Page 27 - 7-2022
P. 27
n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Ford Puma vs VW T-Roc
Ποια θα είναι η έκβαση του αγώνα; Θα αναφέρουμε πως σε 7 τομείς βρήκαμε ση-
καταφέρει το φρεσκαρισμένο T-Roc να μαντικές διαφορές, αποδεικνύοντας πως
κερδίσει το Puma; Πριν προχωρήσουμε δεν είναι «όλα το ίδιο», όπως πολλοί θεω-
στα «γκολ» του κάθε μοντέλου, θα σας ρούν για τα νέα αυτοκίνητα.
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης
του Ford Puma με το VW T-Roc
1 Τιμή 24.300 ευρώ κοστίζει το VW T-Roc και 25.290 ευρώ το Ford Puma, συγκρίνοντας τις Dacia Sandero Stepway
βασικές εκδόσεις. Το T-Roc είναι 990 ευρώ φθηνότερο. 2-0
2 Εγγύηση 8 χρόνια έχει το Ford Puma και 2 χρόνια το VW T-Roc. Με 420 ευρώ παίρνεις άλλα 2 Dacia Sandero Stepway
χρόνια και γίνονται 4 στο T-Roc. Το T-Roc έχει 6 χρόνια μικρότερη εγγύηση. 3-0
3 Kατανάλωση : Σε μικτό κύκλο το Ford Puma καταναλώνει 6,5 λτ/100 χλμ, ενώ σε ταξίδι (με 100 χλμ/
ώρα) 4 λτ/100 χλμ. Αντίστοιχα, το VW T-Roc «καίει» 7,1 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και Dacia Sandero Stepway
5,8 λτ/100 χλμ σε ταξίδι με την ίδια ταχύτητα. 50% μεγαλύτερη κατανάλωση στο ταξίδι 4-0
έχει το T-Roc.
4 Κόστος service ΤΜε το Ford Puma θα πληρώσετε 477 ευρώ στα 5 χρόνια για service, ενώ με το VW T- Dacia Sandero Stepway
5ετιας Roc 870 ευρώ στα 5 χρόνια. Το κόστος service για το T-Roc είναι διπλάσιο. 5-0
5 Χώρος Το Ford Puma έχει 456 λίτρα πορτ μπαγκάζ + 80 λίτρα με το (standard) MegaBox στο Suzuki Vitara
αποσκευών χώρο των αποσκευών, κάνοντας το σύνολο 536 λίτρα. Το VW T-Roc έχει 445 λίτρα 5-1
πορτ-μπαγκάζ. 91 λίτρα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ το Ford Puma.
6 Εξοπλισμός Το Ford Puma ως standard διαθέτει προειδοποίηση σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα
ασφαλείας και ακινητοποίηση μετά τη σύγκρουση. Στον αντίποδα το VW T-Roc διαθέτει σύστημα Suzuki Vitara
αναγνώρισης κόπωσης οδηγού. Θεωρούμε πιο σημαντικό το αυτόματο φρενάρισμα του 5-2
Puma.
7 Εξοπλισμός Το Ford Puma έχει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς ομίχλης που ανάβουν αυτό-
άνεσης ματα όταν στρίβει, αυτόματη μεγάλη σκάλα, cruise control, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, Dacia Sandero Stepway
επιλογή οδηγικών προφίλ και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Το VW T-Roc διαθέτει αι- 6-2
σθητήρες βροχής και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, στοιχεία που δεν διαθέτει το Puma.
Συνολικά, το Ford έχει 4 παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού.
8 Φρένα (από τα Το Ford Puma χρειάζεται 37,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, και το Suzuki Vitara
100 χλμ/ώρα) VW T-Roc 36,9 μέτρα. Η διαφορά 30 εκατοστών δεν θεωρείται σημαντική. 6-3
9 Προσπέραση Το Ford Puma επιταχύνει από 60 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,2 δλ και το VW T-Roc σε Suzuki Vitara
(60-100 χλμ/ 7,7 δλ. Η διαφορά μισού δευτερολέπτου δεν θεωρείται σημαντική. 6-4
ώρα)
10 Γόνατα πίσω Το Ford Puma έχει 11,2 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα, ενώ VW T-Roc έχει 11,4 εκατο- Dacia Sandero Stepway
επιβατών στά. Δεν θεωρούμε σημαντική τη διαφορά 2 χιλιοστών. 7-4
11 Απόσταση από Το Ford Puma απέχει από το έδαφος 16,6 εκατοστά, και το VW T-Roc 16,1 εκατοστά. Suzuki Vitara
το έδαφος Χωρίς σημαντική διαφορά. 7-5
Puma - T-ROC Αποτέλεσμα 6-1
Ας δούμε αναλυτικά τις τρησης», βλέπουμε το απόλυτο νούμερο,
διαφορές μεταξύ των δύο αυτό της τιμής. Το VW T-Roc εδώ κερδίζει,
αφού είναι σχεδόν 1.000 ευρώ πιο φθη-
μοντέλων: νό από το Puma. Η διαφορά της τιμής εί-
Τιμή κερδίζει το VW T-Roc (0-1) ναι το 4% της συνολικής τους αξίας, σημα-
Ξεκινώντας την περιγραφή της «αναμέ- ντικό ποσό για κάποιον που θα μετράει τα
«όρια» του για να τα αγοράσει.
S S
27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-22 new.indd 27 5/7/2022 7:39:44 πμ