Page 53 - 5-2022
P. 53

n TEST THE BEST 2022


               βελτιωμένη, χάρη σε λεπτομέρειες όπως
               ο αεραγωγός ενδιάμεσα των πίσω φτερών
               και των πίσω φαναριών, που βελτιστοποιεί
               τη ροή του αέρα, μειώνει την κατανάλωση
               αλλά παράλληλα «βεντουζώνει» το αυτο-
               κίνητο στο οδόστρωμα.

               Ευρυχωρία στο εσωτερικό

               και μοντέρνο design


                 Το εσωτερικό του Kia Niro είναι πολύ ευ-
               ρύχωρο και διέπεται από μοντέρνο και τε-
               χνολογικό  «αέρα»  που  θυμίζει  πιο  ακρι-
               βές,  premium  κατασκευές.  Στο  ταμπλό
               δεσπόζουν  δύο  μεγάλες,  κυρτές  οθό-
               νες,  ο  σχεδιασμός  είναι  μοντέρνος  και
               καλόγουστος, και τα υλικά άκρως ποιοτι-                        Ακόμα και στο μοντέλο που ήταν σε
               κά. Όπως και στο Sportage, κάτω από το                         πρωτότυπο στάδιο, η συναρμογή των
               infotainment  βρίσκεται  μία  extra  οθόνη,                    τμημάτων ήταν εξαιρετική

               που εναλλάσσει τις ρυθμίσεις της μεταξύ                        Το  μοτέρ  είναι  αθόρυβο  και  η  ησυχία
               κλιματιστικού και ηχοσυστήματος.                               στην  καμπίνα  αυξημένη.  Παρόλα  αυτά,

               Στιβαρό υπό πίεση, δεν «μα-                                    όταν  πιέσαμε  το  μοντέλο  στην  τεχνική
                                                                              πίστα,  οι  κλίσεις  ήταν  μικρές,  γεγονός
               σάει» από στροφές                                              που μας ώθησε να κινούμαστε όλο και


                 Όντας crossover, η ανάρτηση του Kia                          πιο σβέλτα. Η συμπεριφορά του κορεάτι-
               Niro απορροφά σωστά τις ανωμαλίες και                          κου μοντέλου είναι ουδέτερη και άκρως
               χαρίζει άνετη κύλιση υψηλής ποιότητας.                         προβλέψιμη, κάτι που έκανε το αυτοκί-
                                                                              νητο ευχάριστο, ενώ οι 141 ίπποι «τρα-
                                                                              βάνε» αρκετά.
                                                                                Στη  sport  ρύθμιση,  το  αυτόματο  σα-
                                                                              σμάν  κρατά  αρκετά  ψηλά  τις  στροφές
                                                                              πριν αλλάξει ταχύτητα, βοηθώντας στην
                                                                              πιο δυναμική οδήγηση. Στην οβάλ πίστα
                                                                              υψηλών  ταχυτήτων,  στα  140  χλμ/ώρα
                                                                              έκαναν την εμφάνισή τους ορισμένοι αε-

                                                                              ροδυναμικοί  θόρυβοι.  Ας  μην  ξεχνάμε
                                                                              ωστόσο πως το μοντέλο είναι crossover
                                                                              που τείνει προς τη SUV κατηγορία, ενώ
                                                                              αντίστοιχα ο κινητήρας ήταν πολύ ήσυ-
                                                                              χος, κάτι που έκανε τον αέρα να φαίνε-
                                                                              ται πιο θορυβώδης.
  S                                                                                                                      S

                                                   53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   53                                                                    3/5/2022   1:04:35 μμ
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58