Page 38 - 7-2022
P. 38
n n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Civic e:HEV
πος-Μηχάνημα Ελάχιστο», την οποία η
εταιρεία έχει ασπαστεί από τη δεκαετία
του 1970. Η βασική της αρχή είναι πως
το ιδανικό αυτοκίνητο θα πρέπει να ξε-
περάσει την παραδοσιακή σχέση ανθρώ-
που-μηχανής, και ο σκοπός της τεχνολογί-
ας και του σχεδιασμού είναι να υπηρετούν
τις ανάγκες του ανθρώπου. Αυτό κάνει το
νέο Civic e:HEV να προσφέρει μία συναρ-
Με πλούσιο εξοπλισμό από παστική οδηγική εμπειρία. Ας μην ξεχνά-
Το υβριδικό με άλλωστε πως οι προηγούμενες γενιές
σύνολο τη βασική έκδοση το νέο έχουν περάσει στα βιβλία της αυτοκινητι-
αποτελείται
από έναν Honda Civic e:HEV κής ιστορίας, με ονόματα όπως Civic Si-R,
δίλιτρο Civic VTi και Civic Type-R να έχουν δημι-
βενζινο- Στη βασική έκδοση Elegance, το νέο ουργήσει το δικό τους θρύλο σε πίστες και
κινητήρα και Honda Civic e:HEV διαθέτει έλεγχο τυ-
2 ηλεκτρικά φλού σημείου, συστήματα προειδοποίη- δρόμους.
μοτέρ, με την Στην ηλιόλουστη Μαδρίτη μας δόθηκε η
ισχύ να είναι σης εμπρόσθιας σύγκρουσης και μετρία- ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά
184 ίπποι σης αυτής με αυτόματο φρενάρισμα και το ολοκαίνουργιο μοντέλο, που είναι ένα
έλεγχο γκαζιού, σύστημα διατήρησης στη «Υβριδικό για οδηγούς». Ας ανακαλύψου-
λωρίδα κυκλοφορίας με προειδοποίηση με αν ισχύει!
εκτροπής από αυτή, συναγερμό, σύστημα Όταν μπαίνεις σε ένα καινούργιο αυτο-
εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, προ- κίνητο, το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι
σαρμοστικό cruise control, θερμαινόμενα να εγκλιματιστείς με το χώρο γύρω σου.
καθίσματα εμπρός, αισθητήρες παρκαρί- Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά, ενώ η κα-
σματος εμπρός-πίσω, οθόνη 7 ιντσών στον μπίνα έχει αυξημένη αίσθηση ευρυχωρί-
πίνακα οργάνων, οθόνη infotainment 9 ας, απόρροια των μεγάλων παραθύρων.
ιντσών με εικόνα από camera οπισθοπο- Ξεκινώντας, σε «κερδίζει» το άμεσο και
ρείας, 8 ηχεία, σύστημα πλοήγησης με σφικτό τιμόνι, με υψηλή κατευθυντικότη-
live πληροφορίες κυκλοφορίας, LED φα- τα, αποτέλεσμα της μειωμένης τριβής στη
νάρια με αισθητήρες φωτός και αυτόμα- βάση των εμπρός αμορτισέρ. Το σασί, που
τους προβολείς, καθώς και ζάντες αλου- είναι 19% πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν,
μινίου 17 ιντσών. αποδεικνύει εμπράκτως αυτά που προ-
Στο δρόμο: Σπορτίφ το νέο στάζει η θεωρία: Το αυτοκίνητο έχει πο-
λύ καλό κράτημα και είναι σταθερό στις
Honda Civic e:HEV στροφές. Αυτό, μαζί με την αίσθηση του τι-
Στην εξέλιξη του νέου Honda Civic μονιού, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα.
e:HEV ακολουθήθηκε η ανθρωποκεντρι- Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου ταχυ-
κή φιλοσοφία «Man Maximum-Machine τήτων είναι ήσυχος. Το σασμάν έχει μεν
Minimum», δηλαδή «Μέγιστος Άνθρω- μία σχέση, αλλά κάνει εικονικές «αλλα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-07-22 new.indd 38 5/7/2022 7:40:26 πμ