Page 102 - 5-2022
P. 102

n n n                                    n ΔΟΚΙΜΗ  Kia EV6 GT-Line


































                                 Οι 325 ίπποι και τα 605Nm ροπής εκτοξεύουν το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε
                                 5,3 δλ και πιάνει τη τελική των 188 χλμ/ώρα σε 16,7δλ.


                                 λογίες  που  δημιουργούν  ένα  χαμηλό  και  σκοπό  να  προσφέρει  υψηλή  και  ποιοτι-
                                 φαρδύ σπορτίφ αμάξωμα με crossover χα- κή  εμπειρία  οδήγησης.  Μοντέρνο  σχεδι-
                                 ρακτήρα. Εκτός από το μέγεθος του ξεχωρί- αστικό,  με  τα  υλικά  κατασκευής  να  είναι
                                 ζει και λόγω του ιδιαίτερου design με τους  premium και ταυτόχρονα να ανταποκρίνο-
                                 κοντούς  προβόλους.  Στο  εμπρός  μέρος  η  νται στο πράσινο «πρόσωπο» του αυτοκινή-
                                 στενή μάσκα, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα  του (τα υφάσματα να είναι από ανακυκλω-
                                 και το μυώδες, αλλά μαζεμένο καπό δημι- μένα πλαστικά), το εσωτερικό του Kia έχει
                                 ουργούν μια δυναμική εικόνα. Την παράστα- τη δική του ξεχωριστή φιλοσοφία που συ-
                                 ση όμως  κλέβει το πίσω βραχύ μέρος, όπου  μπληρώνει  ιδανικά  την  εξωτερική  εμφά-
                                 συναντάμε την πάνω αεροτομή, που εκτός  νιση.  Τα  μπροστινά  καθίσματα  είναι  πάρα

                                 της  αισθητικής  εισφορά  της  βοηθάει  στην  πολύ άνετα, προσφέροντας συνθήκες χα-
                                 αεροδυναμική και τη  LED λωρίδα που δια- λάρωσης, με το τιμόνι να είναι φουτουρι-
                                 τρέχει την πόρτα του πορτμπαγκάζ και δημι- στικό με στοιχεία videogame. O ψηφιακός
                                 ουργώντας μια δεύτερη πιο χαμηλή αεροτο- πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών κι η κεντρική
                                 μή. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι τεράστιοι τροχοί,  οθόνη αφής, επίσης 12,3 ιντσών, είναι κά-
                                 με τους πιο παρατηρητικούς να παρατηρούν  τω από το ίδιο πλαίσιο δημιουργώντας μια
                                 ότι οι χειρολαβές κρύβονται εντός των πορ- πανοραμική  αίσθηση  που  ενισχύεται  από

                                 τών.                                         την κυρτότητα των οθόνων, εκτοξεύοντας
                                                                              τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της καμπί-
                                 Οδηγοκεντρικό εσωτερικό,                     νας. Το μενού της οθόνης αφής είναι εύ-
                                 ποιοτικά υλικά και κυρτές                    κολο,  με  καλή  μετάφραση  στα  Ελληνικά

                                 οθόνες                                       και όμορφα γραφικά, ενώ από κάτω υπάρ-
                                                                              χει μια μπάρα με φυσικά κουμπιά, τα οποία
                                   Η καμπίνα του Kia EV6 έχει φτιαχτεί με     ανάλογα τι έχει επιλέξει ο οδηγός από το   S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 102




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   102                                                                   3/5/2022   1:10:14 μμ
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107