Page 51 - 5-2022
P. 51

n TEST THE BEST 2022



                Επταθέσιο το Jogger έχει πορτ-μπαγκάζ  160
                λίτρων. Στην πενταθέσια διάταξη, το πορτ-
                μπαγκάζ χωράει 607 λίτρα, ενώ ως
                διθέσιο, στο Jogger μπορούν να
                χωρέσουν 1.807 λίτρα
                αντικειμένων



















               εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο ελαφριά                           καθρέπτες. Η ανάρτηση είναι άνετη, κρα-
               είναι (10 κιλά σύμφωνα με την Dacia, την                       τώντας παράλληλα τις κλίσεις σε φυσιο-

               οποία έχουμε κάθε λόγο να πιστέψουμε),                         λογικά επίπεδα, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο.
               κάνοντας τη διαδικασία παιχνιδάκι!                             Σίγουρα, δεν είναι το καλύτερο αυτοκίνη-
                 Η  πλευρική  στήριξη  είναι  πολύ  καλή,                     το για να είσαι νυχθημερόν σε μία πίστα,
               και από τη θέση του οδηγού έχεις αρκε-                         όμως το Jogger είναι ένας άξιος «ταξιδιά-
               τή  ορατότητα.  Ώρα  να  βάλουμε  εμπρός                       ρης» σύντροφος στις αποδράσεις σου.
               και να δούμε τη συμπεριφορά του Dacia                            Αναμένουμε με ενδιαφέρον την έλευση
               Jogger!                                                        του Dacia Jogger στη χώρα μας, όπου και

                                                                              θα το δοκιμάσουμε σε ελληνικό έδαφος,
               110 άλογα, θα έρθει και με                                     ενώ περιμένουμε να μάθουμε και την τι-
               LPG αλλά και φουλ υβριδι-                                      μή του. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και

               κό                                                             με κινητήρα διπλού καυσίμου (LPG). Του
                                                                              χρόνου μάλιστα θα έρθει και μία υβριδική
                 Το Dacia Jogger κινεί το turbo τρικύλιν-                     έκδοση, με 140 άλογα.
               δρο  χιλιάρι  μοτέρ  TCe  της  Renault,  που
               αποδίδει 110 άλογα και έχει αρκετή ροπή
               από χαμηλά. Όι επιδόσεις είναι ικανοποι-
               ητικές και πιστεύουμε πως θα μας καλύ-
               ψουν ακόμα και με το όχημα φορτωμένο,
               ενώ εν κινήσει η ποιότητα κύλισης είναι
               εξαιρετική, με την καμπίνα να διέπεται από
               ησυχία. Στο οβάλ κομμάτι της Bridgestone
               κινηθήκαμε σε ταχύτητες αυτοκινητοδρό-

               μου, όπου ο αεροδυναμικός θόρυβος πε-
               ριοριζόταν στην περιοχή γύρω από τους
  S                                                                                                                      S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   51                                                                    3/5/2022   1:04:23 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56