Page 18 - 12_2022
P. 18

n n n                      n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In



                                                                              και  με  κάποιες  υποχωρήσεις  στην  άνε-
                                                                              ση 3 ενήλικες. Το μικρό του πλάτος (1.80
                                                                              μέτρα) κάνει το ιαπωνικό SUV κατάλλη-
                                                                              λο για κίνηση μέσα στην πόλη, μετατρέ-
                                                                              ποντας  τους  ελιγμούς  σε  εύκολη  υπό-
                                                                              θεση, με την κάμερα οπισθοπορείας να
                                                                              προσφέρει τα μέγιστα στο τομέα του παρ-
                                                                              καρίσματος.
                                                                                Σε γενικές γραμμές το Mitsubishi Eclipse

                                                                              Cross Plug-In δεν λες ότι προορίζεται για
                                                                              σπορ καταστάσεις, αφού το ελαφρύ τιμόνι,
                                                                              τα μαλακά ελατήρια και το πλαίσιο δεν ευ-
                                                                              νοούν την επιθετική οδήγηση. Όχι ότι δεν
                                                                              θα στρίψει με ασφάλεια ή ότι δεν θα παρα-
                                                                              μείνει ουδέτερο κοντά στο όριο, αλλά σί-

               Με τη             ναι  ότι  όταν  ο  βενζινοκινητήρας  παίρνει   γουρα δεν θα κάνει το κάτι παραπάνω που
               μπαταρία                                                       θα ζητήσει ένας πιο «ανήσυχος» οδηγός,
               φορτισμένη, η     εμπρός για να φορτίσει τη γεννήτρια, πα-     με  τις  κλίσεις  να  είναι  περισσότερες  από
               συνδυαστική       ραμένει καρφωμένος στις 4.000 σ.α.λ, με
               ισχύ φτάνει       τον ήχο να είναι παράταιρος σε σχέση με      όσες θα θέλαμε. Η τετρακίνηση προσφέρει
               τα 188 άλογα                                                   καλή πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες,
               και τα 333Nm      την ταχύτητα του οχήματος, κάτι που χρει-    που σε συνδυασμό με τα 18,5 εκ απόστα-
               ροπής,            άζεται  λίγο  εξοικείωση.  Ευτυχώς  όπως     ση από το έδαφος κάνουν το μοντέλο ικανό
               δίνοντας την      προείπαμε η ηχομόνωση είναι αρκετά κα-
               απαραίτητη        λή. Η αλλαγή από το ρεύμα στη βενζίνη,       να μπει και σε πιο κακοτράχαλους χωματό-
               δύναμη στο                                                     δρομους. Τέλος τα φρένα έχουν μια πορώ-
               μοντέλο           όταν ξεπεραστούν τα 65 χ.α.ω κι η μπατα-     δες αίσθηση, αλλά θα δείξουν την αποτελε-
               να κινηθεί        ρία είναι εντελώς άδεια, είναι ανεπαίσθη-
               σβέλτα            τη κι αν ο οδηγός ακούει μουσική δεν θα      σματικότητα τους όποτε τους ζητηθεί.

                                 καταλάβει τίποτα. Αυτό βέβαια οφείλεται
                                 και στην ανάρτηση, η οποία είναι περισ-
                                 σότερο σχεδιασμένη για άνεση κι απορρο-      Συμπέρασμα
                                 φάει τις όποιες δονήσεις.                      Η  τιμή  του  Mitsubishi  Eclipse  Cross
                                                                              Plug-In ίναι αρκετά καλή για την κατηγο-
                                 Βολεύεται σε πιο χαλαρές                     ρία του, με την πενταετή εγγύηση και την

                                 βόλτες, ικανοποιητικοί οι                    άμεση  διαθεσιμότητα  να  είναι  στα  ατού

                                 χώροι του                                    του  μοντέλου.  Σε  αυτό  προσθέστε  τον
                                                                              πλούσιο  εξοπλισμό  από  τη  βασική  έκ-
                                   Το αμάξωμα μήκους 4,54 μέτρων προ-         δοση, την χαμηλή κατανάλωση ( μόλις 2
                                 σφέρει ικανοποιητικούς εσωτερικούς χώ-       λτ/100χλμ) και τους ικανοποιητικούς χώ-
                                 ρους, με τα μπροστινά καθίσματα να προ-      ρους, και θα έχετε ένα «τίμιο» τετρακίνητο

                                 σφέρουν αρκετό χώρο και σε πιο ψηλούς        μοντέλο που θα κάνει τις διαδρομές σας
                                 επιβάτες, αλλά όχι και μεγάλη πλευρική       απόλαυση.  v
                                 στήριξη,  ενώ  πίσω  θα  βολευτούν  έστω

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18




          #e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd   18                                                           5/12/2022   1:47:06 µµ
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23