Page 15 - 12_2022
P. 15

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In



               Χρειάζεται μόλις 4 με 6
               ώρες για να φορτίσει σε

               οικιακή πρίζα

                 Αν έχετε «στραγγίσει» την μπαταρία του

               Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In, θα χρει-
               αστεί περίπου τέσσερις με έξι ώρες σε οικι-
               ακή πρίζα (ανάλογα την ασφάλεια) μέχρι να
               γεμίσει ξανά στο 100%. Το θετικό είναι ότι
               πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα Plug-In
               μοντέλα που μπορεί να συνδεθεί σε σταθ-
               μό γρήγορης φόρτισης, όπου ο χρόνος για
                                                              Η μπαταρία
               φτάσει από το 0 στο 80% πέφτει στα 30 λε-     του Mitsubi-     γία. Βέβαια αυτό οφείλεται και στην ομαλή
               πτά. Σύμφωνα με την εταιρία, η ηλεκτρική       shi Eclipse     λειτουργία του κινητήρα των 2,4 λίτρων, που
               αυτονομία του αγγίζει τα 61 χλμ, ένα νούμε-   Cross Plug-In    προκύπτει από την εξαιρετικά χαμηλή ισχύ
               ρο που δεν είναι πολύ μακριά από την πραγ-    θα χρειαστεί     του που αγγίζει μόλις τους 98 ίππους.
                                                               περίπου
               ματικότητα, αφού εμείς διανύσαμε 45 χλμ        τέσσερις με     Ο βενζινοκινητήρας δουλεύει
               με ενεργοποιημένο όμως τον κλιματισμό.         έξι ώρες σε     αυτόνομα μόνο όταν η ταχύτη-
                 Μάλιστα μπορείς να το «ρυθμίσεις» ώστε      οικιακή πρίζα
                                                             για μια πλήρη
               να  κινείται  αμιγώς  ηλεκτρικά  μέχρι  τα  20   φόρτιση       τα ξεπεράσει τα 65 χλμ./ώρα
               χ.α.ω και μετά να λαμβάνει δράση ο κινητή-                       Ο κύριος σκοπός αυτού του πολύ ιδιαίτε-
               ρας βενζίνης για να κερδίσεις ακόμα περισ-                     ρου κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι να

               σότερο στο τομέα της κατανάλωσης, ειδικά                       τροφοδοτεί τους δυο ηλεκτροκινητήρες με
               μέσα στην πόλη. Το ευχάριστο είναι ότι η ια-                   ρεύμα, όταν η μπαταρία είναι άδεια, αλλά
               πωνική εταιρία επένδυσε ακρετά στην ηχο-                       δουλεύει λίγο διαφορετικά από ότι έχουμε
               μόνωση, με τον ήχο του θερμικού μοτέρ να                       δει μέχρι στιγμής. Ξεκινάμε ότι ο βενζινοκι-
               μην γίνεται αντιληπτός όταν είναι σε λειτουρ-                  νητήρας μπορεί να στείλει απευθείας ισχύς


                 Η τετρακίνηση και τα
                 18,5 εκ απόσταση από
                 το έδαφος κάνουν το
                 μοντέλο ικανό να μπει και
                 σε πιο κακοτράχαλους
                 χωματόδρομους
















  S                                                                                                                      S

                                                   15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd   15                                                           5/12/2022   1:47:00 µµ
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20