Page 24 - 7-2022
P. 24
n n n n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Dacia Sandero Stepway vs Suzuki Vitara
Εσωτερικό: Με αυξημένη ποιότητα μαζί με τις νέες επενδύσεις στα καθί-
Ανανέωση επήλθε και στο εσωτερι- σματα, ανεβάζουν αισθητά την ποιότη-
κό του νέου Suzuki Vitara, όπου πλέ- τα.
ον μπορεί να συναγωνιστεί τον high- Χώροι: Άνετοι για 5 επιβάτες
tech ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, Στον τομέα των χώρων, 5 επιβάτες
έχει χρησιμοποιηθεί αρκετό αφρώδες μπορούν να ταξιδέψουν αρκετά άνετα
υλικό στο επάνω μέρος του ταμπλό και με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα
και έναν χώρο αποσκευών στα 375 λί-
τρα. Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω
επιβατών είναι 11,2 εκατοστά.
Κινητήρας και επιδόσεις: Ήπια
υβριδικός με 129 άλογα
Το Suzuki Vitara διαθέτει ως standard
τον 1400αρη Boosterjet κινητήρα, ο
οποίος διαθέτει ήπια υβριδικό σύστη-
μα 48V και αποδίδει 129 ίππους. Τα
100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται»
μέσα σε 8,7 δευτερόλεπτα, με την τε-
λική ταχύτητα να είναι 190 χλμ/ώρα.
Ο υβριδισμός συμβάλλει στη χαμηλή
κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας σε μι-
κτό κύκλο μας έδειξαν 6,7 λτ/100 χλμ.
Στο οπίσθιο τμήμα του Sandeto συναντάμε τα Στο δρόμο: Άνετο εντός και εκτός
ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, με το χαρακτηριστικό ασφάλτου
σχήμα Υ, και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.
Στην άσφαλτο, το Suzuki Vitara είναι
άνετο, ενώ παράλληλα έχει και υψηλά
περιθώρια πρόσφυσης. Η μαλακή ρύθ-
μιση της ανάρτησης απορροφά τις κα-
κοτεχνίες του δρόμου χωρίς πρόβλη-
μα, ενώ εντός πόλης το αυτοκίνητο
είναι ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 5,2
μέτρα.
Όταν αποφασίσεις να βγεις στο χώ-
μα, το Suzuki Vitara δείχνει την off-
road κληρονομιά που του έχουν αφή-
σει οι προκάτοχοι του. Οι ανωμαλίες
του εδάφους και οι κραδασμοί απο-
σβένονται εξαιρετικά, και παρά την
απουσία της τετρακίνησης, το αυτοκί-
Στο πίσω μέρος του Suzuki Vitara ξεχωρίζουν τα νητο τα καταφέρνει επάξια, προκαλώ-
διαιρούμενα φωτιστικά σώματα και η μικρή αεροτομή. ντας σε να κινηθείς σβέλτα. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-07-22 new.indd 24 5/7/2022 7:39:36 πμ