Page 32 - 7-2022
P. 32
n n n n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Ford Puma vs VW T-Roc
ιντσών με σύστημα πλοήγησης δωρεάν που έχουν χρησιμοποιηθεί, όσο και από
για ένα χρόνο, αισθητήρες βροχής και την στιβαρή συναρμογή. Ο τεχνολογικός
κλήση έκτακτης ανάγκης. «αέρας» είναι έκδηλος, με standard ψη-
Εμφάνιση: Ανανεωμένη, με πιο μο- φιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών (προ-
ντέρνα στοιχεία αιρετικά έως 10,25 ιντσών) πίσω από
Εξωτερικά, το φρεσκαρισμένο VW T- το τιμόνι και οθόνη επίσης 8 ιντσών
Roc έχει υποστεί αλλαγές στα σημεία, για το σύστημα infotainment (extra 9,2
οι οποίες εκμοντερνίζουν αρκετά την ιντσών). Ακολουθώντας την τάση της
εικόνα του γερμανικού SUV. Εμπρός, εποχής, η εν λόγω οθόνη εξέχει πλέον
την προσοχή μας τραβάει μονομιάς η από το ταμπλό, με την κλίση της να είναι
μπάρα που διατρέχει κατά μήκος τη ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.
γρίλια, η οποία από την έκδοση Style Στο εσωτερικό του VW T-Roc θα φιλο-
και πάνω είναι φωτιζόμενη και ενώνε- ξενηθούν άνετα 5 ενήλικες, με το πίσω
ται με τα φανάρια, δημιουργώντας ένα κάθισμα να έχει πλάτος 137 εκατοστά.
όμορφο και κομψό σύνολο. Ο προφυ- Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι
λακτήρας είναι επανασχεδιασμένος, 11,4 εκατοστά, ενώ ο αντίστοιχος για τα
με ένα μαύρο πλαίσιο να τονίζει τους κεφάλια τους 6 εκατοστά. Το πορτ-μπα-
πλευρικούς αεραγωγούς. Αντίστοιχη γκάζ έχει χωρητικότητα 445 λίτρα.
εικόνα παρατηρούμε και στο πίσω μέ- Κινητήρας και επιδόσεις: 110 άλογα
ρος, με τα γωνιώδη φανάρια να ολο- στη βασική έκδοση
κληρώνουν το σύνολο. Στην εισαγωγική έκδοση του VW T-Roc
Εσωτερικό: Ποιοτικό, με έντονο το βρίσκουμε τον χιλιάρη TSI κινητήρα που
ψηφιακό στοιχείο αποδίδει 110 άλογα και συνεργάζεται με
Η καμπίνα του VW T-Roc διαθέτει ποιό- χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσε-
τητα, η οποία πηγάζει τόσο από τα υλικά ων. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα
χρειάζονται 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η
τελική ταχύτητα είναι 185 χλμ/ώρα. Στον
τομέα της κατανάλωσης, το μικρό SUV
της VW «καίει» 7,1 λτ/100 χλμ.
Στο δρόμο: Άνεση και υψηλή ποιότη-
τα κύλισης
Στο δρόμο, το VW T-Roc έχει άνετη
ανάρτηση, η οποία απορροφά αποτε-
λεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου
και εξασφαλίζει καλή ποιότητα κύλι-
σης. Σε δρόμους με στροφές το τιμό-
νι έχει καλή αίσθηση, ενώ παρά τον
προσανατολισμό στην άνεση, δεν θα
Τα πίσω φωτιστικά σώματα κι ο προφυλακτήρας του T-Roc εμφανιστούν ενοχλητικές κλίσεις στο
ακολουθούν την σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου αμάξωμα. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-07-22 new.indd 32 5/7/2022 7:40:10 πμ