Page 76 - 7-2022
P. 76

n n n                                     n ΔΟΚΙΜΗ  Lexus UX 250h



                                                                              επενδύσεις είναι σύμφωνα με την παρα-
                                                                              δοσιακή τεχνική Sashiko που εφαρμόζε-
                                                                              ται για την ραφή των στολών τζούντο κι
                                                                              είναι  υψηλής  αντοχής.  Το  μπροστά  κα-
                                                                              θίσματα είναι στάνταρ ηλεκτρικά, με το
                                                                              τιμόνι  να  είναι  κάπως  ογκώδες,  αλλά
                                                                              φορτωμένο με αρκετούς διακόπτες που
                                                                              επεμβαίνουν  σε  όλες  τις  βασικές  λει-
                                                                              τουργίες  που  χρειάζεται  κάποιος  στην

               Η κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών δεν είναι αφής και ο             καθημερινότητα του. Ο ψηφιακός πίνα-
               χειρισμός της γίνεται μέσω του touchpad που βρίσκεται          κας 7 ιντσών αλλάζει γραφικά ανάλογα
               στην κεντρική κονσόλα                                          το οδηγικό mode, ενώ η κεντρική οθό-

                                                                              νη 10,25 ιντσών, που δεν είναι αφής και
                                                                              ελέγχεται μέσω του touchpad που βρί-
                                                                              σκεται στην κεντρική κονσόλα, ξεχωρί-
                                                                              ζει  για  την  ευκρίνεια  της  και  τις  δυνα-
                                                                              τότητες  συνδεσιμότητας  της.  Φυσικούς

                                                                              διακόπτες  συναντάμε  για  το  κλιματι-
                                                                              σμό, την επιλογή των προφίλ οδήγησης
                                                                              και  την  απενεργοποίηση  του  esp,  ενώ
                                                                              το ηχοσύστημα ρυθμίζεται από ένα χει-
                                                                              ριστήριο μπροστά από το υποβραχιόνιο.
                                                                              Χάρη  στην  απουσία  κεντρικού  τούνελ,
                                                                              πίσω μπορούν να κάτσουν σχετικά άνε-
                                                                              τα 3 επιβάτες, με τον αέρα σε γόνατα και
                                                                              κεφάλι να είναι ικανοποιητικός, αλλά σε
                                                                              περίπτωση  ταξιδίου  θα  πρέπει  να  είναι

                                                                              φειδωλοί με τα μπαγκάζια τους, αφού τα
                                                                              283 λτ πορτμπαγκάζ σε καμία περίπτω-
                                                                              ση  δεν  μπορούν  να  θεωρηθούν  επαρ-
                                                                              κείς.

                                                                              Καίει κάτω από 6

                                 κή αρχιτεκτονική φιλοσοφία «engawa»,         λτ/100χλμ μέσα στην πόλη,
                                 που ουσιαστικά ενώνει αρμονικά το εξω-
                                 τερικό με το εσωτερικό περιβάλλον δημι-      σχεδόν αθόρυβο το CVT
                                 ουργώντας μια αισθητική αλλά και ψυχι-         Το UX 250h είναι εφοδιασμένο με ένα
                                 κή ισορροπία.  Οι αιχμηρές γραμμές δεν  εξελιγμένο  αυτοφορτιζόμενο,  υβριδικό,
                                 απουσιάζουν, με τα υλικά να είναι ποιο- σύστημα  κίνησης  4η  γενιάς,  απόρροια

                                 τικά, τη συναρμογή στιβαρή και οι υφές  της εμπειρίας της εταιρίας πάνω στη συ-
                                 πολλές,  ενώ  οι  ραφές  στις  δερμάτινες  γκεκριμένη τεχνολογία. Το σύνολο αποτε-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 76




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   76                                                                    5/7/2022   7:47:22 πμ
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81