Page 102 - 5-2022
P. 102
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Kia EV6 GT-Line
Οι 325 ίπποι και τα 605Nm ροπής εκτοξεύουν το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε
5,3 δλ και πιάνει τη τελική των 188 χλμ/ώρα σε 16,7δλ.
λογίες που δημιουργούν ένα χαμηλό και σκοπό να προσφέρει υψηλή και ποιοτι-
φαρδύ σπορτίφ αμάξωμα με crossover χα- κή εμπειρία οδήγησης. Μοντέρνο σχεδι-
ρακτήρα. Εκτός από το μέγεθος του ξεχωρί- αστικό, με τα υλικά κατασκευής να είναι
ζει και λόγω του ιδιαίτερου design με τους premium και ταυτόχρονα να ανταποκρίνο-
κοντούς προβόλους. Στο εμπρός μέρος η νται στο πράσινο «πρόσωπο» του αυτοκινή-
στενή μάσκα, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα του (τα υφάσματα να είναι από ανακυκλω-
και το μυώδες, αλλά μαζεμένο καπό δημι- μένα πλαστικά), το εσωτερικό του Kia έχει
ουργούν μια δυναμική εικόνα. Την παράστα- τη δική του ξεχωριστή φιλοσοφία που συ-
ση όμως κλέβει το πίσω βραχύ μέρος, όπου μπληρώνει ιδανικά την εξωτερική εμφά-
συναντάμε την πάνω αεροτομή, που εκτός νιση. Τα μπροστινά καθίσματα είναι πάρα
της αισθητικής εισφορά της βοηθάει στην πολύ άνετα, προσφέροντας συνθήκες χα-
αεροδυναμική και τη LED λωρίδα που δια- λάρωσης, με το τιμόνι να είναι φουτουρι-
τρέχει την πόρτα του πορτμπαγκάζ και δημι- στικό με στοιχεία videogame. O ψηφιακός
ουργώντας μια δεύτερη πιο χαμηλή αεροτο- πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών κι η κεντρική
μή. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι τεράστιοι τροχοί, οθόνη αφής, επίσης 12,3 ιντσών, είναι κά-
με τους πιο παρατηρητικούς να παρατηρούν τω από το ίδιο πλαίσιο δημιουργώντας μια
ότι οι χειρολαβές κρύβονται εντός των πορ- πανοραμική αίσθηση που ενισχύεται από
τών. την κυρτότητα των οθόνων, εκτοξεύοντας
τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της καμπί-
Οδηγοκεντρικό εσωτερικό, νας. Το μενού της οθόνης αφής είναι εύ-
ποιοτικά υλικά και κυρτές κολο, με καλή μετάφραση στα Ελληνικά
οθόνες και όμορφα γραφικά, ενώ από κάτω υπάρ-
χει μια μπάρα με φυσικά κουμπιά, τα οποία
Η καμπίνα του Kia EV6 έχει φτιαχτεί με ανάλογα τι έχει επιλέξει ο οδηγός από το S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 102
#e-agora-themata-05-22 new.indd 102 3/5/2022 1:10:14 μμ