Page 37 - 7-2022
P. 37

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Civic e:HEV



                                                               Ο αέρας        σε μέρη όπως το επάνω μέρος του ταμπλό
                                                               διαχέεται      και στα σημεία που ακουμπούν τα χέρια
                                                              γύρω από        στις πόρτες και στον τεμπέλη.
                                                            τους επιβάτες
                                                                αντί να         Τα καθίσματα είναι άνετα και παράλλη-
                                                               «χτυπά»        λα προσφέρουν καλή στήριξη. Πίσω από
                                                              απευθείας       το  τιμόνι,  ο  πίνακας  οργάνων  των  βασι-
                                                             το πρόσωπό
                                                              τους, χάρη      κών εκδόσεων διαθέτει ένα αναλογικό τα-
                                                             στους νέους      χύμετρο και μία οθόνη 7 ιντσών, η οποία

               η «αρμονική και καθαρή» εμφάνιση, ενώ         αεραγωγούς       δείχνει όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες,
               παράλληλα ο αέρας διαχέεται σε ευρύτε-                         με έναν δείκτη ποσοστού ισχύος αντί για
               ρη γωνία, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες,                      στροφόμετρο. Στην κορυφαία έκδοση, την
               και θα συμφωνήσουμε και στα δύο. Έμφα-                         Advance, το καντράν είναι πλήρως ψηφι-
               ση έχει δοθεί επίσης στην αίσθηση αφής                         ακό.
               και το «κλικ» των διακοπτών και των μο-                          Στην  καμπίνα  του  νέου  Honda  Civic
               χλών κατεύθυνσης της ροής, γεγονός που                         e:HEV  θα  ταξιδέψουν  άνετα  5  ενήλικες
               ενισχύει την εργονομία αλλά και τον «αέ-                       επιβάτες, με τον χώρο για τα γόνατα των

               ρα» ποιότητας στην καμπίνα.                    Ευρύχωρη        πίσω να είναι μεγάλος. Παρά την επικλι-
                 Ψηλότερα  βρίσκουμε  την  οθόνη  του          η καμπίνα      νή γραμμή της οροφής, ο «αέρας» για τα
                                                               του νέου
               infotainment, διάστασης 9 ιντσών. Συνο-        Honda Civ-      κεφάλια  είναι  επίσης  αρκετός.  Το  πορτ-
               λικά υπάρχει ένας συνδυασμός από περι-         ic e:HEV, με    μπαγκάζ έχει έως και 410 λίτρα ωφέλιμο
               στροφικούς  διακόπτες  και  πλήκτρα,  που      τον «αέρα»      όγκο.
               χειρίζονται το σύστημα κλιματισμού αλλά       για τα γόνατα
                                                               των πίσω
               και την ένταση του ηχοσυστήματος (προ-          επιβατών       Κινητήρας: Δίλιτρο υβριδικό
               αιρετικά της Bose με 12 ηχεία).                  να είναι      σύνολο με 184 ίππους
                 Τα  υλικά  που  έχουν  χρησιμοποιηθεί        αρκετός. Θα       Το  υβριδικό  σύνολο  αποτελείται  από
                                                              ταξιδέψουν
               αποπνέουν ποιοτικό «αέρα», έχουν στιβα-        άνετα πέντε     έναν  δίλιτρο  βενζινοκινητήρα,  ο  οποίος

               ρή συναρμογή και είναι μαλακά στην υφή,         ενήλικες       λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, και 2 ηλε-

                                                                              κτροκινητήρες,  ούτως  ώστε  η  συνολική
                                                                              ισχύς να είναι 184 ίπποι, με τη ροπή να αγ-
                                                                              γίζει τα 315 Nm. Ο βενζινοκινητήρας είναι
                                                                              νέος, με σχέση συμπίεσης 13,9:1 και θερ-
                                                                              μική αποδοτικότητα 41%, αριθμός-ρεκόρ
                                                                              για την αυτοκίνηση.
                                                                                Το  σύστημα  μετάδοσης  έχει  μία  σχέση
                                                                              και δεν διαθέτει γρανάζια, ενώ η μπατα-
                                                                              ρία για τους ηλεκτροκινητήρες αποτελεί-

                                                                              ται από 72 κυψέλες. Η μονάδα που ελέγ-
                                                                              χει την ισχύ (Intelligent Power Unit) είναι
                                                                              τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσμα-
                                                                              τα.
  S                                                                                                                      S

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   37                                                                    5/7/2022   7:40:25 πμ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42