Page 16 - 12_2022
P. 16

n n n                      n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In



                                                                              Με 188 ίππους και κατανά-
                                                                              λωση πάτωμα λόγω σχεδια-

                                                                              σμό του κινητήρα

                                                                                Ένας κινητήρας Αtkinson κάνει καλύτε-

                                                                              ρη χρήση του καυσίμου, αφού οι διαδρο-
                                                                              μές εισαγωγής και συμπίεσης έχουν ση-
                                                                              μαντικά  μικρότερο  μήκος  από  αυτές  για
                                                                              τους  χρόνους  εκτόνωσης  και  εξαγωγής,
                                                                              αλλά  έχει  εξαιρετικά  μειωμένη  απόδοση
                                                                              (όπως εδώ όπου από 2,4 λίτρα βγαίνουν
                                                                              μόλις 98 ίπποι). Επίσης άλλο ένα μειονέ-

                  O θερμικός     στους μπροστινούς τροχούς αν το απαιτούν  κτημα του είναι η αργή απόκριση του κι-
                   κινητήρας     οι συνθήκες, αλλά λόγω του κιβωτίου μιας  νητήρα στο πάτημα του πεντάλ του γκα-
                   είναι 2.400   σχέσης αυτό γίνεται μόνο όταν η ταχύτη- ζιού. Αλλά αυτό δεν επηρεάζει τόσο ένα
                      κυβικά,
               αποδίδει μόλις    τα είναι πάνω από 65 χλμ./ώρα. Κάτω από  υβριδικό αυτοκίνητο, επειδή οι ηλεκτροκι-
                98 ίππους και    αυτή τη τιμή, το μοτέρ εσωτερικής καύσης  νητήρες αντιδρούν άμεσα και δίνουν την
                 στέλνει ισχύ    στέλνει ενέργεια σε μια γεννήτρια, η οποία  απαραίτητη ώθηση, ακόμα κι όταν η μπα-
                   απευθείας
               στους τροχούς     με τη σειρά της τροφοδοτεί τους δύο ηλε- ταρία  είναι  άδεια.  Μπορεί  όλα  αυτά  να
                   μόνο όταν     κτρικούς κινητήρες.                          ακούγονται περίπλοκα, αλλά στην πράξη
                   η ταχύτητα      Μάλιστα με το πάτημα ενός κουμπιού, ο  το Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In είναι
                ξεπεράσει τα     βενζινοκινητήρας μπορεί να φορτίζει την  εξαιρετικά ευκολοδήγητο. Απλά μπαίνεις
                 65 χλμ./ώρα
                                 μπαταρία κατά τη διάρκεια της οδήγησης,  μέσα, βάζεις μπροστά, επιλέγεις την κα-
                                 ώστε να αποθηκεύει ρεύμα για μελλοντι- τάλληλη σχέση στο κιβώτιο και είσαι έτοι-
                                 κή χρήση. Μπορεί το Mitsubishi Eclipse  μος να ξεκινήσεις τη διαδρομή σου.
                                 Cross Plug-In να διαθέτει ρεζερβουάρ μό-       Αν η μπαταρία είναι φορτισμένη, τότε η
                                 λις 43 λίτρων, αλλά είναι εκπληκτικά οι- συνδυαστική  ισχύ  φτάνει  τα  188  άλογα
                                 κονομικό  και  προσφέρει  εντυπωσιακή  και τα 333Nm ροπής, δίνοντας την απα-
                                 αυτονομία  χάρη  στο  θερμικό  μοτέρ  που  ραίτητη δύναμη στο μοντέλο να κινηθεί με
                                 δουλεύει σε κύκλο Atkinson.                  ασφάλεια και σχετικά σβέλτα. Το κακό εί-






















                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16




          #e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd   16                                                           5/12/2022   1:47:03 µµ
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21