Page 77 - 7-2022
P. 77

n ΔΟΚΙΜΗ  Lexus UX 250h



                                                                              σα στην πόλη να κυμαίνεται κάτω από τα
                                                                              6λτ/100χλμ  και  σε  μεικτές  συνθήκες  να
                                                                              ακουμπάει τα 7λτ/100χλμ.

                                                                              Σε κερδίζει με την άνεση και

                                                                              την ευχρηστία του

                                                                                Το Lexus UX250h σαν premium μοντέ-
                                                                              λο που σέβεται την καταγωγή του, θα μοι-

                                                                              ράσει απλόχερα άνεση και ευχρηστία σε
                                                                              οδηγό και επιβάτες. Η καλή περιφερειακή
                                                                              ορατότητα  που  προσφέρει,  η  ευχάριστη
                                                                              θέση οδήγησης, οι περιμετρικοί αισθητή-

               Μέσα στην πόλη, το υβριδικό σύστημα                            ρες κι ο μικρός κύκλος στροφής για το μέ-
               μπορεί να κινηθεί με κάτω από                                  γεθος τους (10,4 μέτρα) του δίνουν τη δυ-
               6λτ/100χλμ, ενώ η μέση κατανάλωση σε                           νατότητα να κινηθεί με ευκολία εντός των
               μεικτές συνθήκες δεν υπερβαίνει τα 7                           τειχών.  Οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια
               λτ/100χλμ
                                                                              εμπρός-πίσω έχουν μαλακή ρύθμιση, που
               λείται από ένα 2.000 κυβικών εκατοστών                         τις επιτρέπει να απορροφάνε με ευκολία
               βενζινοκινητήρα,  έναν  ηλεκτροκινητήρα                        τα κακώς κείμενα της ελληνικής ασφάλ-
               στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινη-                        του. Σε ανοιχτούς δρόμους είναι σταθερό,

               τήρα-γεννήτρια στο πίσω άξονα, ο οποίος                        με υποδειγματική ευθυβολία κι εξαιρετική
               τίθεται σε λειτουργία όταν το απαιτήσουν                       ηχομόνωση,  στοιχεία  που  απογειώνουν
               οι  συνθήκες.  Η  συνδυαστική  ισχύς  φτά-                     την ποιότητα κύλισης. Σε πιο απαιτητικές
               νει τους 184 ίππους και τα 202Νm ροπής,                        και  γρήγορες  διαδρομές,  η  τετρακίνηση
               κινώντας  το  αμάξωμα  των  1.675  κιλών                       Ε-Four θα «βγει μπροστά», προσφέροντας
               σε  σβέλτους  ρυθμούς,  με  το  0-100χλμ/
               ώρα  να  έρχεται  σε  9,5δλ  και  την  τελική

               να ακουμπάει τα 177χλμ/ώρα. Καλές και
               οι ρεπρίζ του μοντέλου, που προσφέρουν
               τα απαραίτητα νούμερα για ασφαλείς προ-
               σπεράσεις (60-100 σε 5,1 δλ και 80-120
               σε 6,2 δλ). Βέβαια για να επιτευχθούν τέ-
               τοιοι χρόνοι, βάζει το χεράκι του ή καλύ-
               τερα την τροχαλία του, το αυτόματο κιβώ-
               τιο CVT που είναι εξαιρετικά πολιτισμένο
               και σχετικά αθόρυβο με ότι αντίστοιχο βρί-
               σκεται στην αγορά. Όσο για την κατανάλω-

               ση έρχεται να ενισχύει τον αστικό χαρα-
               κτήρα του μοντέλου (το UX βγαίνει από το                       Ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι μόλις 287
                                                                              λίτρα, νούμερο ιδιαίτερα μικρό για την
               Urban Crossover) με τη μέση τιμή της μέ-                       κατηγορία
  S                                                                                                                      S

                                                   77 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   77                                                                    5/7/2022   7:47:25 πμ
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82