Page 39 - 7-2022
P. 39
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Civic e:HEV
γές» ταχυτήτων, οι οποίες μάλιστα προ- αυτοκίνητο παραμένει ουδέτερο και δεν
σομοιάζουν κιβώτιο με κοντή κλιμάκωση. θα σε προβληματίσει. Ας μην ξεχνάμε άλ-
Ο κινητήρας είναι «γεμάτος» από χαμηλά λωστε πως πρόκειται για ένα οικογενεια-
και επιταχύνει με προθυμία το αυτοκίνητο. κό μοντέλο και όχι για κάποια σκληροπυ-
Η εταιρεία αναφέρει 0-100 χλμ/ώρα μέ- ρηνική έκδοση. Όσοι θέλουν το απόλυτο,
σα σε 7,8 δευτερόλεπτα, κάτι που μένει να το Type-R με τα «κόκκινα σηματάκια» είναι
επαληθεύσουμε όταν δοκιμάσουμε ενδε- προ των πυλών.
λεχώς το μοντέλο επί ελληνικού εδάφους. Στην πόλη, ακόμα και στη sport ρύθμιση,
Στη sport ρύθμιση ο ήχος του μοτέρ ενι- η ανάρτηση απορροφά με περισσή άνεση
σχύεται τεχνικά, και γίνεται πιο οξύς στις τις κακοτεχνίες του δρόμου. Ακόμα και σε
υψηλές στροφές, προκειμένου να μοιά- μεγάλα σαμαράκια το αυτοκίνητο σε εκ-
ζει με VTEC, φέρνοντας σου θύμισες από πλήσσει με τον τρόπο που αποσβένει τις
τους ατμοσφαιρικούς K20 και B16 κινητή- ανωμαλίες. Αυτό, σε συνδυασμό με την
ρες που είχαν οι πρόγονοι του Civic e:HEV. σιγή που επικρατεί στην καμπίνα, εντεί-
Τέτοιες λεπτομέρειες σου προκαλούν νει την αίσθηση ποιότητας που αποπνέει
χαμόγελο στο πρόσωπο. Στις απότομες το νέο Honda Civic e:HEV.
αλλαγές πορείας το αυτοκίνητο «ακούει» Κατά τη διάρκεια της ολιγόωρης δοκιμής
τις εντολές σου χωρίς να «πλέει», και το μας στην Ίσπανία, η μέση κατανάλωση κι-
σύνολο σου παρέχει σιγουριά. Η σταθερό- νήθηκε γύρω στα 6 λίτρα/100 χλμ.
τητα είναι μεγάλη, ακόμα και σε εγκάρσιες
ανωμαλίες με αρκετά χιλιόμετρα, αποτέ- Συμπέρασμα
λεσμα της ρύθμισης των αναρτήσεων και 50 χρόνια μετά την εμφάνιση του πρώ-
του πολύ καλού συστήματος διεύθυνσης. του Honda Civic, η 11η γενιά έρχεται στην
Οι κλίσεις είναι αρκετά μειωμένες, και Ευρώπη αποκλειστικά υβριδική. Η πρώτη
θα εμφανιστούν μόνο σε περίπτωση που ο επαφή μαζί του μας άφησε θετικές εντυ-
οδηγός υπερεκτιμήσει τις δυνατότητές του πώσεις, και πιστεύουμε ότι κινείται σε σω-
και το «παρακάνει» σε κλειστές στροφές στά μονοπάτια, που θα το κάνουν άκρως
με υψηλή ταχύτητα. Ακόμα κι εκεί όμως το ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Η αυ-
ξημένη ευρυχωρία της καμπίνας και η
υψηλή ποιότητα κύλισης, παράλληλα με
τις sport πινελιές που απλόχερα του έχουν
εμποτίσει οι μηχανικοί στη Honda, χαρίζει
στο νέο Civic e:HEV ένα ωραιότατο σύνο-
λο, που θα ικανοποιήσει τους γρήγορους
μπαμπάδες και μαμάδες.
Η έλευση του μοντέλου στην Ελλάδα θα
γίνει το Φθινόπωρο, κάτι που αναμένουμε
με ανυπομονησία, για να το δοκιμάσουμε
ενδελεχώς στο ιδιαίτερα απαιτητικό οδικό
δίκτυο της χώρας μας. v
S
39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-22 new.indd 39 5/7/2022 7:40:27 πμ