Page 71 - 7-2022
P. 71

n ΔΟΚΙΜΗ CUPRA Born 204 PS



                                                                              ρίς όμως να είναι ιδιαίτερα μαλακά, το κα-
                                                                              λό φινίρισμα κι η συναρμογή, που αν κι
                                                                              είναι σε μεγάλο ποσοστό στιβαρή, σε κά-
                                                                              ποια σημεία θα μπορούσε να είναι καλύτε-
                                                                              ρη. Τα περισσότερα στοιχεία που συναντά-
                                                                              με στην καμπίνα είναι από ανακυκλωμένα

               Ο χώρος αποσκευών του CUPRA αγγίζει                            πλαστικά που έχουν βρεθεί στη θάλασσα,
               τα 385 λίτρα, με το σχήμα του να είναι                         με στόχο η παράγωγη του αυτοκινήτου να
               ιδιαίτερα βολικό και το δεύτερο πάτο να                        πλησιάσει στο ουδέτερο ισοζύγιο άνθρα-
               «κρύβει» τα καλώδια φόρτωσης
                                                                              κα. Τα bucket καθίσματα του αυτοκίνητου
               ες και τις χάλκινες αποχρώσεις είναι ικανά                     δοκιμής  μας  ήταν  υψηλού  επιπέδου,  με
               ώστε οι περαστικοί στο δρόμο να κοντο-                         καλή στήριξη, full ηλεκτρικά και με δυνα-
               στέκονται και να παρακολουθούν με περι-                        τότητα μασάζ, κάτι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτο
               έργεια το αυτοκίνητο. Ο εμπρός πρόβολος                        μετά από μια κουραστική μέρα. Η σχεδί-

               είναι εντυπωσιακός, με το μυώδες καπό,                         αση του πολυλειτουργικού τιμονιού είναι
               τα LED φωτιστικά σώματα και το προφυ-                          εναρμονισμένο  με  την  αγωνιστική  φιλο-
               λακτήρα να δημιουργούν μια αιχμηρή ει-                         σοφία της γκάμας, με τον ψηφιακό πίνακα
               κόνα που μοιάζει σαν «μύτη καρχαρία». Οι                       οργάνων  5,3 ιντσών (παρακαταθήκη από
               19αρες ζάντες με την ιδιαίτερη σχεδίαση                        τo ΊD.3) να βρίσκεται πάνω στην κολώνα
               τονίζουν την «αθλητική» εικόνα του Born,                       του τιμονιού και να προσφέρει  μονό τις
               ενώ πίσω, η μεγάλη αεροτομή, ο macho                           απαραίτητες  πληροφορίες  που  χρειάζο-
               προφυλακτήρας, τα ενωμένα φώτα με το                           νται κατά την οδήγηση. Στο κέντρο του τα-

               χαρακτηριστικό μοτίβο και οι διαχύτες εί-                      μπλό βρίσκεται μια οθόνη αφής 12 ιντσών,
               ναι εναρμονισμένα με τη αγωνιστική φιλο-                       που είναι στραμμένη προς τον οδηγό, με
               σοφία της εταιρίας.  Αν και βασίζεται στην                     το μενού να είναι ελαφρώς περίπλοκο και
               πλατφόρμα MEB του VW Group, όπως και                           να θέλει λίγο χρόνο προσαρμογής. Το λο-
               το  ID.3,  είναι  μεγαλύτερο  σε  μήκος  από                   γισμικό που τρέχει το infotainment είναι
               τον «τεχνολογικό αδερφό» (4,3 μ. έναντι                        αρκετά  γρήγορο,  προσφέρει  εξαιρετικές
               4,2 μ.), δημιουργώντας πιο ρευστές ανα-                        δυνατότητες  συνδεσιμότητας,  καλά  γρα-
               λογίες  που  το  κάνουν  να  ξεχωρίζει  από                    φικά και μπορεί να χειριστεί με φωνητικές
               τον άμεσο ανταγωνιστή του.                                     εντολές, λέγοντας απλά τη φράση «Hola


               Bucket καθίσματα, 12αρα                                        Ηοla». Μάλιστα είναι τόσο έξυπνο, που αν
                                                                              του πει ο οδηγός ότι κρυώνει θα του ανοί-
               οθόνη, ευρυχωρία κι άνεση                                      ξει τη θέρμανση, ενώ λέει μέχρι κι ανέκ-

               για την καμπίνα του Born                                       δοτο,  έστω  και  «κρύο».  Οι  φυσικοί  δια-

                                                                              κόπτες είναι είδος προς εξαφάνιση, με τα
                 Το  εσωτερικό  του  CUPRA  Born  μοιρά-                      αλάρμ και τα ηλεκτρικά παράθυρα  να εί-
               ζεται αρκετά αρχιτεκτονικά στοιχεία με το                      ναι τα μόνα που χειρίζονται εκτός οθόνης
               ID.3, αλλά καταφέρνει να δείχνει αρκετά                        ή τιμονιού. Το μεταξόνιο των 2,77 μέτρων
               πιο «γεμάτο» κι ανώτερο. Σε αυτό βοηθά-                        κάνει αρκετά ευρύχωρο το εσωτερικό, με
               νε τα υλικά που είναι αρκετά ποιοτικά, χω-
  S                                                                           το πίσω κάθισμα να μπορεί να φιλοξενήσει

                                                   71 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   71                                                                    5/7/2022   7:47:04 πμ
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76