερη άνεση. Ό κλασικός αποθηκευ-                         i-Pedal που φρενάρει τόσο έντονα το μο-
               τικός  χώρος  του  πορτμπαγκάζ  αγγίζει  τα                    ντέλο, κάνοντας ουσιαστικά «περιττό» το
               520λτ, ενώ υπάρχει κι ένας επιπλέον κενό                       πετάλι του φρένου και προσφέροντας τη
               20 λίτρων κάτω από το καπό.                                    μέγιστη ανάκτηση. Στο τομέα της φόρτισης
  S                                                                                                                      S

                                                  103ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   103                                                                   3/5/2022   1:10:17 μμ
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108