Page 98 - 5-2022
P. 98
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ford Mustang Mach-E GT
Καταπίνει ευθείες, στρίβει
τέρμα, έχει πρόγραμμα και
για πίστα
Μια ηλεκτρική μηχανή παραγωγής ροπής
σε τέσσερις ρόδες. Έτσι σκέφτηκαν το μοντέ-
λο τους οι μηχανικοί της Ford και προχώρη-
Ουτοπική η σχονται να μην μπορείς να ξεκολλήσεις την σαν σε όλες τις απαραίτητες κι όπως φαίνεται
θεωρητική πλάτη σου από το κάθισμα χάρη στα 860Νm πετυχημένες κινήσεις για να μπορέσει αυτή
αυτονομία η δύναμη να τιθασευτεί στο δρόμο. Αρχικά
των 500χλμ, ροπής, που έρχονται μόλις σε 0,5 δευτερό-
αλλά με λεπτα από τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι χαμήλωσαν το SUV κατά 10 χιλιοστά και αύ-
λίγο σωστή τέρμα! Η επιτάχυνση του μοντέλου είναι κτη- ξησαν αρνητικά τα κάμπερ, με αποτέλεσμα η
χρήση θα Mustang να είναι ακόμα πιο σταθερή και να
ξεπεράσει νώδης και προκαλεί ίλιγγο ακόμα και σε μυη-
τα 410χλμ μένους στις μεγάλες ιπποδυνάμεις. Τα νούμε- πατάει πιο δυναμικά στο δρόμο. Η προσθή-
ρα του χρονομέτρου φανερώνουν στο 100% κη των 20αρων ζαντών μπορεί να επιβαρύνει
της δύναμης του Ford Mustang Mach-E GT, κάπως την άνεση και την ποιότητα κύλισης,
με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 4,4δλ, το όμως προσφέρει εξαιρετικά περιθώρια πρό-
0-150χλμ σε 8,5δλ, το 60-100χλμ/ώρα σε σφυσης. Η σφιχτή ανάρτηση με μαγνητοροϊ-
1,8δλ και το 80-120χλμ/ώρα σε 2,7δλ, ενώ κή τεχνολογία (αλλάζει αστραπιαία το ρυθμό
η τελική των 200χλμ/ώρα από στάση πιάνε- απόσβεσης) δεν θα ενθουσιαστεί σε κακοτε-
ται σε 15,6 δλ. Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χω- χνίες, αλλά η δουλειά της είναι να διαχειρι-
ρητικότητα 88kWh, που μεταφράζεται σε 420 στεί όσο το δυνατόν καλύτερα ένα αυτοκίνη-
χλμ πραγματικής αυτονομίας (500 χλμ. κατά το 2,3 τόνων, 487 ίππων και 860Nm ροπής.
WLTP) σε μεικτές συνθήκες (όχι με τέρμα το Ειδικά όταν ο οδηγός επιλέγει το «γρήγορο»
γκάζι συνέχεια) και μπορεί να φτάσει από το πρόγραμμα οδήγησης, το Utamed, η Mach-
10% στο 80% μέσα σε 45 λεπτά αν τη συν- E GT στρίβει δυναμικά, χωρίς κλίσεις, μένο-
δέσεις με φορτιστή συνεχόμενου ρεύματος ντας αποφασιστικά στη γραμμή που έχει χα-
150kW ή να κερδίσει 99 χλμ αυτονομία μέ- ράξει ο οδηγός, με τα ηλεκτρικά βοηθήματα
σα σε 10 λεπτά! και την τετρακίνηση να εξαλείφουν περίεργες
Κλίσεις στις στροφές δεν υπάρχουν, με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και
την τετρακίνηση να κρατάνε το μοντέλο ουδέτερο στο όριο
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 98
#e-agora-themata-05-22 new.indd 98 3/5/2022 1:09:42 μμ