Page 55 - 5-2022
P. 55
n TEST THE BEST 2022
Premium εικόνα στο εσωτε-
ρικό, με «άρωμα» τεχνολο-
γίας
Στο εσωτερικό του Kia Sportage PHEV
παρατηρούμε την ίδια εικόνα με τα «απλά»
μοντέλα. Όι δύο κυρτές οθόνες, για πίνα-
κα οργάνων και infotainment κάνουν την
καμπίνα άκρως μοντέρνα και πολυτελή,
κάτι που ενισχύεται από τον όμορφο σχε-
διασμό, με «καθαρές» γραμμές και ενδια-
φέροντα σχήματα.
SUV με επιδόσεις hot hatch
και ευχάριστη συμπεριφορά
Η Plug-in υβριδική έκδοση που οδηγή- Όταν κάθεσαι στα άνετα καθίσματα
σαμε στην Ίταλία έχει κίνηση στους τέσ- θεωρείς πως βρίσκεσαι σε ένα μοντέλο
κάποιας πιο «πρεστιζάτης» μάρκας,
σερις τροχούς και ισχύ 265 ίππους. Στις μία περίτρανη απόδειξη της σκληρής
χαμηλές ταχύτητες, το ηλεκτρικό μοτέρ δουλειάς που έχουν κάνει οι Κορεάτες
αναλαμβάνει να δώσει ώθηση στο οικο- πίστα, ενώ η καμπίνα είναι άριστα ηχομο-
γενειακό SUV, με την εταιρεία να δηλώνει νωμένη.
πως σε αστικό περιβάλλον μπορεί να δι- Στην Ελλάδα, το Plug-in υβριδικό Kia
ανύσει 78 χλμ αποκλειστικά ως ηλεκτρο- Sportage, στην έκδοση GT-Line που εί-
κίνητο. Πιέζοντας παραπάνω το γκάζι, ο χε το μοντέλο που οδηγήσαμε, κοστίζει
1600αρης βενζινοκινητήρας «ξυπνάει» 49.990 ευρώ.
και αναλαμβάνει δράση. Η επιτάχυνση εί-
ναι πολύ καλή, ενώ η ανάρτηση που είναι
σφικτή, καθώς και η τετρακίνηση, συντε-
λούν σε μια ευχάριστη και δυναμική συ-
μπεριφορά, παρά το αυξημένο βάρος.
Μας άρεσε οδηγικά το Kia Sportage
PHEV, και μας έκανε να το πιέσουμε στις
στροφές. Δεν είναι ένα αυτοκίνητο κατα-
σκευασμένο για να οργώνει τις πίστες,
όμως ήταν όσο sport χρειαζόταν για να κι-
νηθούμε σβέλτα και να περάσουμε καλά.
Στον τομέα της άνεσης το Kia Sportage
PHEV τα κατάφερε περίφημα, αφού απορ-
ροφούσε τις ανωμαλίες του και τα σα-
μαράκια στο δρόμο που οδηγούσε στην
S S
55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 55 3/5/2022 1:04:43 μμ