Page 53 - 5-2022
P. 53
n TEST THE BEST 2022
βελτιωμένη, χάρη σε λεπτομέρειες όπως
ο αεραγωγός ενδιάμεσα των πίσω φτερών
και των πίσω φαναριών, που βελτιστοποιεί
τη ροή του αέρα, μειώνει την κατανάλωση
αλλά παράλληλα «βεντουζώνει» το αυτο-
κίνητο στο οδόστρωμα.
Ευρυχωρία στο εσωτερικό
και μοντέρνο design
Το εσωτερικό του Kia Niro είναι πολύ ευ-
ρύχωρο και διέπεται από μοντέρνο και τε-
χνολογικό «αέρα» που θυμίζει πιο ακρι-
βές, premium κατασκευές. Στο ταμπλό
δεσπόζουν δύο μεγάλες, κυρτές οθό-
νες, ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και
καλόγουστος, και τα υλικά άκρως ποιοτι- Ακόμα και στο μοντέλο που ήταν σε
κά. Όπως και στο Sportage, κάτω από το πρωτότυπο στάδιο, η συναρμογή των
infotainment βρίσκεται μία extra οθόνη, τμημάτων ήταν εξαιρετική
που εναλλάσσει τις ρυθμίσεις της μεταξύ Το μοτέρ είναι αθόρυβο και η ησυχία
κλιματιστικού και ηχοσυστήματος. στην καμπίνα αυξημένη. Παρόλα αυτά,
Στιβαρό υπό πίεση, δεν «μα- όταν πιέσαμε το μοντέλο στην τεχνική
πίστα, οι κλίσεις ήταν μικρές, γεγονός
σάει» από στροφές που μας ώθησε να κινούμαστε όλο και
Όντας crossover, η ανάρτηση του Kia πιο σβέλτα. Η συμπεριφορά του κορεάτι-
Niro απορροφά σωστά τις ανωμαλίες και κου μοντέλου είναι ουδέτερη και άκρως
χαρίζει άνετη κύλιση υψηλής ποιότητας. προβλέψιμη, κάτι που έκανε το αυτοκί-
νητο ευχάριστο, ενώ οι 141 ίπποι «τρα-
βάνε» αρκετά.
Στη sport ρύθμιση, το αυτόματο σα-
σμάν κρατά αρκετά ψηλά τις στροφές
πριν αλλάξει ταχύτητα, βοηθώντας στην
πιο δυναμική οδήγηση. Στην οβάλ πίστα
υψηλών ταχυτήτων, στα 140 χλμ/ώρα
έκαναν την εμφάνισή τους ορισμένοι αε-
ροδυναμικοί θόρυβοι. Ας μην ξεχνάμε
ωστόσο πως το μοντέλο είναι crossover
που τείνει προς τη SUV κατηγορία, ενώ
αντίστοιχα ο κινητήρας ήταν πολύ ήσυ-
χος, κάτι που έκανε τον αέρα να φαίνε-
ται πιο θορυβώδης.
S S
53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 53 3/5/2022 1:04:35 μμ