Page 59 - 5-2022
P. 59
n TEST THE BEST 2022
VZ5, είναι ακόμα πιο άγρια και διαφορο-
ποιείται χάρη στους νέους, «επιθετικούς»
προφυλακτήρες εμπρός-πίσω με τα μεγά-
λα ανοίγματα και τις τέσσερις, διαγώνιες
εξατμίσεις.
Περνώντας στο εσωτερικό, κάθεσαι στα
bucket καθίσματα με την πολύ καλή στή-
ριξη, και πατάς το μπουτόν ενεργοποίησης
του μοτέρ, που βρίσκεται στη δεξιά πλευ-
ρά του τιμονιού.
Στην πίστα: Ένα παθιασμένο
και απολαυστικό SUV
Η «τσαμπουκαλεμένη» εμφάνιση του
Cupra Formentor VZ5 δικαιολογείται από- βολο και άκρως συμμετοχικό, κρύβοντας
λυτα από το μοτέρ που βρίσκεται κάτω από εντέχνως το SUV παρουσιαστικό του. Το
το καπό. Το «VZ» πηγάζει από το «veloz», torque splitter που διαμοιράζει τη ροπή σε
δηλαδή «γρήγορα» στα ισπανικά, ενώ το 5 κάθε τροχό ξεχωριστά και η ρύθμιση της
υποδηλώνει τους κυλίνδρους του μοτέρ. ανάρτησης χαρίζουν στιβαρό και σίγουρο
Ναι, ώθηση στο αυτοκίνητο δίνει ο δυομι- «πάτημα» στην πίστα. Το soundtrack της
σάλιτρος turbo πεντακύλινδρος κινητήρας εμπειρίας πλαισιωνόταν από τη μουσική
του Group VW, ο οποίος συνεργάζεται με που έπαιζε ο πεντακύλινδρος, μέσω των
7αρι DSG κιβώτιο ταχυτήτων. bronze απολήξεων της εξάτμισης, δείχνο-
Τα 390 άλογα σε συνδυασμό με την τε- ντας πως η Cupra, σε πείσμα των καιρών,
τρακίνηση στέλνουν το Formentor VZ5 δημιούργησε ένα νέο, αλλά συνάμα «πα-
στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε 4,2 ραδοσιακό» μηχάνημα, στοχευμένο στην
δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο είναι ευθύ- οδηγική απόλαυση.
S S
59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 59 3/5/2022 1:05:07 μμ