Page 28 - 7-2022
P. 28

n n n                                  n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                                      Ford Puma vs VW T-Roc

                                                                              σε 144€/έτος λιγότερα.  Αν ταξιδεύετε
                                                                              πολύ, τότε το όφελος θα αυξάνει προ-
                                                                              οδευτικά,  καθώς  η  διαφορά  κατανά-
                                                                              λωσης υπέρ του Puma τριπλασιάζεται
                                                                              στον αυτοκινητόδρομο. Το Ford θα κά-
                                                                              ψει μόλις 4λτ/100 χλμ, σε σχέση με τα
                                                                              5,8λτ του T-Roc είναι σχεδόν 50% λι-
                                                                              γότερα.
                                                                                Κόστος Service: 870€ το VW T-Roc ,

                                                                              487 το Ford Puma (3-1)
                                                                                Κόστος 5ετίας: To συνολικό ποσό που
                                                                              θα  χρειαστούμε  για  service  στο  VW  T-
                                                                              Roc  είναι  870€  και  για  το  Ford  Puma
                                                                              487€. Η διαφορά υπέρ του Puma είναι
                                                                              383€  λιγότερα,  αριθμός  που  «φλερτά-
                                                                              ρει» με τη μισή τιμή. Εδώ να πούμε πως
                                                                              το  service  στο  Ford  Puma  είναι  κάθε
                                 Το αμάξωμα του Puma είναι μυώδες και         30.000 χλμ ή 2 χρόνια, κάτι που θα συ-
                                 ελκυστικό, με τονισμένες λεπτομέρειες
                                                                              νεχίσει να σου δίνει κέρδος και μετά την
                                    8 χρόνια εγγύηση το Puma, μόλις           5ετία. Bέβαια, στα χρόνια 1-3-5 πραγμα-

                                 2 το T-ROC (1-1)                             τοποιείται έλεγχος, ο οποίος μπορεί να
                                   Ένα από τα βασικά όπλα του Puma εί-        χρεωθεί (ή όχι) ενδεικτικά 20€.
                                 ναι η εγγύηση του, η οποία είναι 8 χρό-        91  λίτρα  μεγαλύτερο  πορτ-μπαγκάζ
                                 νια και είναι δημιούργημα της Ελληνικής      το Ford Puma (4-1)
                                 αντιπροσωπείας η οποία αισθάνεται σί-          Στον  τομέα  των  αποσκευών,  ο  επι-
                                 γουρη για τα αυτοκίνητα της.                 πλέον αποθηκευτικός χώρος που έχει
                                   Στον  αντίποδα  τώρα,  το  εργοστάσιο      το Puma (MegaBox)το κατατάσσει στην
                                 της VW δίνει 2 χρόνια εγγύηση σε όλα         κορυφή της κατηγορίας, ενώ σε σχέση
                                 τα αυτοκίνητα, πράγμα που ακολουθεί          με  το  T-Roc  διαθέτει  91  λίτρα  περισ-
                                 και η ελληνική αντιπροσωπεία για το T-       σότερα.

                                 Roc. Aν θες, μπορείς με 420 ευρώ να              Εξοπλισμός ασφαλείας: Με αυτό-
                                 προσθέσεις ακόμα 2 χρόνια, και να κά-        ματο φρενάρισμα το Ford Puma (5-1)
                                 νεις τη συνολική εγγύηση 4 έτη.                Θα  προχωρήσουμε  στο  κομμάτι  της
                                    Κατανάλωση: Καίει 50% περισσότε-          ασφάλειας.  Ως  standard  στη  βασική
                                 ρο στο ταξίδι το T-Roc (2-1)                 έκδοση του Ford Puma βρίσκουμε σύ-
                                   Πάμε στο πιο «σκληρό» για την επο-         στημα αυτόματου φρεναρίσματος, ενώ
                                 χή  θέμα:  Κατανάλωση και  κόστος  με-       από την άλλη, το βασικό VW T-Roc έχει
                                 τακίνησης  σε  ετήσια  βάση,  τομέας         σύστημα  αναγνώρισης  κόπωσης  οδη-

                                 στον  οποίον  κερδίζει  το  Ford  Puma,      γού. Θεωρούμε πως το αυτόματο φρε-
                                 καθώς το 0,6λτ/100 χλμ μεταφράζεται          νάρισμα είναι μεγαλύτερης σημασίας,

                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   28                                                                    5/7/2022   7:39:47 πμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33