Page 39 - 7-2022
P. 39

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Civic e:HEV



               γές»  ταχυτήτων,  οι  οποίες  μάλιστα  προ-                    αυτοκίνητο  παραμένει  ουδέτερο  και  δεν
               σομοιάζουν κιβώτιο με κοντή κλιμάκωση.                         θα σε προβληματίσει. Ας μην ξεχνάμε άλ-
               Ο κινητήρας είναι «γεμάτος» από χαμηλά                         λωστε πως πρόκειται για ένα οικογενεια-
               και επιταχύνει με προθυμία το αυτοκίνητο.                      κό μοντέλο και όχι για κάποια σκληροπυ-
               Η εταιρεία αναφέρει 0-100 χλμ/ώρα μέ-                          ρηνική έκδοση. Όσοι θέλουν το απόλυτο,
               σα σε 7,8 δευτερόλεπτα, κάτι που μένει να                      το Type-R με τα «κόκκινα σηματάκια» είναι
               επαληθεύσουμε όταν δοκιμάσουμε ενδε-                           προ των πυλών.
               λεχώς το μοντέλο επί ελληνικού εδάφους.                          Στην πόλη, ακόμα και στη sport ρύθμιση,
                 Στη sport ρύθμιση ο ήχος του μοτέρ ενι-                      η ανάρτηση απορροφά με περισσή άνεση

               σχύεται τεχνικά, και γίνεται πιο οξύς στις                     τις κακοτεχνίες του δρόμου. Ακόμα και σε
               υψηλές  στροφές,  προκειμένου  να  μοιά-                       μεγάλα  σαμαράκια  το  αυτοκίνητο  σε  εκ-
               ζει με VTEC, φέρνοντας σου θύμισες από                         πλήσσει με τον τρόπο που αποσβένει τις
               τους ατμοσφαιρικούς K20 και B16 κινητή-                        ανωμαλίες.  Αυτό,  σε  συνδυασμό  με  την
               ρες που είχαν οι πρόγονοι του Civic e:HEV.                     σιγή  που  επικρατεί  στην  καμπίνα,  εντεί-
                 Τέτοιες  λεπτομέρειες  σου  προκαλούν                        νει την αίσθηση ποιότητας που αποπνέει
               χαμόγελο  στο  πρόσωπο.  Στις  απότομες                        το νέο Honda Civic e:HEV.
               αλλαγές πορείας το αυτοκίνητο «ακούει»                           Κατά τη διάρκεια της ολιγόωρης δοκιμής

               τις εντολές σου χωρίς να «πλέει», και το                       μας στην Ίσπανία, η μέση κατανάλωση κι-
               σύνολο σου παρέχει σιγουριά. Η σταθερό-                        νήθηκε γύρω στα 6 λίτρα/100 χλμ.
               τητα είναι μεγάλη, ακόμα και σε εγκάρσιες
               ανωμαλίες με αρκετά χιλιόμετρα, αποτέ-                         Συμπέρασμα
               λεσμα της ρύθμισης των αναρτήσεων και                            50 χρόνια μετά την εμφάνιση του πρώ-
               του πολύ καλού συστήματος διεύθυνσης.                          του Honda Civic, η 11η γενιά έρχεται στην
                 Οι  κλίσεις  είναι  αρκετά  μειωμένες,  και                  Ευρώπη αποκλειστικά υβριδική. Η πρώτη
               θα εμφανιστούν μόνο σε περίπτωση που ο                         επαφή μαζί του μας άφησε θετικές εντυ-
               οδηγός υπερεκτιμήσει τις δυνατότητές του                       πώσεις, και πιστεύουμε ότι κινείται σε σω-
               και το «παρακάνει» σε κλειστές στροφές                         στά μονοπάτια, που θα το κάνουν άκρως

               με υψηλή ταχύτητα. Ακόμα κι εκεί όμως το                       ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Η αυ-

                                                                              ξημένη  ευρυχωρία  της  καμπίνας  και  η
                                                                              υψηλή  ποιότητα  κύλισης,  παράλληλα  με
                                                                              τις sport πινελιές που απλόχερα του έχουν
                                                                              εμποτίσει οι μηχανικοί στη Honda, χαρίζει
                                                                              στο νέο Civic e:HEV ένα ωραιότατο σύνο-
                                                                              λο, που θα ικανοποιήσει τους γρήγορους
                                                                              μπαμπάδες και μαμάδες.
                                                                                Η έλευση του μοντέλου στην Ελλάδα θα
                                                                              γίνει το Φθινόπωρο, κάτι που αναμένουμε
                                                                              με ανυπομονησία, για να το δοκιμάσουμε

                                                                              ενδελεχώς στο ιδιαίτερα απαιτητικό οδικό
                                                                              δίκτυο της χώρας μας. v
  S

                                                   39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   39                                                                    5/7/2022   7:40:27 πμ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44