Page 76 - 7-2022
P. 76
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Lexus UX 250h
επενδύσεις είναι σύμφωνα με την παρα-
δοσιακή τεχνική Sashiko που εφαρμόζε-
ται για την ραφή των στολών τζούντο κι
είναι υψηλής αντοχής. Το μπροστά κα-
θίσματα είναι στάνταρ ηλεκτρικά, με το
τιμόνι να είναι κάπως ογκώδες, αλλά
φορτωμένο με αρκετούς διακόπτες που
επεμβαίνουν σε όλες τις βασικές λει-
τουργίες που χρειάζεται κάποιος στην
Η κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών δεν είναι αφής και ο καθημερινότητα του. Ο ψηφιακός πίνα-
χειρισμός της γίνεται μέσω του touchpad που βρίσκεται κας 7 ιντσών αλλάζει γραφικά ανάλογα
στην κεντρική κονσόλα το οδηγικό mode, ενώ η κεντρική οθό-
νη 10,25 ιντσών, που δεν είναι αφής και
ελέγχεται μέσω του touchpad που βρί-
σκεται στην κεντρική κονσόλα, ξεχωρί-
ζει για την ευκρίνεια της και τις δυνα-
τότητες συνδεσιμότητας της. Φυσικούς
διακόπτες συναντάμε για το κλιματι-
σμό, την επιλογή των προφίλ οδήγησης
και την απενεργοποίηση του esp, ενώ
το ηχοσύστημα ρυθμίζεται από ένα χει-
ριστήριο μπροστά από το υποβραχιόνιο.
Χάρη στην απουσία κεντρικού τούνελ,
πίσω μπορούν να κάτσουν σχετικά άνε-
τα 3 επιβάτες, με τον αέρα σε γόνατα και
κεφάλι να είναι ικανοποιητικός, αλλά σε
περίπτωση ταξιδίου θα πρέπει να είναι
φειδωλοί με τα μπαγκάζια τους, αφού τα
283 λτ πορτμπαγκάζ σε καμία περίπτω-
ση δεν μπορούν να θεωρηθούν επαρ-
κείς.
Καίει κάτω από 6
κή αρχιτεκτονική φιλοσοφία «engawa», λτ/100χλμ μέσα στην πόλη,
που ουσιαστικά ενώνει αρμονικά το εξω-
τερικό με το εσωτερικό περιβάλλον δημι- σχεδόν αθόρυβο το CVT
ουργώντας μια αισθητική αλλά και ψυχι- Το UX 250h είναι εφοδιασμένο με ένα
κή ισορροπία. Οι αιχμηρές γραμμές δεν εξελιγμένο αυτοφορτιζόμενο, υβριδικό,
απουσιάζουν, με τα υλικά να είναι ποιο- σύστημα κίνησης 4η γενιάς, απόρροια
τικά, τη συναρμογή στιβαρή και οι υφές της εμπειρίας της εταιρίας πάνω στη συ-
πολλές, ενώ οι ραφές στις δερμάτινες γκεκριμένη τεχνολογία. Το σύνολο αποτε-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 76
#e-agora-themata-07-22 new.indd 76 5/7/2022 7:47:22 πμ